XV1000-RR

Hee Nop,
Wij zijn er vandaag ergens tussen 14:00 en 16:00. Zou leuk zijn als wij elkaar treffen. PB onderweg met tel nr en zo :)
Jammer dat we elkaar misgelopen zijn, ik was er ook rond die tijd. Vanochtend ook al, maar toen als standbemanning op de FJR-club stand. Maar helaas zie ik deze post en de PB pas nu ik weer thuis ben. Een volgende keer beter.
 
Die is idd leuk! knap stuk werk.
Het concept verschilt niet veel van de Millyard Honda SS100 V Twin volgens mij?
Hopelijk spreken we de bouwer morgen!

Gisteren gezien op de beurs

Wat een fekin gave motor, ik ben zeer onder de indruk van het vakmanschap heel heel bijzonder.

Als je naar alle onderdelen kijkt denk je dat kan nooit sterk genoeg zijn maar alles is doorgerekend en zelfs rdw gekeurd.

Imho moet deze fiets winnen nagenoeg alles wat er staat op de zelfbouw 250 cc vtwin na staat in de schaduw van deze fiets

Chapeau
 
Absoluut een gaaf ding. Menig standaard motor vind ik mooier, maar dit is technisch gewoon zo gaaf, en zo goed gemaakt. Dit is ook niet gebouwd om de strijd aan te gaan met de lijnen van Ducati- kuipwerk. Hij doet me wat denken aan een bimota tesi 3D café racer! Gewoon het technisch aspect van het verhaal, daar zit em de schoonheid in.
 
was leuk gisteren!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan