Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

ik had een tijdje terug al eens gevraagt of iemand hier een frame+achterbrug te koop had maar zonder succes.
nou wil ik het anders proberen en hopen dat iemand mij wilt helpen ;
heeft iemand hier nog een frame+achterbrug of een rollend frame van een rs25 liggen die ik een paar weken zou mogen lenen zodat ik een lasmal zou kunnen maken?
borg, vergoeding etc is bespreekbaar en het is vanzelfsprekend dat er geen beschadigingen oid op de onderdelen komen.
het is moeilijk om wat te vinden qua frame/achterbrug en als er wat op internet komt ben ik meestal te laat en is het al verkocht...
voor de geïnteresseerde , ik graag een eigen bouw rsv550 maken ( sxv blok + rs250 geometry)

alvast bedank!

mvg
Marcelo
 
Hallo 2 takt fans,


Ik heb sinds kort een Rs 250, en nu zou ik graag willen wat dit plaatje betekent op mijn frame.
Hoop dat 1 van jullie mij hier bij kan helpen.

Gr
full
 
ik had een tijdje terug al eens gevraagt of iemand hier een frame+achterbrug te koop had maar zonder succes.
nou wil ik het anders proberen en hopen dat iemand mij wilt helpen ;
heeft iemand hier nog een frame+achterbrug of een rollend frame van een rs25 liggen die ik een paar weken zou mogen lenen zodat ik een lasmal zou kunnen maken?
borg, vergoeding etc is bespreekbaar en het is vanzelfsprekend dat er geen beschadigingen oid op de onderdelen komen.
het is moeilijk om wat te vinden qua frame/achterbrug en als er wat op internet komt ben ik meestal te laat en is het al verkocht...
voor de geïnteresseerde , ik graag een eigen bouw rsv550 maken ( sxv blok + rs250 geometry)

alvast bedank!

mvg
Marcelo


Frame heb ik wel liggen en achterbrug geloof ik ook wel, PM maar ff
 
ik heb zaterdag een rollend frame gekocht en kan binnenkort beginnen.
alsnog bedankt heren!!
 
Hoi,

ik ben bezig aan een suzuki rgv250 vj21.
ik heb bijna alle onderdelen, motorisch is deze in orde.

wat ik nog mis is de linker voetsteun met schetsplaat, iemand eentje te koop??

2zyy4ic.jpg
 
Hoi,

ik ben bezig aan een suzuki rgv250 vj21.
ik heb bijna alle onderdelen, motorisch is deze in orde.

wat ik nog mis is de linker voetsteun met schetsplaat, iemand eentje te koop??

[afbeelding]

Op Ebay zijn ze wel te vinden. Leuk om weer een RGV te zien :)

Een tijdje terug heb ik een vraag gesteld over de uitlaat adapters van Jim Lomas. Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Ami, ik had de JLs op mijn RS laten zetten door Pieter Smit en hij moest kleine alu busjes draaien om ze goed lekvrij te monteren. Geen pakkingen of vloeibaar spul nodig.
 
Ami, ik had de JLs op mijn RS laten zetten door Pieter Smit en hij moest kleine alu busjes draaien om ze goed lekvrij te monteren. Geen pakkingen of vloeibaar spul nodig.

B1ker, ok bedankt man. Ik las op het engelse forum wat puntjes over die adapters.
Goed om te horen dat het met die busjes is op te lossen.

Waar komen die busjes precies te zitten?
 
Volgens mij schoof hij ze op de bevestigingsbouten vd cilinder met een ringetje ervoor en erachter; dan de moeren.
Als je hem vraagt, zal hij het vast zo aangeven.

Ik heb de RS al een tijd niet meer dus weet het niet zeker qua details.

B1ker, ok bedankt man. Ik las op het engelse forum wat puntjes over die adapters.
Goed om te horen dat het met die busjes is op te lossen.

Waar komen die busjes precies te zitten?
 
Hallo forum leden,

Ik heb een vraag over banden,
Ik wil er 2 nieuwe banden omleggen maar wat is de beste banden keuze voor eeen Rs 250?
Ik ben een mooi weer rijder en ben niet van plan om met nat weer de deur uit.

Hoor graag een reactie van jullie.
 
Hallo forum leden,

Ik heb een vraag over banden,
Ik wil er 2 nieuwe banden omleggen maar wat is de beste banden keuze voor eeen Rs 250?
Ik ben een mooi weer rijder en ben niet van plan om met nat weer de deur uit.

Hoor graag een reactie van jullie.

Zelf heb ik een RGV en heb de Dunlop Sportmax Alpha-13. Het blijft uiteindelijk wel een persoonlijk ding.

Succes
 
Volgens mij schoof hij ze op de bevestigingsbouten vd cilinder met een ringetje ervoor en erachter; dan de moeren.
Als je hem vraagt, zal hij het vast zo aangeven.

Ik heb de RS al een tijd niet meer dus weet het niet zeker qua details.

Tanx! Ik wil mijn RGV toch laten afstellen daar. Zeker met die nieuwe uitlaten en Zeeltronic.
Dan zal ik het wel vragen. 👍
 
Zoooo daar waren we weer van weg geweest.
2 kleine racers in spe verder...... Jaja de 2e is er ook al
Vrije tijd en hobby's stonden even tijdje in de koelkast..
Maar we hebben nu weer wat tijd en dus rustig beginnen met de RS weer klaar te maken.
Eerst maar eens een kachel voor de garage geregeld want het is er best frisjes :)
Maar nu even een vraag,
Daar ik 2 jaartjes terug Bartje zijn RS een lekkere olie coating heb gegeven wilde ik toch de dempwol maar eens wisselen. Echter nu de vraag,
Bij de Tyga alu dempers zit het eindstuk niet alleen met popnagels vast maar ook met een soort cement achtig goedje. Hoe krijgt men deze dempers uit elkaar zonder deze te beschadigen?
BTW @Bartje, dit jaar maar weer eens rondje veluwe en dijkjes plannen?
 
Zoooo daar waren we weer van weg geweest.
2 kleine racers in spe verder...... Jaja de 2e is er ook al
Vrije tijd en hobby's stonden even tijdje in de koelkast..
Maar we hebben nu weer wat tijd en dus rustig beginnen met de RS weer klaar te maken.
Eerst maar eens een kachel voor de garage geregeld want het is er best frisjes :)
Maar nu even een vraag,
Daar ik 2 jaartjes terug Bartje zijn RS een lekkere olie coating heb gegeven wilde ik toch de dempwol maar eens wisselen. Echter nu de vraag,
Bij de Tyga alu dempers zit het eindstuk niet alleen met popnagels vast maar ook met een soort cement achtig goedje. Hoe krijgt men deze dempers uit elkaar zonder deze te beschadigen?
BTW @Bartje, dit jaar maar weer eens rondje veluwe en dijkjes plannen?

Gefeliciteerd. Mooie ontwikkelingen. :)

Met de dempers kan ik je niet helpen. Misschien een FAQ bij Tyga of het UK RGV forum?
 
[Heb wel nog enkele vj23 kaders liggen ?

quote]Appiers schreef op 13 januari 2017 @ 12:51:
ik had een tijdje terug al eens gevraagt of iemand hier een frame+achterbrug te koop had maar zonder succes.
nou wil ik het anders proberen en hopen dat iemand mij wilt helpen ;
heeft iemand hier nog een frame+achterbrug of een rollend frame van een rs25 liggen die ik een paar weken zou mogen lenen zodat ik een lasmal zou kunnen maken?
borg, vergoeding etc is bespreekbaar en het is vanzelfsprekend dat er geen beschadigingen oid op de onderdelen komen.
het is moeilijk om wat te vinden qua frame/achterbrug en als er wat op internet komt ben ik meestal te laat en is het al verkocht...
voor de geïnteresseerde , ik graag een eigen bouw rsv550 maken ( sxv blok + rs250 geometry)

alvast bedank!

mvg
Marcelo~[/quote]
 
Terug
Bovenaan Onderaan