Gestolen: Honda xl600r met kenteken MG-63-XN

Katswiri109

MF veteraan
14 sep 2008
3.938
2.660
Eindhoven Weert
Van een collega van mij gestolen:
Honda xl600r met kenteken MG-63-XN
Hij is al gespot in de kuil van Ijmuiden, maar helaas nog zonder succes.

https://www.facebook.com/gestolenmotoren voor meer bijzonderheden.
full
 
Je hebt gelijk Bolski, ben zelf helemaal niet van FB maar omdat je hier ook bij kan zonder in te loggen en zo, heb ik er niet bij stilgestaan dat dit mensen weerhoudt.

Motor is gestolen in Aalst bij Eindhoven uit een parkeergarage onder appartementencomplex Brabantia state.
Hij is vermoedelijk gestolen op woensdag 12 augustus, maar dat is pas ontdekt op vrijdag.
Er is een BMW met aanhanger gezien, en er zijn tegelijk ook nog een Suzuki Burgman, en nog een scooter gestolen.
Het verhaal over de kuil vraag ik nog eens na bij mijn collega, hij heeft het verteld, maar de details ben ik vergeten.
Motor was vroeger ook al eens van hem geweest, verkocht en teruggekregen van een vriend, veel herinneringen en historie dus.
Motor was recent voor een groot deel opgeknapt, en met veel moeite netjes gemaakt.
Het framenummer is trouwens : PD03-5015826

Motor heeft een aantal kenmerken :
- Er zit een speciale roestvrijstalen uitlaat op.
- Alle zwarte onderdelen zijn opnieuw gepoeder coat
- De zwarte zijstickers zijn verschillend van glans namelijk links hoogglans er rechts mat.
- Rechts heeft de motor op het stuur eind nog geen stuurdop!! 👍
- Hij heeft alleen links een spiegel.
- Verder is hij uniek in alle opzichten want hij ziet eruit als nieuw. Echt in NIEUWSTAAT!!

Ik zou het geweldig vinden als hij hem nog terugkrijgt, dus als je hem ziet graag een seintje.
Dit is het nummer van zijn zoon Contact:Robbie van Liemptt tel. 0622267155
full
 
Wegens omstandigheden een wat late reactie van mij.
Van de uitlaat zijn alleen bochten zelf gemaakt in rvs, demper is origineel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan