Gasdichte popnagels

Status
Niet open voor verdere reacties.

rrblade

Die hard MF'er
2 okt 2012
769
152
Omgeving Rotterdam
Hallo allemaal

Voor een uilaat heb je gasdichte popnagels nodig.
Nu heb ik er 2 a 3 nodig , de verkrijgbaarheid is lastig.

De meeste motorzaken hebben ze niet.
Via internet setjes van 10 verkrijgbaar voor ca 10 euro , maar hier komt ca 10 euro verzend kosten bij.

Ook veel internet aanbod van 100 stuks of meer . Dan wel voor een relatief schappelijke prijs (ca 25 euro excl verzenden). Maar omdat ik er maar een paar nodig heb is dit geen optie.

Hierbij de vraag: heeft iemand een paar liggen en wil deze wel opsturen?
Natuurlijk vergoed ik de verzend kosten ( kan per brief) en iets extra's :) .

Groet Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal

Voor een uilaat heb je gasdichte popnagels nodig.
Nu heb ik er 2 a 3 nodig , de verkrijgbaarheid is lastig.

De meeste motorzaken hebben ze niet.
Via internet setjes van 10 verkrijgbaar voor ca 10 euro , maar hier komt ca 10 euro verzend kosten bij.

Ook veel internet aanbod van 100 stuks of meer . Dan wel voor een relatief schappelijke prijs (ca 25 euro excl verzenden). Maar omdat ik er maar een paar nodig heb is dit geen optie.

Hierbij de vraag: heeft iemand een paar liggen en wil deze wel opsturen?
Natuurlijk vergoed ik de verzend kosten ( kan per brief) en iets extra's :) .

Groet Peter
10 euro verzendkosten, waar dan?
 
gewone gebruiken, [rvs] heb ik ook gedaan en geen centje last van lekken.
als je ze perse wel wil kan je in de buurt van Rotjeknor een isolatiebedrijf zoeken , die heeft ze wel.
ik werk er zelf ook bij maar bij ons worden ze pas besteld als de opdrachtgever het voorschrijft.
 
Stuur mij maar een PB'tje. Ik heb ze enkele maanden geleden gekocht bij een ijzerwarenzaak in Amsterdam Noord. Die regio was vroeger het bolwerk van scheepsbouw en is nog een oude voorraad. Ik kan er langs rijden en ze aan je opsturen. Ze kunnen per stuk gekocht worden voor 10-20 ct per stuk (weet niet meer precies). Heb ze destijds ook gebruikt voor een modificatie van mijn binnendemper op de CB750.

En ja, niet gasdichte treknagels kan. Maar dan moet je net het geluk hebben dat het restje breekpen (trekpen) in de holle nagel blijft zitten. Vaker is dat niet zo en flikkert:

1. Het pennnetje in je uitlaat.
2. Is je nagel hol, waardoor ze niet afdichten.
 
Ha, zie net in je profiel dat je uit Rotterdam komt. Dat verandert de zaak (iets met Amsterdam vs Rotterdam) ;)

Maar Rotterdam, wereldhaven. Hebben ze toch ook wel ergens van die gasdichte treknagels?
 
Als je kiest voor pakketverzending, dan 7,75. Maar je kan ook voor brievenbus kiezen.

Betreft Assumburg , hier zie ik geen keuze

Vraagje :
Waarom reageer je op deze wijze in je 1e reactie.
Komt een beetje negatief over ...
Moet ik mij verantwoorden omdat ik aangeef dat ik ca 10 euro verzendkosten tegen kom?

Het mooie van het motor forum is dat de mensen / motor rijders elkaar kunnen helpen.
 
Betreft Assumburg , hier zie ik geen keuze

Vraagje :
Waarom reageer je op deze wijze in je 1e reactie.
Komt een beetje negatief over ...
Moet ik mij verantwoorden omdat ik aangeef dat ik ca 10 euro verzendkosten tegen kom?

Het mooie van het motor forum is dat de mensen / motor rijders elkaar kunnen helpen.
Ik kan me geen 10 euro voorstellen. Dus ik vraag waar dat was.
En dan blijkt dat het dus geen 10 euro was, en dan blijkt dat je ook nog eens over het hoofd gezien hebt dat je voor brievenbus kon kiezen. Als ik je daar op wijs, help ik je dan, of niet?

Niet over de toon of de korte zinnen miepen, dan ga je maar naar een vrouwenforum.
 
Ik kan me geen 10 euro voorstellen. Dus ik vraag waar dat was.
En dan blijkt dat het dus geen 10 euro was, en dan blijkt dat je ook nog eens over het hoofd gezien hebt dat je voor brievenbus kon kiezen. Als ik je daar op wijs, help ik je dan, of niet?

Niet over de toon of de korte zinnen miepen, dan ga je maar naar een vrouwenforum.

Jij mág hier waarschijnlijk geen reclame maken voor je eigen "toko" maar een ander mag dat waarschijnlijk wel?

Volgens mij heb jij die dingen wel liggen en zo niet dan kun je ze wel bestellen tegen normale kostprijzen. In een bubbeltjes-enveloppe passen er bést veel :P
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me geen 10 euro voorstellen. Dus ik vraag waar dat was.
En dan blijkt dat het dus geen 10 euro was, en dan blijkt dat je ook nog eens over het hoofd gezien hebt dat je voor brievenbus kon kiezen. Als ik je daar op wijs, help ik je dan, of niet?

Niet over de toon of de korte zinnen miepen, dan ga je maar naar een vrouwenforum.

Als je voor brievenbus kan kiezen bij Assem... heb je mij en anderen dit het forum lezen natuurlijk geholpen. :)
Ik zag zelf de keuze niet.

In je profiel staat "moderator". Als moderator van het forum vind ik het laatste zinnetje "mbt de verwijzing naar vrouwenforum" niet erg gepast.

PS Wat mij betreft had je ook kunnen aangeven dat bij Bolski er ook een keuze is om per brievenbus te latten verzenden. :)
 
Op zich wel grappig om te zien dat een Moderator hier feitelijk gewoon z'n eigen (winkel) ruiten aan het ingooien is door (grappig?) als eerste te menen moeten reageren _O-
 
Laatst bewerkt:
Vraagje tussendoor, waarom moeten er eigenlijk perse gasdichte popnagels in een uitlaat? Bij een auto zou ik er nog iets bij kunnen bedenken zoals het voorkomen van uitlaatgassen in de cabine, bij een motor heb je daar niet echt last van.
 
gewone gebruiken, [rvs] heb ik ook gedaan en geen centje last van lekken.
als je ze perse wel wil kan je in de buurt van Rotjeknor een isolatiebedrijf zoeken , die heeft ze wel.
ik werk er zelf ook bij maar bij ons worden ze pas besteld als de opdrachtgever het voorschrijft.
alu gebruiken, losboren is een drama met die RVS popnagels, alu is goed genoeg en makkelijker door te boren indien nodig
 
Vraagje tussendoor, waarom moeten er eigenlijk perse gasdichte popnagels in een uitlaat? Bij een auto zou ik er nog iets bij kunnen bedenken zoals het voorkomen van uitlaatgassen in de cabine, bij een motor heb je daar niet echt last van.
Omdat er anders uitlaatgassen door de popnagels komen, althans, als onverhoopt de breekpennetjes eruit zijn gevallen. Geen ramp natuurlijk, maar je wil nu eenmaal dat je uitlaatgassen uit de binnendemper komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan