NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

it wasn't me ;)

Alles goed Theo ? Al wat KM,s gemaakt met de soes :] ?

Ja gaat goed. Ongeveer 1000km afgelopen 1,5 maand. Ben al beetje aan het kijken hoe ik hem kan pimpen om hem niet zo basic te houden ( op de sportuitlaat na die er al op zat).
 
Zit wij nu al op pagina 6 lol gaat snel

[afbeelding]

onder weg naar huis MAAR ik heb mij rijbewijs nog steeds *O*

Dat stuk weg is de grootste kassa voor onze roverheid! In een paar jaar tijd al voor miljoenen binnen geharkt, als het niet al meer is.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, met dat soort koppen lezen mensen dingen die er niet staan. Feit blijft dat motorrijders in het verdomhoekje zitten omdat de snelheidsexcessen door motorrijders worden gepleegd. En een motor komt veelal agressiever/imposanter over...

Dus doe jezelf en iedereen een plezier en ga van je gas als er medeweggebruikers zijn, passeer met de toegestane snelheid en met ruime afstand en je hebt een positief visitekaartje afgegeven in plaats van het stigma van asociaal motortuig te bevestigen.

Afgelopen zondag hebben we goed door gereden. Maar bij overig verkeer, voornamelijk voetgangers en fietsers in ieder geval geprobeerd van het gas af te gaan. En kreeg een paar keer een bedankje :Y
 
Hey Erik,

Dat is het nadeel van een donker vizier, daarom rijd ik met een smoke vizier.
haalt net ff dat felle van de zon weg en in het donker zie je ook nog genoeg.

ff vraagje, hoe kan ik de foto in de openingspost verkleinen om als avatar te gebruiken, die blade die er nu staat ziet eruit of tussen 2 vrachtwagens heeft gezeten :X
Zo iets?
4zzw2u.jpg


Avatars moeten vierkant zijn en ik kon je motor er niet in een exacte vierkant uit knippen dus heb ik boven en onderen een zwarte rand toegevoegd.
 
Wij reden toch keurig netjes!
Toen de politiewagen over de dijk reed _O-


we reden zeker netjes; remmen tot de apex, gas erweer op, keurig de ideale lijn volgen, zie nog de bewonderende blik in de ogen van die twee in die politieauto _O- _O-
 
Klopt, met dat soort koppen lezen mensen dingen die er niet staan. Feit blijft dat motorrijders in het verdomhoekje zitten omdat de snelheidsexcessen door motorrijders worden gepleegd. En een motor komt veelal agressiever/imposanter over...

Dus doe jezelf en iedereen een plezier en ga van je gas als er medeweggebruikers zijn, passeer met de toegestane snelheid en met ruime afstand en je hebt een positief visitekaartje afgegeven in plaats van het stigma van asociaal motortuig te bevestigen.

zo doe ik het ook, maar is er ruimte ( lees geen andere recreanten ) dan gaat het gas erop en dan gaat het ook boven de limiet, bewust genomen risico. Waar ik me het meest aan stoor ; lui die daar fietsen, horen je aankomen, je rijdt rustig, ruim om ze heen en dan toch even gebaren van; rustig aan. stelletje moraalridders :Y
Afgelopen zondag, we naderen rustig rijdend een club wielrenners. Ze horen ons aankomen en dan vindt zo'n eikel toch nodig om zonder om te kijken zijn maatjes te gaan inhalen, kon hem net ontwijken. Alsof ie het erom deed.

leven en laten leven :Y
 
Ja gaat goed. Ongeveer 1000km afgelopen 1,5 maand. Ben al beetje aan het kijken hoe ik hem kan pimpen om hem niet zo basic te houden ( op de sportuitlaat na die er al op zat).

Goed bezig ;)

Pimpen :? genoeg spul te koop maar je kunt ook gewoon een Fireblade kopen ;)
 
Yes, weer een Nederlander in de Moto 3, en een hele goeie deze keer *O* *O*

Het zat er al een paar weken aan te komen, maar het is vandaag eindelijk bekend gemaakt. Volgend jaar wordt het nog leuker om de Moto3 te volgen :Y *O*
 
WOW!!!

Hier kun je de machine beluisteren op jouwbuis *O*

Pump up the volume :}

mooie sound op de testbank.

hier een filmpje van gille coulange, bekende franse heuvelklimmer ( helaas overleden -O- ) op zijn suzuki met zelfbouw frame met yammie tank _O- , RC30 enkelzijdige achterbrug en rg500 suzuki blok. mooie tweetaktsound !!!

ook voor dit filmpje geldt , pomp up the volume :Y

 
deze is ook mooi, brian reid op een TZ250 in 1993 op MAN

onboard tweetakt sound ( ook een twee en halfje gaat hard rond op MAN :Y )

 
Herkenbaar.... had ik ook :)

Effe een beetje tweetakt olie op een geurschaaltje leggen *D

Daarna een biertje erbij en nogmaals pump up the volume ;)

een maatje van me is een rd350 liefhebber, ooit castrol TTS op de BBQ gegooit, had helaas niet het gewenste effect _O-
 
Berichtje van Termaat:

Gisteren was zijn laatste dag in de werkplaats, Piet is met pensioen! Ook hier willen we Piet bedanken voor bijna 50 jaar bij Termaat collega te zijn geweest.
 
Berichtje van Termaat:

Gisteren was zijn laatste dag in de werkplaats, Piet is met pensioen! Ook hier willen we Piet bedanken voor bijna 50 jaar bij Termaat collega te zijn geweest.

-O- voor ons! En een dik verdiende *O* voor Piet.

Wist wel dat het niet meer zo lang kon duren, maar heb dit even gemist. Piet bedankt voor de goede service :} En geniet van een welverdiend pensioen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan