Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Bij CMSNL betaal je als er eentje beschikbaar is ook al meer dan 700 Euro......

Maak daar maar 860,- incl btw van en daarna mag je nog even langs de spuitert,want ze werden op het laatst alleen nog maar in de grondlak geleverd.Waldo heeft er ook nog 2,
1 gespoten en een ongespoten exemplaar nieuw in de doos.
 
Laatst bewerkt:
Ok, duidelijk point taken :) Maar ik heb het er momenteel niet voor over. Weet ik wel zeker, denk ik.
 
Of je koopt er eentje van carbonfiber voor 950 Euro
https://www.facebook.com/Carbons-heart-242044389272343/

26219420_1247367542073351_6644086867556304543_n.jpg
 
Mocht je je 2taktjes van een serie sloten voorzien hebben,kijk dan eens naar de video,s van deze man,sommige gaan net zo snel open als met de sleutel,ook gerenomeerde merken als Abus en Kryptonite.
LockPickingLawyer
 
Mocht je je 2taktjes van een serie sloten voorzien hebben,kijk dan eens naar de video,s van deze man,sommige gaan net zo snel open als met de sleutel,ook gerenomeerde merken als Abus en Kryptonite.
LockPickingLawyer

Ben bang dat geen enkel slot bestand is tegen het dievengilde. In een ver geleden kocht ik een dik Abus kettingslot met even dik cylinderslot. Werd helemaal de hemel ingeprezen, de ketting was niet te breken. En nog geen jaar later stond hij bekend als onveilig: De potnagels in de cylinder waren het zwakke punt. Sindsdien weet ik dat dure sloten kopen tegen beter weten in is. Wat dan wel de oplossing is? Geen idee! Ze pakken de motor met 2 man op, pleuren hem in de bus en geen haan die er naar kraait. Aangifte doen? Kom volgende week maar terug!

Edit: Net wat filmpjes gekeken: Echt bizar hoe makkelijk ze open gaan! :X
 
Laatst bewerkt:
De oplossing weet ik wel,een Hond aanschaffen,een inbreker zal zich wel 2keer bedenken eer hij een huis in gaat waar een hond is.Ooit eens een verhaal gelezen in een Engels motorblad,die man
zijn motor was al 3x gestolen,hij was het zo zat dat hij een Dobermann heeft aangeschaft,en
ja hoor na een x aantal maanden hoorde hij een hoop herrie in zijn tuin,blijkbaar waren ze weer bezig geweest om zijn motor te stelen ,alleen had deze keer de hond de dader te pakken genomen }) ,te stukken gescheurde kleding lagen verspreid in zijn tuin en hij heeft daarna geen last meer gehad van het dievengilde. *O*
 
Laatst bewerkt:
De oplossing weet ik wel,een Hond aanschaffen,een inbreker zal zich wel 2keer bedenken eer hij een huis in gaat waar een hond is.Ooit eens een verhaal gelezen in een Engels motorblad,die man
zijn motor was al 3x gestolen,hij was het zo zat dat hij een Dobermann heeft aangeschaft,en
ja hoor na een x aantal maanden hoorde hij een hoop herrie in zijn tuin,blijkbaar waren ze weer bezig geweest om zijn motor te stelen ,alleen had deze keer de hond de dader te pakken genomen }) ,te stukken gescheurde kleding lagen verspreid in zijn tuin en hij heeft daarna geen last meer gehad van het dievengilde. *O*

Precies, heb ik ook gedaan :t probeer hier maar eens voorbij te komen.
full
 
Ben bang dat ik het moet laten bij een bordje "Let op, hier waak ik!"

FLU1drH.jpg
 
Hmm een kleppenhok pussy, :+
Beter een 2 takt kat nemen,die is niet voor de poes :Y B| 8-) :+ ,
latest
 
Laatst bewerkt:
Cok van den Heuvel op de RG500 van Hans de Wit.

Mooi filmpje, alleen jammer van die kudmuziek |(

Maar dat Hans die RG nog heeft; en in puike conditie zo te zien en horen.

Vorig jaar in Hengelo nog een praatje met Hans aangeknoopt; hoef je geen moeite voor te doen.
Als je belangstellend naar de konig gaat kijken komt ie vanzelf en begint te vertellen :)

En op zo'n leeftijd nog al die classic events afgaan en als 70 jarige voor de eerste keer ff op MAN rond te blazen; RESPECT :t

 
Mooi filmpje, alleen jammer van die kudmuziek |(

Maar dat Hans die RG nog heeft; en in puike conditie zo te zien en horen.

Vorig jaar in Hengelo nog een praatje met Hans aangeknoopt; hoef je geen moeite voor te doen.
Als je belangstellend naar de konig gaat kijken komt ie vanzelf en begint te vertellen :)

En op zo'n leeftijd nog al die classic events afgaan en als 70 jarige voor de eerste keer ff op MAN rond te blazen; RESPECT :t


Krasse Knarren :} :]
Mist alleen af en toe een versnellinkje :? maar zal de leeftijd wel wezen,geen wonder dat hij 2x vastloopt ;)
 
Laatst bewerkt:
Net nog even op Mobile De zitten snuffelen,wat een bedragen durven ze daar te vragen
voor 2 takten,en in een staat dat de tranen in je ogen schieten.
Zo durft er 1 15000,- te vragen voor een zogenaamd geheel opgenapte en gereviseerde RD500,bekijk je de vergrote foto,s dan ga je heel ernstig twijfelen aan dat opgeknapte en gereviseerd verhaal,wat een prutser is dat geweest die daar aan gewerkt heeft.En zo staan er nog veel meer te koop de 1 nog erger dan de andere :r ;(
 
Mooi filmpje, alleen jammer van die kudmuziek |(

Maar dat Hans die RG nog heeft; en in puike conditie zo te zien en horen.

Vorig jaar in Hengelo nog een praatje met Hans aangeknoopt; hoef je geen moeite voor te doen.
Als je belangstellend naar de konig gaat kijken komt ie vanzelf en begint te vertellen :)

En op zo'n leeftijd nog al die classic events afgaan en als 70 jarige voor de eerste keer ff op MAN rond te blazen; RESPECT :t


Hij heeft die RG nooit weggedaan, net als de König en de Norton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan