Fehn Wochenende nr.7

Welke lunch kies jij op de zaterdagroute ?

  • VW Currywurst mit Pommes und Mayo

    Stemmen: 1 7,1%
  • „Clubschnitzel“ mit Salat, Pommes und Dip

    Stemmen: 12 85,7%
  • „Gemüsebällchen“ auf Kräuterreis mit Tomatensauce

    Stemmen: 0 0,0%
  • (vegetarisch)

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Tja , het Wochenende……, wat valt er over te zeggen ?


E.G.J. 4-9-16

Tijdens het buffet werd natuurlijk ook de Spaanse avonturen besproken. Van grind in de velgen tot aan de eend die zich vol gevroten had met mais. Voor degene die zaterdags op stap waren... Jullie hebben een concert gemist met enkele Spaanse tophits vertolkt door een Spaanse Papa Beer. :P

Ach, we hebben dit jaar weer genoten :Y

En Papa beer... die kon alleen maar zeggen: Je suis arrivé.Je suis arrivé. _O-
 
Tijdens het buffet werd natuurlijk ook de Spaanse avonturen besproken. Van grind in de velgen tot aan de eend die zich vol gevroten had met mais. Voor degene die zaterdags op stap waren... Jullie hebben een concert gemist met enkele Spaanse tophits vertolkt door een Spaanse Papa Beer. :P

Ach, we hebben dit jaar weer genoten :Y

En Papa beer... die kon alleen maar zeggen: Je suis arrivé.Je suis arrivé. _O-

Naar dat was dan weer niet in het Spaans :P
 
Maar uh..., wacht eens even !!!
Jij weet dingen over beer, die beer zelf niet eens weet :o
Wie/waar is het kind, en wie is de mamma :? :X
 
Maar uh..., wacht eens even !!!
Jij weet dingen over beer, die beer zelf niet eens weet :o
Wie/waar is het kind, en wie is de mamma :? :X


:+

MamaBeer dacht PapaBeer een loer te kunnen draaien... maar Beer was op alles voorbereid. MamaBeer klopte toen maar bij een ander deurtje aan :X
 
Helemaal vergeten dit jaar, maar we hebben nog de gevonden voorwerpen rubriek van afgelopen editie |(

Zie foto's

full


full


Van wie zijn de boven afgebeelde artikelen :?
 
Laatst bewerkt:
Het Chinese Cruiseschip is uitgevaren, op de terugweg van Amrum was bij de Ems tunnel de lichtshow al van ver te zien:
Klik
Filmpje
 
Laatst bewerkt:
Toch elke keer weer bijzonder om zo'n groot gevaarte te zien. Misschien toch keer rondleiding daar doen :Y Ja, ik weet is wel aanslag op budget en kost zeker wat tijd maar denk echt de moeite waard.
 
wat een ding! varend dorp!!

zou niet mijn vakantie zijn
woon je op een flatje zonder lekker naar buiten te kunnen, ga je op vakantie op een nog hogere drijvende flat zitten......

hoeveel diepgang zou zo'n ding moeten hebben om niet bij een beetje wind omgeblazen te worden?
 
Laatst bewerkt:
Oh, daar is m'n lange unterhose.

Ik dacht al, waar heb ik um gelaten.
Ik moest achteraan zo hard rijden, dat ie bruin is geworden.... :X


:+


Vast en zeker de rit op zaterdag toen ik niet achterop zat :+

:Y Jij bent op de camping gebleven i.v.m. maag en darmklachten........
Fijn dat nu ook de damesslip aan de rechtmatige eigenaar kan worden terug gegeven............

En ook de andere attributen hebben hun eigenaar weer terug gevonden. Maar daar mag ik niets over zeggen, en doe dat dan ook maar niet :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan