Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Daar heb ik gelukkig nooit last van O-)
Haha nee, wij samen met Hans haalden zowat alles eruit. _O-

Ook de reden voor mijn overstap naar een GSX-R 750. :+

Maar ik moet zeggen dat ik mij prima kan beheersen, alleen een keer aan het gas is wel zwaar te hard en dubbel en dwars mijn rbw kwijt. :X
 
Ik moest vandaag eigenlijk de nodige boodschappen doen in de stad.
Maarja, goed weer en dan begint het toch te kriebelen.
Uiteindelijk om 11u toch de knoop doorgehakt om een stuk te gaan rijden.
Nu ik alle voetbalstadions in Nederland heb , ben ik maar begonnen aan een nieuwe uitdaging.
Alle stadions in België. Omdat ik morgen ook al een reeds stadions ga bezoeken, besloot ik er vandaag ook een deel te bezoeken.
Helaas kwam ik tijd tekort en ben ik tussendoor ook enkele andere ‘bezienswaardigheden’ gaan bezoeken.
Na Sint Truiden eerst naar Leuven gereden
ic70rd.jpg


Waterloo
aonwug.jpg


Toen een hypermodern circuit, nu vervallen, en omgebouwd tot industrieterrein. Het voormalig F1 circuit van Nijvel.
kdq1qq.jpg

2irlpy1.jpg


D’n Anderlecht
2evxdaw.jpg


En na een foto van het Koning Boudewijnstadion even om de hoek nog een foto maken
2qlr8rt.jpg


14y09q1.jpg

Monument ter ere van Gilles Villeneuve
2nir9g5.jpg


2q16o06.jpg
 
Hallo, hebben jullie wel gewoon als je hard optrekt dat het witte lampje gaat knipperen, indicator dat je moet schakelen.

mijne gaat een keer kort aan als motor op contact gaat maar niet tijdens het rijden.
heeft iemand enig idee of dat een fout is ergens of hoe ik dit oplos?

groetjes.
 
Beide knopjes links naast je tellers indrukken, dan contact inschakelen terwijl je knopjes ingedrukt houdt. Vervolgens kun je alles instellen van knipperpatroon tot en met toerental.
 
Hallo, hebben jullie wel gewoon als je hard optrekt dat het witte lampje gaat knipperen, indicator dat je moet schakelen.

mijne gaat een keer kort aan als motor op contact gaat maar niet tijdens het rijden.
heeft iemand enig idee of dat een fout is ergens of hoe ik dit oplos?

groetjes.
 
Ik heb gemerkt dat ik zo goed als altijd en overal stevig door rijd. Laatste tijd heb ik geprobeerd om het rustiger aan te doen maar te vaak is de verleiding te groot om het gas wat verder open te draaien. En met deze gaat het dan erg makkelijk te hard.
Ben van plan over te stappen naar een V-strom 650. Qua veemogen dus een halvering. Hopen dat het helpt

Dat gaat niet helpen nie. :P
Als het in je karakter zit dan krijg je dat er niet uit.
Zelf als koop je een 125, dan probeer je daar nog het maximale uit te halen...
 
He ben nieuw hier. Ik rijd inmiddels al weer 2 en een half jaar naar volle tevredenheid op mijn GSX 650F uit 2012 en volg dit forum al een tijdje. Nu heb ik een vraagje waar ik graag de experts binnen dit forum eens over wil raadplegen. Sinds enige tijd hapert mijn versnellingsindicator. Met enige regelmaat (met name als de motor warm is) geeft de indicator de "vrij-stand" niet en gaat het groene lichtje ook niet branden. Schakelen gaat normaal.
De dealer zegt dat het waarschijnlijk de schakelaar is. Kan zijn redenering volgen maar wil ook wel eens weten of er anderen zijn hier die last hebben of hebben gehad van het zelfde euvel? en zo ja wat dan de oplossing was.
 
He ben nieuw hier. Ik rijd inmiddels al weer 2 en een half jaar naar volle tevredenheid op mijn GSX 650F uit 2012 en volg dit forum al een tijdje. Nu heb ik een vraagje waar ik graag de experts binnen dit forum eens over wil raadplegen. Sinds enige tijd hapert mijn versnellingsindicator. Met enige regelmaat (met name als de motor warm is) geeft de indicator de "vrij-stand" niet en gaat het groene lichtje ook niet branden. Schakelen gaat normaal.
De dealer zegt dat het waarschijnlijk de schakelaar is. Kan zijn redenering volgen maar wil ook wel eens weten of er anderen zijn hier die last hebben of hebben gehad van het zelfde euvel? en zo ja wat dan de oplossing was.

Iedereen krijgt daar een keer mee te maken. Bij mij was ie ook kaduk bij ±50.000km.
Zelf geprobeerd te maken, maar ding is ingegoten, dus dat kun je vergeten.

Enigste optie: vervangen. Geloof iets van 70 EURO.
 
Dank je wel voor jullie reacties. Ik persoonlijk vind dat na 29.000 km wel erg snel maar goed ga de dealer maar eens benaderen voor een prijsopgave. Als het blijft bij +/- € 70,00 dan is het nog wel te overzien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan