Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

het is niet wat we denken ... dus zowiezo zijn we fout als we gokken :')

de climber was ook het enigste dat ik kon bedenken zonder naar ex racers te gaan loeren
:P

Nou, jullie hebben het repertoire van Aprilia goed op orde in de bovenkamer! :Y :t

Dit is um:

full


Een Climber 280R modeljaar '93, toch wel een vooruitstrevende fiets in z'n tijd. Had erg veel vermogen t.o.v. z'n concurrenten. De Aprilia is nooit leverbaar geweest in NL, omdat er geen dealer was. Dit is één van de heel weinigen in dit land. Ik weet geen tweede van dit model te staan in dit land en zit al 20 jaar in het trialwereldje.
 
Laatst bewerkt:
dan toch!! :)

zeer nette fiets hoor..heb zelf ook nog voor zo'n fiets gekeken ...maar mzelf kenende zou het niet in huis komen om veel trial ervaring op te doen :')
 
Ben doorgeen mijn voorraad aan het ploeteren en kwam voor onderstaand model nog een zeer goede voorste kuip tegen (met stickers), alsook beide zijkuipen (zonder stickers). Iemand die hier belang bij heeft?

Richtprijs rond de 250 voor de set (geen andere kuipen van RS250)

attachment.php
 
:P

Nou, jullie hebben het repertoire van Aprilia goed op orde in de bovenkamer! :Y :t

Dit is um:

[afbeelding]

Een Climber 280R modeljaar '93, toch wel een vooruitstrevende fiets in z'n tijd. Had erg veel vermogen t.o.v. z'n concurrenten. De Aprilia is nooit leverbaar geweest in NL, omdat er geen dealer was. Dit is één van de heel weinigen in dit land. Ik weet geen tweede van dit model te staan in dit land en zit al 20 jaar in het trialwereldje.

Kijk zaten we toch goed! Mooi fietsie hoor!
 
Nu het nieuwe jaar voor de deur staat, begint er ook een nieuw moto jaar.

Vorig jaar op circuit gereden en was enigste 2-takt nu vroeg ik me af, wie van jullie/wanneer in actie komt?

Ik heb alvast 10/04/16 een vrij rijden dag in Mettet gepland en andere dagen volgen zeker!

Groeten Sam
En goede feesten gewenst!
 
Nu het nieuwe jaar voor de deur staat, begint er ook een nieuw moto jaar.

Vorig jaar op circuit gereden en was enigste 2-takt nu vroeg ik me af, wie van jullie/wanneer in actie komt?

Ik heb alvast 10/04/16 een vrij rijden dag in Mettet gepland en andere dagen volgen zeker!

Groeten Sam
En goede feesten gewenst!

Eerst maar eens de landelijke motordag met de rd club, rest moet ik nog plannen.
Verder rijden niet veel rs jes250 meer op de nederlandse circuits.
Leon nog gezien op assen en op de vrijrijdenavond van de maczandvoort nog n rs250 gezien.
 
Nu het nieuwe jaar voor de deur staat, begint er ook een nieuw moto jaar.

Vorig jaar op circuit gereden en was enigste 2-takt nu vroeg ik me af, wie van jullie/wanneer in actie komt?

Ik heb alvast 10/04/16 een vrij rijden dag in Mettet gepland en andere dagen volgen zeker!

Groeten Sam
En goede feesten gewenst!

Hoi Sam,
Ik ben zeker van plan om op mijn RS250
Een paar circuitdagen te plannen!
Wanneer kan ik nog niet zeggen ivm. Werk.
Ik zet het wel op het forum als ik ga.
Zolder vind ik wel mooi rijden daar!
Groet
 
Eerst maar eens de landelijke motordag met de rd club, rest moet ik nog plannen.
Verder rijden niet veel rs jes250 meer op de nederlandse circuits.
Leon nog gezien op assen en op de vrijrijdenavond van de maczandvoort nog n rs250 gezien.

Volgende maand ga ik de circuitdagen boeken. Zou leuk zijn om meerdere tegen te komen.
Blauw, nr4. ben ik dus. ;)
 
Hey,

Leuk dat er nog 2 takten op de circuits zullen verschijnen.
Zal 4/6/17 ook op folembray zijn...

Groeten Sam
 

Binnenkort zitten mijn JL uitlaten eraan te komen :9~ .

Hoe zit het met die flanges om de uitlaten op je cylinder te monteren? Zijn deze goed lekdicht? Heb je nog bepaalde pakkingen nodig tussen je cylinder en de flange?

De configuratie verandert van je motor, dus moet deze opnieuw worden afgesteld?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
 
Dag tweetakt enthousiasten.

Ben op zoek naar een Aprilia RS250 voor circuitgebruik. Weet iemand of er ergens eentje te koop staat? Alvast bedankt voor jullie hulp 😀

Groeten
 
Dag tweetakt enthousiasten.

Ben op zoek naar een Aprilia RS250 voor circuitgebruik. Weet iemand of er ergens eentje te koop staat? Alvast bedankt voor jullie hulp 😀

Groeten

Staan er nog een paar in Duitsland te koop.
Zie hier

edit: ééntje dus.
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen (en misschien vrouwen),

Het allerbeste voor het nieuwe jaar. Dat je ze maar weer mag laten roken!! :9 De motoren dan hè, niet je longen a.u.b...

Voor mezelf hoop ik ook op een beter jaar, want door een knieblessure nauwelijks kunnen rijden vanaf september. Begin het nu wel erg te missen en heb hard getraind om er weer klaar voor te zijn. Waarschijnlijk komt één dezer weken m'n kniebrace binnen en kunnen we weer 2-taktolie gaan verstoken. :) :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zou me er geen reet van aantrekken, gewoon zelf weten wat je doet, laat ze maar lullen.
 
Absoluut, maar voorlopig blijft ze bij mij. Kan ik ze over tig jaar WEL met een dikke winst verkopen, moest dat nodig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan