Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Nu nog die pukkel eraf want kenteken verlichting heeft het achterlicht al. :P

Maar veel plezier ermee! Dit was mijn gebruikte van mijn GSX, ik heb nog een splinternieuwe liggen voor als iemand interesse heeft. :)
 
Nu de dagen weer aanzienlijk korter zijn en ik dus alleen nog maar in het donker rijd heb ik afgelopen weekend een nieuw achterlicht gemonteerd (met dank aan Johan die nog een fraai achterlicht had liggen). Wat een verschil met het origineel zeg!

[afbeelding]

was het direct plug and play? nog problemen tegen gekomen?
 
Ja helemaal plug en play. Zelfs ik kon het en dat zegt wat! Het is een kwestie van het kontje er afhalen en installeren.
 
Heeft er iemand toevallig ook ervaring met een Tail tidy voor een Suzuki GSX650F (zie onderstaand)

http://www.rg-racing.com/browsebike/Suzuki/GSX650F/2013/LP0112BK/


Ik heb hem op mn GSF 1250. Aansluiting aan bodywork kan iets beter maar ik ben er erg tevreden over, staat een stuk strakker. Montage was een middagje werk incl knippers voor vervangen.
Gr,
full
 
Kijk aan, gefeliciteerd! Nu eindelijk een nette kunnen vinden?

@Bernardbeens: Heb het een keer eerder gezien bij een F en dat staat toch wel erg mooi! Als ik mijn F langer had gehouden had die er ook zeker onder gekomen.

Achterlicht is nog beschikbaar ja, ik heb je een pb met foto gestuurd. :)
 
Kijk aan, gefeliciteerd! Nu eindelijk een nette kunnen vinden?

@Bernardbeens: Heb het een keer eerder gezien bij een F en dat staat toch wel erg mooi! Als ik mijn F langer had gehouden had die er ook zeker onder gekomen.

Achterlicht is nog beschikbaar ja, ik heb je een pb met foto gestuurd. :)

Ja eindelijk een fatsoenlijke, 100incl verzenden
 
Ik heb een setje mistlampen aangeschaft van sw-motech.
Had niet verwacht dat het zoeken naar een goede plek lastig zou worden.

Waar ik m wil kan ik m niet bevestigen. (ok, had ik vooraf kunnen bedenken) Of is te opvallend aanwezig. (wil ik ook niet).

Uiteindelijk een plek gevonden bij de valbeugel.
Ik koop dan nog wel een verlenger voor op het voorspardbord om ze uit de blubber te houden.

Nu nog alles goed monteren en de bedrading aanleggen. Nah, als het wat beter weer is dan want in de schuur kan ik niet knutselen, daar is die te klein voor.
 
mijn dashboord geeft aan een olie + check,
is dit voor een beurd? of is dit omdat de motor tekort komt,

via kijkglaasje zie ik genoeg + het is 1/2000km terug ververst...

(foto van internet maar dit geeft die aan)
full
 
Laatst bewerkt:
mijn dashboord geeft aan een olie + check,
is dit voor een beurd? of is dit omdat de motor tekort komt,

via kijkglaasje zie ik genoeg + het is 1/2000km terug ververst...

(foto van internet maar dit geeft die aan)
[afbeelding]

Hahaha ik had vanochtend exact hetzelfde :)
Me nood-stop-knop stond AAN(dus actief), deze weer uit gezet, sleutel uit contact en er opnieuw in en klaar :]
 
Afgelopen weekend begonnen om het blok uit elkaar te halen, had helaas witte smurrie bij mijn olie.

Bouten van cilinderkop zitten langs de cilinders in het onderblok, dus ook de voetpakking wordt vervangen.
Aangezien ik dan toch al flink aan het graven was gelijk distributieketting en -spanner meenemen, hij staat nu op 99099 km (Baal er enorm van dat ik net niet de ton heb gereden zonder reparaties van meer dan 50 euro)

Spullen besteld via motorhuis Seppe, kleine zaak met superservice.

Inmiddels zit de voetpakking op zijn plek, en ga ik op het gemakje (kop erbij houden) de rest weer opbouwen.

Zijn er andere met een ton op de teller (Of bijna...)
 
Goed bezig, Roel! Ik ben benieuwd of je nog problemen tegenkomt. Mijn motor staat op 85000, ik zal volgend jaar de ton passeren.
 
Goed bezig, Roel! Ik ben benieuwd of je nog problemen tegenkomt. Mijn motor staat op 85000, ik zal volgend jaar de ton passeren.


Geen gekke dingen tegengekomen, alleen de distributieketting origineel is al geklonken. Nu wordt er een Tsubaki met klinkschakel besteld, dus ik doe het even heel rustig aan.
kopbouten waren moeilijk los te krijgen, geen ruimte voor een 1/2" dop, en met een kwart dop had ik te weinig hefboom om kracht te zetten, uiteindelijk gelukt met een pijp die ik van een schoenenrekje heb geleend.

Voor montage op moment heb ik een 3/8"dop besteld. Weet alleen nog niet of het gaat passen, anders wordt het kunst en vliegwerk...

Ik zal er eens wat foto's bij zetten binnenkort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan