Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Is wel tijdsorigineel

Ja in een pooierbak uit de jaren 70 wel :+
c68369ac1a8407ccbfc7f508e03e34fb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tweetaktdag Moergestel (Je maakt mooie filmpjes Karel ;) ) Die van die grasbaan T500's vind ik ook geweldig!

 
Laatst bewerkt:
Dank!! :Y
Dat bij die T500 was op het treffen vorig jaar, was ook geluk met het weer. Had een stuk meer modder kunnen zijn. De wolken gingen letterlijk om dat veld heen... Op de 'wolkjes' die geproduceerd werden op het terrein na dan :+ Die dag werd ook de TR500 van Rob Bron gestart, klonk ook heerlijk!
 
Even een vraag voor de heren experts/techneuten:
Ik ben gisteren over een gemene hobbel gereden, en nu staat de voorvork helemaal ingeveerd en komt niet meer omhoog. :X :X
Ook als ik de motor op de middenbok zet, een kratje er onder zet om het voorwiel van de grond te houden en flink druk uitoefen op het voorwiel is er geen beweging in te krijgen. :N
Hoe moet ik dit gaan oplossen? :?
 
Gerrit ik zou de voorwielas los draaien en de bouten die de vorkpoten vastklemmen.
Misschien komt hij dan los.

Ik heb het gehad bij een X7 na demontage bleek 1 binnenpoot iets krom te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gerrit ik zou de voorwielas los draaien en de bouten die de vorkpoten vastklemmen.
Misschien komt hij dan los.

Ik heb het gehad bij een X7 na demontage bleek 1 binnenpoot iets krom te zijn.

:} :} Erik, je hebt weer eens de gouden tip gegeven! :} :}
Even de voorwielas en de bouten los, en inderdaad, daar kwamen ze weer! *O*

Kan ik weer lekker :]

Mijn dank is groot!!!
 
Wie heeft er voor mij een goede luchtdichte vlotter liggen voor een GT380 carburateur?
De vlotter van de middelste carburateur (een messing variant) is lek.
 
die heb ik ook gemonteerd op mijn gt380, werkt prima. Weet niet of er sprake is van vermogensverlies want ik heb / dorst em niet op de vermogensbank te zetten. 130 haalt die van mij met gemak, heb een keer 155 op de teller aangetikt... nokje wat je erbij krijgt is van plastic en heeft twee magneetjes. houder zelf heeft 3 ontvangers. Volgens mij staan die ontvangers wel wat te strak op de houder, want die nok die is er bij mij toch wat afgeschaafd. Maar dat verlet niet dat hij het nog steeds - naar mijn weten - prima doet.
zit ook een cd met handleiding bij, al het spul voor montage krijg je erbij. Zo goed als plug-n-play.
En niemand die het merkt of je brommert nog origineel is of niet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan