Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

11221454_951921418220752_5484230221888720188_n.jpg
 
Uber gaaf. Erg mooi! Remklauwen ook gevonden zo te zien. Nog wensen? Of een to do list?

Wanneer ga je er de baan mee,op?
 
Laatst bewerkt:
Onderdelen verzamelen en leren afstellen/data begrijpen.
april zal ik eerst een circuit dag doen om te wennen.
 
Met zo een ding een paar rondes achter een Marshall aan rijden is niet echt fijn denk ik.
 
Nee waarschijnlijk niet nee.....Jaap Deurloo was er wel een keer met zo'n fiets maar of ie toen ook mee gereden heeft weet ik niet.

5657890380_65f99d00d6_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
alles hangt ervan af hoe je deze wil hebben ,hiermee bedoel ik of je er zelf iets aan wil doen of dat deze tot in de perfectie moet zijn dit alles buiten het mechanisch gedeelte als motor enz.

Misschien kun je aangeven wat de mogelijkheden zijn met de daarbij behorende prijzen / pricerange? Mag ook per pm.
 
mogelijkheden zijn er 2 fully kitted race uitvoeringen waarvan motor telkenmale een volledige revisie heeft gekregen inclusief krukas.
mogelijkheid 1 / zeeltronic met mappingknop en quickshifter,vergroote carburators met race setup , kit airbox,reserve racekuip,1set originele velgen ,1 set met 6" achter en 2" voor, nieuwe remblokken,ketting tandwiel nieuw ,voorvorken met aangepast ,aangepaste cylinders, raceuitlaten enz.
mogelijkheid 2 /race cdi van Suzuki ongelode benzine, quickshifter,originele pippes maar herwerkt door mij de rest is hetzelfde als mogelijkheid 1 alleen de velgen zijn alleen originele in totaal 2 sets
 
Het werk zit er weer bijna op voor dit jaar. Vanmiddag op tijd naar huis en nog ff trialen. :]

Afgelopen zondag heb ik de brommer nog ff gewassen en een poetsbeurt gegeven. Daarna een mooi plekje gegeven en de kerst-klaar gemaakt. :+

Iedereen fijne feestdagen!! :)

full
 
mogelijkheden zijn er 2 fully kitted race uitvoeringen waarvan motor telkenmale een volledige revisie heeft gekregen inclusief krukas.
mogelijkheid 1 / zeeltronic met mappingknop en quickshifter,vergroote carburators met race setup , kit airbox,reserve racekuip,1set originele velgen ,1 set met 6" achter en 2" voor, nieuwe remblokken,ketting tandwiel nieuw ,voorvorken met aangepast ,aangepaste cylinders, raceuitlaten enz.
mogelijkheid 2 /race cdi van Suzuki ongelode benzine, quickshifter,originele pippes maar herwerkt door mij de rest is hetzelfde als mogelijkheid 1 alleen de velgen zijn alleen originele in totaal 2 sets

Dan doe er maar 2!



















Bij ons is geen prijs erbij = gratis :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan