Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Hier staat de mijne:
Aprilia Rs 250 96 Motorbike Decals / Graphic | eBay

Op een ander Aprilia forum kwam deze meneer langs als goed:
http://www.snit.co.uk/index.html

Maar vandaag heb ik even de lokale sticker meneer benaderd. Hij dacht dat hij wel twee letters kon fixen, voor weinâg.
Het gaat alleen om de laatste twee, zoals je hier kan zien. Voorbeeldplaatje, bekend probleem denk ik:
http://www.rh-motoren.nl/wp-content/uploads/2013/07/SAM_3656.jpg

Rempedaal heb ik eraf, eens kijken of die recht gemaakt kan worden.
Remhendel voor is nog wel mee te rijden, die moet ik nog scoren.
Helaas zag ik ook dat de rechter clipon ook verbogen is. Eens kijken of we die recht krijgen, anders moet daar ook een andere op.... dubbelzucht...
 
4 september gaan wij weer een dagje met de tweetakten sturen op de pottendijk *O* . bijgevoegd de flyer waar alle info op staat.
full
 
Heeft iemand nog een orgineel linker kuipdeel van een RGV vj 22 liggen zonder scheuren?
En weet iemand waar je een complete replica sticker set van een 1991 Lucky strike kan kopen?

Thx guy's
 
Ja, ik snap em. Maar soms is het niet anders. Zelf heb ik de (complete) stickerset van Ebay gekocht. Krijg ik thuis voor 35 euro.
Ik hoef eigenlijk maar twee letters.
Die meneer waar ik de twee letters zou laten maken, had geen tijd, veel werk, na de vakantie pas, bladibla, etc. Oké, laat maar, opgelost!
 
Gisteren even mijn oor te luisteren gelegd bij de plaatselijke goeroe en die zegt ongeveer hetzelfde.

10 pk erbij is geen echte moeite, maar begin dan met naalden, sproeiers en vijsjes te spelen voor elke race en dat hebben 4 takt niet.

Het spijtige is dat je aan die rs'jes niet makkelijk aan kunt zoals een crosser of een antieke 2 takt....

betere PV'tjes zitten er reeds op en gaan volgens mij volledig open.

De beste man vertelde me ook dat je bij 32°C in standaard afstelling een beetje vermogenverlies hebt....(dit was de situatie in Mettet)

uitrdaai3-6-2011Motorinirs250redmer.jpg


10 PK er bij is niet makkelijk.. Kost wat maar dan komt er wel wat uit.... std op die bank haalde geen 60

En een close ratio bak maakt het erg veel fijner en makkelijker op het circuit, veel minder gedoe want met de std bak valt ie net te laag in de toeren na schakelen. Maar die zijn zolangzamerhand moeilijk te vinden denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Staat er 1op ebay voor iets van 900 dollar.
Ben zelf ook al op zoek, maar dit is mij iets te veel
 
is een bak van een droge koppeling, past niet op een natte..... zie hier voor alle modellen RGV met verscjillende bakken en koppelingen Japanese Market Bike Info


complete sets cr bak met droge koppeling incl deksel (niet SP dus geen magnesium) gingen meer dan 10 jaar geleden voor bijna 1500 euri.... zal zeker niet goedkoper worden ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:
Dit kreeg ik van hem:

Hi Gert,
The RS250/RGV250 gears are only available from The Tuning Works, www.thetuningworks.co.uk

Regards, Ellis
 
Afgelopen maandag een keer een circuitdag gepakt met de RS. Het was alweer 5 jaar geleden dat ik op het circuit was, dus was wel wennen, zeker met de RS. Ik had vroeger een snelle R6 waar ik lekker mee kon komen maar met dit speelgoed merkte ik wel dat ik en veel te zwaar en stijf ben en ik toch wel het vermogen miste. Op het rechte stuk haalde ik net de 180 en dan komen die 1000 cc monsters wel heeelllll hard voorbij...in de bochten was het verschil overigens niet aanwezig maar bocht uit waren ze allemaal vertrokken .
Gelukkig alles heel gebleven en een hoop lol gehad.
Maat ja ik ben nou een maal geen Rossi .....
 
Is ook net op welk circuit je rijdt. Assen en zandvoort heb je meer moeite om die pk pakhuizen bij te houden dan op wat kortere banen. Lekker n dagje met soortgenootjes is dan wel zo leuk.
 
Ff Google, jammer zeg dat ik dat niet eerder wist nu heb ik geen mogelijkheid meer om te gaan....anders had ik zeker gegaan.....
 
Met standaard 250 ben je bij start finish kansloos evenals de langere rechte stukken.
Moet je in de bochten goedmaken en veel rijden helpt ook.
Ik ben noodgedwongen voor de wedstrijden toch maar viertakt gaan rijden om niet iedere keer om de laatste plaatsen te strijden.
En toch pak ik voor de gewone circuitdagen weer de appie :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan