Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Nee dat is het het overwegen waard, alhoewel die radiatoren 2e hands nog gemakkelijk voor weinig te koop zijn.
 
Mooie pics Bas,leuk om te zien hoe in de loop der jaren die racers zijn veranderd.
 
Over mijn eigen tweetakt, mijn krukas is 100% in orde gemaakt door Potze, ligt nu alleen nog in NL.. moet 'm nog naar Noorwegen krijgen hehe..
 
Jawel, volgpost *O*

Zal eerder Rendierpost zijn,Jo Ho Rudolf :+
26DC80C000000578-0-image-a-8_1426959177923.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ruim 300KG aan Suzuki T500 onderdelen gekocht, inclusief 2 frames met kenteken uit 1972.
Nou kwam ik in een doos een luchtfilter tegen wat ik niet kan plaatsen.
full


Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
@Pepijnwk
De hoeveelheid aan onderdelen is genoeg voor anderhalve T500 te bouwen. 2x frame, 1 compleet blok, een carter set uit 1972, 1x carter set uit 1975, 2x krukas, 3x cilinder set + koppen, 4x lampen set voorkant en achterkant, uitlaten, tanks, enz enz.

@RG-gamma
Ik heb 2 van deze sets en op beide is geen nr. te vinden.
Ik heb het hele assortiment van Suzuki luchtfilters na gekeken op cmsnl.com en begin te denken dat het van een ander merk motor is.
 
Laatst bewerkt:
@Pepijnwk
De hoeveelheid aan onderdelen is genoeg voor anderhalve T500 te bouwen. 2x frame, 1 compleet blok, een carter set uit 1972, 1x carter set uit 1975, 2x krukas, 3x cilinder set + koppen, 4x lampen set voorkant en achterkant, uitlaten, tanks, enz enz.

@RG-gamma
Ik heb 2 van deze sets en op beide is geen nr. te vinden.
Ik heb het hele assortiment van Suzuki luchtfilters na gekeken op cmsnl.com en begin te denken dat het van een ander merk motor is.

Zonder nummer word het zoeken naar de bekende naald in de hooiberg.
Ik had wel een filterhuis gevonden wat er een beetje op lijkt,alleen dat was een 4 cilinder de GS750.Het lijkt meer op een 4 takt luchtfilterhuis dan van een 2 takt.
 
Laatst bewerkt:
De onderdelen hebben meer als 20/25 jaar in een schuur gelegen dus het zal niet van een huidige motor zijn. Vroeger waren er veel 2-takten dus ik denk toch in die richting.
 
Laatst bewerkt:
De onderdelen hebben meer als 20/25 jaar in een schuur gelegen dus het zal niet van een huidige motor zijn. Vroeger waren er veel 2-takten dus ik denk toch in die richting.

Ja maar wat Suzuki betreft allemaal met een ander soort filterhuis.Honda kan je ook gelijk schrappen dan,Kawa kan je dan ook overslaan,ook andere modellen filterhuizen.
Blijft Yamaha of iets Europees over,en Yamaha is het ook niet,ook andere modellen filterhuis.
Blijft iets Europees over,maar dat lijkt mij sterk.Dus waarschijnlijk toch 4takt. :P
Wat vroeger veel 2takten betreft,helaas voor de 2takt waren er ook vroeger nog veel meer 4 takten.Kan het weten,ben nog uit die tijd :Y
Wat we weten is dat het van een 2 cilinders is en dat maakt wat 2takten betreft de keuze niet groot.
Yamaha,RD200,250,350,400 is dus geen van alle,die hebben een ander model filterhuis.
Kawa,250 en 350 ook niet allemaal ander soort filterhuis
Suzuki ,250,350,500 ook allemaal andere filterhuizen.
De latere 2takten kunnen het ook niet zijn,die hebben volledig kunststof luchtfilterhuizen zonder metaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan