Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Volgens mij is het wel vrij bekend dat de zij-standaard van de 650/1250 vrij wankel is en dat het aangeraden is om er een middenbok onder te zetten.

Wel enorm balen voor de berijder!

trouwens, had de Motorbeurs geen hal vrij gemaakt voor bezoekers die op de motor kwamen zodat die hal als motorstalling gebruikt kon worden?
 
Volgens mij is het wel vrij bekend dat de zij-standaard van de 650/1250 vrij wankel is en dat het aangeraden is om er een middenbok onder te zetten.

Wel enorm balen voor de berijder!

trouwens, had de Motorbeurs geen hal vrij gemaakt voor bezoekers die op de motor kwamen zodat die hal als motorstalling gebruikt kon worden?

Ja een hal van de beurs om te parkeren binnen.
En nog gratis ook... Dus die 10/20tal motoren wat buiten stond was een beetje dom.
 
Ai das zuur :X Doet mij denken aan de Aprilia waarmee ik gereden heb, die had zon een wankel pootje. :X

Ik stel me altijd voor dat de motor juist stabieler staat op een zijstandaard, juist omdat je drie relatief ver uit elkaar staande punten hebt (voorwiel, zijstandaar, achterwiel). Statieven staan ook altijd op drie poten.

Op de middenbok rust de motor ook op drie punten (voorwiel, linkerpoot middenbok, rechterpoot middenbok) maar de de twee punten van de middenbok zitten relatief dicht bij elkaar en de motor moet in evenwicht zijn. Op de zijstandaard drukt het gewicht van de motor e.e.a. steviger op zijn plek... je moet alleen zorgen dat de motor in zijn versnelling staat en dat hij de goede kant op helt.

Dat er nu eentje omvalt heeft er vooral mee te maken dat het stormde gisteren denk ik?
 
Omdat mijn smartphone stuk is maar even zo een update posten. :)

Na 1,5 jaar zoeken en net niet iets naar zin kunnen vinden, alle verstand en praktische dingen aan de kant gezet en een jongensdroom waargemaakt. Deze kwam vrijdag online en vandaag gelijk opgehaald:
WP_20170304_14_40_57_Pro-Medium-800x450.jpg

GSX-R 750 K4 met 29dkm :)

Bewust een iets ouder model aangezien deze wat ruimer is. Zadelhoogte is ook hoger dan de F ondanks het daarop verhoogde zadel.

Verschil is enorm, qua vermogen, onderstel, remmen, echt geweldig. Heel erg blij mee. :)
 
Whoaa Johan... Na alle afdank transalpjes en andere praktische brommertjes... Gaat ie voor een GSXR750 hahaha. Helemaal goud
 
Dat straal je ook uit. 8-)

Heel veel plezier met je aanwinst.
Beetje maar, zo blij als een pony :D
Whoaa Johan... Na alle afdank transalpjes en andere praktische brommertjes... Gaat ie voor een GSXR750 hahaha. Helemaal goud
Hier heb ik wel een klik mee en stiekem een jeugddroom, je bent maar 1 keer jong. :X Weinig praktisch idd. :+

Rest was het allemaal net niet, of geen klik mee, spul wat ik wel leuk vind is nog te jong en te duur. :+
 
Laatst bewerkt:
We weten in ieder geval wie er bij de volgende toerrit al wheelies makend rondjes om ons duffe treintje GSX-F'jes heen cirkelt...
 
Als je mee rijdt met de tourrit of andere ritten dan zie je hem vanzelf. :)
Vandaag weer met de motor naar het werk, wat is dat toch lekker. :D
 
Hier ook! Had nog een mooi mazzeltje vandaag, ik reed op de A8 met ongeveer 147 km/u (waar je honderd mag) want ik was aan de late kant voor werk. Helpt trouwens geen reet, zo hard rijden, levert hooguit 2 minuten tijdswinst op. Maar ja ik reed het.
Er zat een zwart Opeltje in de spiegel, die niet echt kleiner werd. Het was een klein hatchbackje, ik dacht, nou die trapt ook lekker door. Zeker ook laat.
Komt ie naast me rijden, is het een agent, in uniform. Streng opzij kijkend en gebarend.
Ik denk verdorie, dat wordt een dure.
Gaat ie voor me rijden, wild met zijn armen gebarend (NIET ZO HARD RIJDEN!) dus ik steek mijn duim op (ja meneer sorry meneer) en daarmee was de kous af...
Ik had het wel iets warmer opeens.
 
Goed voor je hartkleppen idd :+

Maar het was vandaag onrustig en druk, ben best wel verrot na zo een dag :X Liever 300km in 2 dagen met eventueel wat slecht weer, beter dan in de spits en in een dorp alsnog bijna getorpedeerd worden door een oude zure pruim met een kort pittig kapsel. :+
Hier ook! En zeker fijn dat de motor weer probleemloos rijd *O*
Ik heb het misschien gemist, maar wat was er nu uiteindelijk? :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan