MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Vrienden, ik zal waarschijnlijk een tijdje of definitief moeten stoppen met motorrijden. Mijn rechter evenwichtsorgaan is plots uitgevallen vorige zaterdag en ben nu aan het herstellen. Hopelijik is het enkel een virale infectie op mijn rechter evenwichtsorgaan en komt alles terug goed. Want dit is heel ernstig als je dat tegen komt. En dat kan bij iedereen voorvallen.
Hoe voelt dat : wel het is alsof je stomdronken bent in je hoofd en je coördinatie en evenwicht weg is.
Zelfs autorijden mag ik nog niet. Lang lezen of concentreren is er ook nog niet bij.
De eventuele genezing kan weken, maanden en zelfs een paar jaar duren. Hopelijk is er niets ernstiger aan de hand. Dat zal evenuele MRI- en andere scans uitsluitsel moeten geven. Ik zie wel.
Dus als je me even wat minder hoort, dit is de reden.

@Rotgerbo
Mooi fotosessie, ik ben blij dat het resultaat je bevalt. Comfort en veiligheid boven alles.

Groeten aan iedereen.
Eddy, :W
 
Gatverdikkeme Eddy!

Dat is een brute pech hebben.
Ik wens jou met gans mijn hart een goede genezing toe!

Vele groeten vanuit het Leuvense...
Gery
 
Beste Eddy hopelijk ben je snel weer de oude.... zet um op!!

0000001544.jpg
 
Hallo Eddy, het is wel verschieten dit te horen. Veel beterschap en hopen dat het vlug voorbij gaat.
Groeten en veel sterkte.

Erik grijze duif
 
Vrienden, ik zal waarschijnlijk een tijdje of definitief moeten stoppen met motorrijden. Mijn rechter evenwichtsorgaan is plots uitgevallen vorige zaterdag en ben nu aan het herstellen. Hopelijik is het enkel een virale infectie op mijn rechter evenwichtsorgaan en komt alles terug goed. Want dit is heel ernstig als je dat tegen komt. En dat kan bij iedereen voorvallen.
Hoe voelt dat : wel het is alsof je stomdronken bent in je hoofd en je coördinatie en evenwicht weg is.
Zelfs autorijden mag ik nog niet. Lang lezen of concentreren is er ook nog niet bij.
De eventuele genezing kan weken, maanden en zelfs een paar jaar duren. Hopelijk is er niets ernstiger aan de hand. Dat zal evenuele MRI- en andere scans uitsluitsel moeten geven. Ik zie wel.
Dus als je me even wat minder hoort, dit is de reden.

@Rotgerbo
Mooi fotosessie, ik ben blij dat het resultaat je bevalt. Comfort en veiligheid boven alles.

Groeten aan iedereen.
Eddy, :W

Da's minder -O- ,mijn broer heeft het ook gehad,is bij hem wel weer goed gekomen(na enkele maanden).

Beterschap
 
sterkte old veel beterschap
Ik denk er aan mijn 600 te verkopen om een honda nc 750 x te kopen
 
Laatst bewerkt:
Oei Eddy da's verschieten hé, is het ook tijdens je slaap gebeurd ?

Altijd positief blijven denken dan komt dat wel terug in orde, is bij mij ook gelukt.

Grts,
Robert
 
Dank voor de vele hartverwarmende reacties.
Vandaag voor de eerste keer wat buiten gewandeld, evenwicht wordt zoals gezegd in de hersenen wat gecompenseerd, maar bruuske hoofdbewegingen geven nog duizeligheden. En autorijden zit er ook nog niet in, woensdag ben ik terug in het ziekenhuis voor verder tests en oefeningen.
Verder hoop ik dat jullie allemaal genieten van het motorrijden en van een mooi weekend.
 
Rijden zat er vandaag niet in , na vorig weekend geverft te hebben vandaag alles weer inorde geplaatst , en garage weer een beetje opgeruimt😥
Dan deze avond de maxsym eens gekruist en dan ineens ook maar eens een onderhoudje gedaan , filters , olie en transmissieolie vervangen .
Zo hij kan der weer tegen voor de winter , zijn winterbotinnekes heeft hij ondertussen ook aan 😉
 
@ Wouwer,

Je had enkele weken geleden een mooie rit gereden met stukje Frankrijk erbij...
ik vind het nergens terug want ik weet nog dat je kaart op deze forum had geplaatst. Dus vuur ik aan jou de vragen af...

Hoeveel km was de toer?
wil je even de kaart nogeens posten?
Hoelang had je erover gereden?
Waar had je de pauzes genomen?
Ben je bereid om in lente/zomer de toer opnieuw te rijden?
 
@gerry de toer zal van uit rotselaar voor u ongeveer een 263 km zijn tot einde rit dan moet je van courriére nog naar rotselaar. de rit zelf zal iets van een 5 uurtjes rijden zijn zonder tussen stops hé. want die heb ik ook niet gedaan heb de rit in één keer gereden zonder te stoppen. en ja wil ze zekers nog opnieuw rijden want die is echt geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Mario,

Het is me nog niet helemaal duidelijk.
Van Rotselaar naar beginpunt van de rit is hoeveel km?
De rit zelf is 5 uren rijden had ik begrepen...
Eindpunt naar rotselaar is hoeveel km?


Kan je dat verduidlijken? Dank!
 
voor u zal het in totaal ongeveer 385km zijn en 7,5 uurtje rijden van rotselaar te vertrekken en terug aankomen in rotselaar.

dus vertrek rotselaar centrum naar begin punt route is 48 km en uurtje rijden
dan route 263km 5 tal uurtjes rijden ongeveer zonder pauzes.
dan van eindpunt route terug naar centrum rotselaar is 74 km 1u20 rijden.

hopelijk is het wat duidelijker? grtjs
 
Dat is echt doenbaar als we vroeg genoeg vertrekken...
Met de pauzes erbij zouden we ongeveer 10 uren onderweg zijn...

Ok dan gaan we eens afspreken en liefst als het echt mooi en zonnig weer is... dan kunnen we zoveel méér genieten, nietwaar?

allez, dat is voor mij al 6de rit gepland voor 2017! huhuhuh jihaaaaa....
 
Terug
Bovenaan Onderaan