NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

leuk filmpje uit de oude doos, 250 cc race op stratencircuit van raalte.

mooie redding van Jurgen van de Goorberg op 5min52

mooie tijden..........


Ja man mooie beelden! :}
Zo rouleert er ook een filmpje met een stratenrace in Helmond :Y
 
Gisteravond lekker stukje gereden en denk ga even tanken in Duitsland. Ja niet dus die in Wyler en de Aral in Kranenburg hebben geen nachtautomaat. Het werd wat krap, dus ik een beetje zenuwachtig. Google (ik had nog NL bereik) gaf de volgende pas in Kleve. Dus toch maar naar Groesbeek om te tanken.
Maar er zit aan de andere kant van de rotonde in Kranenburg nog een tankstation. Die Google dus niet aangaf.
Heerlijk 1.279 betaald voor een liter. Dat scheelt! (Komt erop neer dat ik gratis in Duitsland heb gereden)
 
Afgelopen weekend m'n RJ03 R6 weer uit de schuur gehaald voor nog een paar rondjes op Mettet voordat die verkocht wordt. En dat oude beestje heeft wel laten zien dat het echt een fijne fiets is voor op het circuit, dus die gaat ook echt met een dubbel gevoel de deur uit. Maar 4 motoren is toch gewoon net iets teveel van het goede. :/

156qy6d.jpg

x6bhbr.jpg
 
Afgelopen weekend m'n RJ03 R6 weer uit de schuur gehaald voor nog een paar rondjes op Mettet voordat die verkocht wordt. En dat oude beestje heeft wel laten zien dat het echt een fijne fiets is voor op het circuit, dus die gaat ook echt met een dubbel gevoel de deur uit. Maar 4 motoren is toch gewoon net iets teveel van het goede. :/

[afbeelding]
[afbeelding]

:} R6'jes zijn gewoon de fijnste circuit fietsen. 600cc is eigenlijk meer dan genoeg.
 
WTF, staan we zomaar op pagina 2, rijdt er niemand meer hier of iedereen depressief door het geweldige weer ;)

gisteren de blade even lekker uitgelaten, wat een heerlijk weertje was het.

Mooi snel ritje heijderbos, duitsland rond Weeze Bochum etc en even de 57 opgegaan,
weinig verkeer dus de blade ff naar zijn top gejaagd :) was weer even kicken.

Vandaag lekker op de bank gelegen, moto GP gekeken. :W
 
Laatst bewerkt:
WTF, staan we zomaar op pagina 2, rijdt er niemand meer hier of iedereen depressief door het geweldige weer ;)

gisteren de blade even lekker uitgelaten, wat een heerlijk weertje was het.

Mooi snel ritje heijderbos, duitsland rond Weeze Bochum etc en even de 57 opgegaan,
weinig verkeer dus de blade ff naar zijn top gejaagd :) was weer even kicken.

Vandaag lekker op de bank gelegen, moto GP gekeken. :W

Yea keep the heart ticking :}
 
Liggen d'r een beetje bochtige wegen rond Weeze?
Rij tegenwoordig vaak 's avonds een rondje over de dijken.

Het is leuk rijden daar, een van mijn routes voor een lekker stuur ritje.
Vaak via Ottersum, Heijen afzakken naar Maasduinen en via Duitsland terug.

Vooral het stukje weg van Weeze naar Siebengewald is een aaneenschakeling van bochten.
 
Als ik vandaag op tijd thuis ben ga ik een ritje Maasduinen, Duitsland doen.
Vertrek vanaf truckstop afslag malden A 73 om 19.30

Wie wil aanhaken :W
 
De bakker hier heeft er nog een paar liggen _O-

En welke KrenTeMik gaat het worden ??
 
Laatst bewerkt:
De bakker hier heeft er nog een paar liggen _O-

En welke KrenTeMik gaat het worden ??

In iedergeval eentje waar ik fatsoenlijk op kan zitten met dat lijf van me. De RSV was nog net iets te klein voor me om lekker relaxed te kunnen rijden.

zit me nu te verdiepen in de 990's al ben ik stiekem ook wel weer aan het kijken naar een Tuono met weinig kilometers
 
In iedergeval eentje waar ik fatsoenlijk op kan zitten met dat lijf van me. De RSV was nog net iets te klein voor me om lekker relaxed te kunnen rijden.

zit me nu te verdiepen in de 990's al ben ik stiekem ook wel weer aan het kijken naar een Tuono met weinig kilometers

keuzes keuzes :? vind zelf de tuono beter smoelen dan de KTM.
 
Vooral de V4 modellen, zien er niet alleen beter uit! Maar lopen ook beter maar vooral veel harder en sturen ook nog is beter.
Ja en daarom komt de mijne te koop! Iets met teveel boetes en niet echt normaal kunnen rijden op dat ding en vader geworden!
Nu zeggen ze verstand komt met de jaren (Ja dat is ook zo wordt bijna 30) zelfde als grijze haren, tot dat het vizier dicht gaat :')
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een 1ste type Tuono. Gister met een proefgereden en weet nu zeker dat er een komt. Maar wel pas in het voorjaar. Heb ook met een VTR sp1 gereden. Ook een super fiets, maar de zithouding van een tuono spreekt me meer aan. Ook omdat ik een keer met de meid wil gaan rijden. En die nog een beetje fatsoenlijk moet zitten :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan