Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ja, kak... dat had ik jullie belooft. :X

Ik zal er ff tijd voor maken. :P

Helemaal niks, want ik heb je foto al. Misschien voor de compleetheid nog een lijstje met modificaties.

Nou mijn lijstje is redelijk kort, dus je hoeft niet veel te typen :P
- Gemodificeerde PV's (drie-delige)
- Zeeltronic
- Aangepaste PV aansturing

Naam: Mark
Wonend: omgeving Westland

Wel compleet toch? :)
 
Hallo,

Dennis hier, nondedju als dit topic doorlees snap ik weer waarom ik mijn motor eigenlijk nooit zou gaan verkopen. Er staan een paar beauty's bij.

OK doorzetten nu.. voor degene die graag bij the league of extraordinary gentlemen wil gaan horen of er geen genoeg kan hebben, of geef je vriendin een mooi kerstkado, ter adoptie aangeboden:

Te koop: suzuki RGV 250 VJ22
 
Hallo,

Dennis hier, nondedju als dit topic doorlees snap ik weer waarom ik mijn motor eigenlijk nooit zou gaan verkopen. Er staan een paar beauty's bij.

OK doorzetten nu.. voor degene die graag bij the league of extraordinary gentlemen wil gaan horen of er geen genoeg kan hebben, of geef je vriendin een mooi kerstkado, ter adoptie aangeboden:

Te koop: suzuki RGV 250 VJ22

Interesse! Zou je je pm aan kunnen zetten of anders mij een pm bericht sturen? Mogelijkheid om in het weekend te komen kijken? Edit: Zojuist gereageerd via de advertentie. Ik hoor graag van je.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Dennis hier, nondedju als dit topic doorlees snap ik weer waarom ik mijn motor eigenlijk nooit zou gaan verkopen. Er staan een paar beauty's bij.

OK doorzetten nu.. voor degene die graag bij the league of extraordinary gentlemen wil gaan horen of er geen genoeg kan hebben, of geef je vriendin een mooi kerstkado, ter adoptie aangeboden:

Te koop: suzuki RGV 250 VJ22
Leuke fiest, staat alleen nix in je ad over een topend revisie......
 
Nou mijn lijstje is redelijk kort, dus je hoeft niet veel te typen :P
- Gemodificeerde PV's (drie-delige)
- Zeeltronic
- Aangepaste PV aansturing

Naam: Mark
Wonend: omgeving Westland

Wel compleet toch? :)
Hee naamgenoot, welke kant van het Westland eigenlijk? In het nieuwe seizoen misschien eens een pitstop in je buurtje maken. Anders ff Pm
 
Vandaag de RS opgehaald bij Pieter Smit storing verholpen en een ignitech erop. *O*
full
 
Volgens mij alleen de 'na' grafiek. De stippellijn is het koppel en de bovenste lijn het vermogen.
 
Wat voor symptomen gaf die storing? Sputteren/knallen van één cilinder??
Lopen op 1 cilinder maar meestal pas als hij wat warmer is. Dus eerst gewoon starten en rijden alsof er niets aan de hand is. Na een paar kilometer moeilijk op toeren komen en de helft minder vermogen. Eerst zelf aan het zoeken geweest nieuwe bougies probleem bleef daarna bobines gewisseld ook geen verandering. Toen hield het op bij mij en ging er wel vanuit dat er een pick up kapot was. Wilde er toch een ignitech op hebben dus gelijk het probleem verholpen. Tijdens het afstellen bleken er ook te kleine sproeiers in te zitten en verkeerd. |(
 
Lopen op 1 cilinder maar meestal pas als hij wat warmer is. Dus eerst gewoon starten en rijden alsof er niets aan de hand is. Na een paar kilometer moeilijk op toeren komen en de helft minder vermogen. Eerst zelf aan het zoeken geweest nieuwe bougies probleem bleef daarna bobines gewisseld ook geen verandering. Toen hield het op bij mij en ging er wel vanuit dat er een pick up kapot was. Wilde er toch een ignitech op hebben dus gelijk het probleem verholpen. Tijdens het afstellen bleken er ook te kleine sproeiers in te zitten en verkeerd. |(
Ok... Tnx. Ik heb nog een blokje liggen die sputterde op 1 cilinder. Cilinder los gehad, maar was niks te zien. Ik vermoed ook een pick-up...
 
Weet iemand nog sites waar je een goed alternatief kan vinden voor de originele richtingaanwijzers? Wel die een beetje mooi aansluiten op de kuip. :+
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk klaar *O*
Bartje zou je de RS van M.Biaggi#1! willen verwijderen uit de openingspost? Die heb ik namelijk overgenomen. En zou je dan de mijne kunnen plaatsen?
Hier een lijstje met gegevens en mods
Voornaam: Edwin
Woonplaats: Klaaswaal
Motor: Aprilia RS 250
Bouwjaar: 1997

Mods:
- MK2 kabelboom en tellerpartij
- MK2 voorpoten
- Blauwe Mille/Pegaso velgen
- Arrow uitlaatsysteem
- Tyga carbon voor- en achterspatbord
- Wave-remschijven voor en achter
- Ignitech ontsteking
- Tyga rem/schakelset
- Blauw MRA kuipruitje
full
 
Eindelijk klaar *O*
Bartje zou je de RS van M.Biaggi#1! willen verwijderen uit de openingspost? Die heb ik namelijk overgenomen. En zou je dan de mijne kunnen plaatsen?
Hier een lijstje met gegevens en mods
Voornaam: Edwin
Woonplaats: Klaaswaal
Motor: Aprilia RS 250
Bouwjaar: 1997

Mods:
- MK2 kabelboom en tellerpartij
- MK2 voorpoten
- Blauwe Mille/Pegaso velgen
- Arrow uitlaatsysteem
- Tyga carbon voor- en achterspatbord
- Wave-remschijven voor en achter
- Ignitech ontsteking
- Tyga rem/schakelset
- Blauw MRA kuipruitje[afbeelding]
Kijk dat was een mooi lijstje die ik er zo in kon plempen! :P :}

Strakke fiets ook! Zitten nog wat spullen op die bij mij vandaan komen. :P ;)
 
Yes, ik heb de openingspost geüpdate!! :P *O*

Check ff of ik het goed gedaan heb of dat je nog iets aanvullends heb! Ik hoor het graag! :Y
 
Enige aanvulling bij mij zijn de single ring zuigers en alu clipons.
Rem/schakelset is van Yoshimura.
Blok is verder standaard.
Geen kenteken(nooit gehad), maar bouwjaar is 1999.
D.I.D 520 ERS2 non O-Ring Ketting


Bedankt voor de update in de OP ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan