Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Danku, had ik gezien inderdaad. Het gaat eigenlijk alleen om de sluiting van de tankdop, die heeft de geest gegeven. :(

Zeker ook nergens een los slotje te krijgen denk ik..
 
Danku, had ik gezien inderdaad. Het gaat eigenlijk alleen om de sluiting van de tankdop, die heeft de geest gegeven. :(

Zeker ook nergens een los slotje te krijgen denk ik..

Klopt word alleen als complete dop geleverd en dan is die tank op MP een koopje,
prijs van de dop is excl btw.
CAP ASSY,FUEL TANK, fits GT380 1973 1974 1975 1976 1977 (K) (L) (M) (A) (B) USA (E03) - order at CMSNL
Of bij http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...ts.nl/&usg=AFQjCNEGsPNsvx3OuWehD4X6xMt7U7UigA
44200-33011 cap assy, fuel tank 1 € 109,00 incl btw.
dit is eigenlijk een dop voor de GT380,dus mocht je voor die complete dop gaan wel
even vragen of hij ook op de T350 past.Al denk ik het wel want als je nu een dop met een slot heb dan is die al niet standaard meer,daar hoort er 1 zonder slot op die werkt met een
palletje om de dop open en dicht te doen.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt niet helemaal
van de originele T350 tank dop is het mechanisme los te bestellen ook de pennetjes en het veertje hebben een onderdeelnummer.
van de tankdoppen zonder los mechanisme hebben alleen de pennetjes en circlips een onderdeelnummer
 
Danku, had ik gezien inderdaad. Het gaat eigenlijk alleen om de sluiting van de tankdop, die heeft de geest gegeven. :(

Zeker ook nergens een los slotje te krijgen denk ik..
Hoi Pol,
Wat voor dop zoek je? Zo'n dop waar je aan een sleuteltje in kan doen in het knijpmechanisme?
Of een waar de sluiting niet in de dop zelf zit maar op de tank?
Zo'n eerst genoemde heb ik nog wel (zonder sleutel) van een T500.
WosNJDj.jpg

SMC0bNo.jpg


als je belangstelling hebt hoor ik het wel. kan via PB.
 
Laatst bewerkt:
Ja die zonder sleutel heb ik ook wel, dat is het hele probleem. Dan heb je er vrij weinig aan.
 
Je zou het eens bij vader en zoon Alting kunnen proberen, ik heb hun emailadres wel, stuur me maar een PM als je dat wilt hebben.
 
Wil je perse je benzinetank af kunnen sluiten met een slot? Tja dan moet je inderdaad een andere oplossing zoeken. Ik dacht dat je sluitmechanisme niet meer goed was..........
 
Nee, het sluittingmechanisme werkt niet. Volgens mij hoort die te klikken wat die niet meer doet.

Maar ik hoef hem niet perse af te kunnen sluiten, maar hij moet wel dicht kunnen. Goed dicht.
 
Als dat slotje te verwijderen is dan zou je het mechaniek over kunnen zetten van die van
Pepijnwk.
 
Als dat slotje te verwijderen is dan zou je het mechaniek over kunnen zetten van die van
Pepijnwk.
Ja die van mij klikt goed werkt verder prima maar heeft geen sleutel. Verder was het rubber gaar dus dat moet je of vervangen door een nieuwe of gewoon omzetten vandegene die je nu hebt. Of het mechanisme van die mij erop zetten. Wat je wil.
Hij zat op die van mij maar ik heb hem omgebouwd naar oud type suiting en heb toen een andere dop gekocht. Maar dat was een T500 past dat op 350? (ik verwacht overigens van wel.....)
Wil je mijn dop dan even afhandelen via PB of pepijnwk apestaartje hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan