NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Vooral de V4 modellen, zien er niet alleen beter uit! Maar lopen ook beter maar vooral veel harder en sturen ook nog is beter.
Ja en daarom komt de mijne te koop! Iets met teveel boetes en niet echt normaal kunnen rijden op dat ding en vader geworden!
Nu zeggen ze verstand komt met de jaren (Ja dat is ook zo wordt bijna 30) zelfde als grijze haren, tot dat het vizier dicht gaat :')


Vergeet het maar, ik word zo 53 en merk er weinig van ;)

edit; als supersports te oncomfortabel voor me worden komt een tuono zeker in aanmerking.
Het liefste weer een Honda maar vind de cb 1000 r wel erg tam :/

maar vooralsnog nergens last van :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, al die verkeersbelemmerende maatregelen:
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

Als die drempel er niet had gelegen was dit niet gebeurd.
levensgevaarlijk dus die drempels, weghalen die dingen :Y

Gelukkig doen ze in duitsland niet aan 60 km wegen met drempels.
Zondag een dikke 200 km gereden op de binnen doorwegen in ons buurland,
Kom ik lekker snel een bocht uit fietst er een oud baasje, maakt het v teken naar me en lacht *O*
Een keer wat anders dan de middelvinger die je hier soms krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Als die drempel er niet had gelegen was dit niet gebeurd.
levensgevaarlijk dus die drempels, weghalen die dingen :Y

Gelukkig doen ze in duitsland niet aan 60 km wegen met drempels.
Zondag een dikke 200 km gereden op de binnen doorwegen in ons buurland,
Kom ik lekker snel een bocht uit fietst er een oud baasje, maakt het v teken naar me en lacht *O*
Een keer wat anders dan de middelvinger die je hier soms krijgt.

:^ :]
 
Vooral de V4 modellen, zien er niet alleen beter uit! Maar lopen ook beter maar vooral veel harder en sturen ook nog is beter.
Ja en daarom komt de mijne te koop! Iets met teveel boetes en niet echt normaal kunnen rijden op dat ding en vader geworden!
Nu zeggen ze verstand komt met de jaren (Ja dat is ook zo wordt bijna 30) zelfde als grijze haren, tot dat het vizier dicht gaat :')

Dit is jouw fiets toch?

http://link.marktplaats.nl/m1084124358

Ik zou even zonder achternaam adverteren en "toon locatie op kaart" uitzetten. Ik heb het er nooit zo op, ze weten waar ze precies moeten zijn iedereen en kunnen hem nu zo snachts opkomen halen.
 
Vooral de V4 modellen, zien er niet alleen beter uit! Maar lopen ook beter maar vooral veel harder en sturen ook nog is beter.
Ja en daarom komt de mijne te koop! Iets met teveel boetes en niet echt normaal kunnen rijden op dat ding en vader geworden!
Nu zeggen ze verstand komt met de jaren (Ja dat is ook zo wordt bijna 30) zelfde als grijze haren, tot dat het vizier dicht gaat :')

Zonde man. Prachtige stuurfiets! Als ik iets meer skills had, dan wist ik het wel. Heb je er in ieder geval nog op Assen mee zien rijden :Y :}

En wat JWH zegt: Haal alsjeblieft je naam en locatie weg op MP. Het komt echt te vaak voor dat op deze wijze geadverteerde motoren gejat worden!
 
En over dat verstandiger worden: Cal Crutchlow wint gewoon zijn eerste MotoGP race nadat hij papa is geworden :)
 
Dit is jouw fiets toch?

http://link.marktplaats.nl/m1084124358

Ik zou even zonder achternaam adverteren en "toon locatie op kaart" uitzetten. Ik heb het er nooit zo op, ze weten waar ze precies moeten zijn iedereen en kunnen hem nu zo snachts opkomen halen.

Ja dat is ook mijn motor!
Hij is word al opgehaald!
Locatie is trouwens nog mijn oude adres, haha.
Maar goed dat je het zegt, had er eigenlijk niet zo overna gedacht.
 
Zonde man. Prachtige stuurfiets! Als ik iets meer skills had, dan wist ik het wel. Heb je er in ieder geval nog op Assen mee zien rijden :Y :}

En wat JWH zegt: Haal alsjeblieft je naam en locatie weg op MP. Het komt echt te vaak voor dat op deze wijze geadverteerde motoren gejat worden!

Ja hij gaat ook echt weg met pijn in me hart. Maar ik wil een circuit motor kopen en kan hem er gewoon niet naast houden!

Nu langzaam gaan denken wat ik eventueel langs de circuit motor wil hebben.
 
Ja hij gaat ook echt weg met pijn in me hart. Maar ik wil een circuit motor kopen en kan hem er gewoon niet naast houden!

Nu langzaam gaan denken wat ik eventueel langs de circuit motor wil hebben.


Wat voor circuitfiets wordt het?
En voor de bike ernaast, moeilijk te zeggen voor een ander: Maar is een Fazer FZ1 niet iets voor je? Je hebt al een keer een Speedtriple gehad. Misschien is iets uit de MT09 serie ook wel leuk?
 
Wat voor circuitfiets wordt het?
En voor de bike ernaast, moeilijk te zeggen voor een ander: Maar is een Fazer FZ1 niet iets voor je? Je hebt al een keer een Speedtriple gehad. Misschien is iets uit de MT09 serie ook wel leuk?

Of een MT-10.
 
Wat voor circuitfiets wordt het?
En voor de bike ernaast, moeilijk te zeggen voor een ander: Maar is een Fazer FZ1 niet iets voor je? Je hebt al een keer een Speedtriple gehad. Misschien is iets uit de MT09 serie ook wel leuk?

denk zelf aan een fireblade 08 of later.
zx10r vanaf 2011
suzuki gsxr1000 vanaf 2009

bmw en aprilia rsv4 durf ik niet aan, gaan te snel kapot! ook al ben ik heel er fan van de RSV4 maar elk jaar je blok helemaal uit elkaar, zit ik ook niet op te wachten.
yamaha heeft bak problemen die blijven terug komen en dat zijn dure reparaties.
en over ducs begin ik maar niet.

ik weet dat racen veel geld kost maar elk jaar blok revisie of nieuwe bak zijn toch reparaties van 2 a 3000 euro.

ik heb weinig met Yamaha ook al maken ze er leuke motoren MT-03 van me vriendin was een top ding(ex motor van blue eyes) dikke klappen uit de akra.
MT lijn van nu vind ik niet echt heel mooi en de MT-10 oogt lomp.

ik zoek een leuke speel fiets, hij mag vooral niet te hard gaan!
maar denk toch dat ik ga voor een hypermotard 1100 of Superduke 990 oud model.
of zelf een oer tuono omdat ik zwak voor aprilia heb.
en een street triple R lijkt me ook wel een leuke bike.
CB1000R gave motor maar denk erg saai qua beleving.
 
nog F1 gekeken ? en gebaald zeker.

Buurman Roy ( zwarte blade ) was er even een weekendje heengeweest, 7,5 uur om er te komen en volgens hem perfecte organisatie :N

Nee F1 niet gekeken. Was nog van plan om te zappen van Moto3 naar de start van de F1 vorig weekend, maar de Moto3 was dusdanig spannend dat ik geen moment de behoefte had om naar de F1 te zappen. Tussen Moto3 en Moto2 wel heel even gekeken, maar het was echt weer boring treintje rijden. Dus snel terug geschakeld naar Moto2 :Y
 
denk zelf aan een fireblade 08 of later.
zx10r vanaf 2011
suzuki gsxr1000 vanaf 2009

bmw en aprilia rsv4 durf ik niet aan, gaan te snel kapot! ook al ben ik heel er fan van de RSV4 maar elk jaar je blok helemaal uit elkaar, zit ik ook niet op te wachten.
yamaha heeft bak problemen die blijven terug komen en dat zijn dure reparaties.
en over ducs begin ik maar niet.

ik weet dat racen veel geld kost maar elk jaar blok revisie of nieuwe bak zijn toch reparaties van 2 a 3000 euro.

ik heb weinig met Yamaha ook al maken ze er leuke motoren MT-03 van me vriendin was een top ding(ex motor van blue eyes) dikke klappen uit de akra.
MT lijn van nu vind ik niet echt heel mooi en de MT-10 oogt lomp.

ik zoek een leuke speel fiets, hij mag vooral niet te hard gaan!
maar denk toch dat ik ga voor een hypermotard 1100 of Superduke 990 oud model.
of zelf een oer tuono omdat ik zwak voor aprilia heb.
en een street triple R lijkt me ook wel een leuke bike.
CB1000R gave motor maar denk erg saai qua beleving.

Hej ben je dan toch om? Toch naar de Supersport voor het racen? Volgens mij ging je wel lekker op de Tuono. Denk dat een Blade wel lekker rijd, zeker als je wat langer bent. En wie heeft er nu geen ex motor van Blue-eyes? :+ _O-
 
Nee F1 niet gekeken. Was nog van plan om te zappen van Moto3 naar de start van de F1 vorig weekend, maar de Moto3 was dusdanig spannend dat ik geen moment de behoefte had om naar de F1 te zappen. Tussen Moto3 en Moto2 wel heel even gekeken, maar het was echt weer boring treintje rijden. Dus snel terug geschakeld naar Moto2 :Y

_O- _O- ging over Spa.....

ga je ook naar BSB over twee weken ??

edit, fuck, is nog 3 weken |(
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- ging over Spa.....

ga je ook naar BSB over twee weken ??

:$

Och Spa, dat is al weer even geleden. Was dat niet de race waar Max zelf zijn start verkloot heeft en vervolgens begon te zeiken over de Ferrari's? En dat hij ze nog liever van de baan reed. Maar over zijn waardeloze start geen woord. Hoop echt dat hij niet zijn pa achterna gaat, als het even een keer tegen zit.

In ieder geval blij dat ik niet gegaan ben naar Spa. Hebben we het nog wel over gehad om er toch naar toe te gaan. Was de organisatie zo slecht ja?
 
ja was er slecht volgens Roy, vooral het regelen van het verkeer rond het circuit.
ze mochten de camping niet op _O- _O- en werden in rondjes geleid, maar ze waren dan ook met het koekblik.

volg dat F1 niet zo maar hoorde wel dat Max geen vriendjes heeft gemaakt _O-

heb veel meer respect voor die andere nederlandse red bull rijder :}
 
Hej ben je dan toch om? Toch naar de Supersport voor het racen? Volgens mij ging je wel lekker op de Tuono. Denk dat een Blade wel lekker rijd, zeker als je wat langer bent. En wie heeft er nu geen ex motor van Blue-eyes? :+ _O-

Ik! :Y _O- _O- _O- :W
 
denk zelf aan een fireblade 08 of later.
zx10r vanaf 2011
suzuki gsxr1000 vanaf 2009

bmw en aprilia rsv4 durf ik niet aan, gaan te snel kapot! ook al ben ik heel er fan van de RSV4 maar elk jaar je blok helemaal uit elkaar, zit ik ook niet op te wachten.
yamaha heeft bak problemen die blijven terug komen en dat zijn dure reparaties.
en over ducs begin ik maar niet.

Gewoon een RSV4 kopen ;), heb gezien dat jij hard gaat met dat blok en vind het persoonlijk de mooiste racer die er op het moment op de markt is. En ja betrouwbaarheid is wel wat waard, maar tipt niet aan het geluid van zo een RSV4.

Zelf ben ik ook overgestapt op iets wat niet echt betrouwbaar is, heb sinds kort de onderstaande daytona uitgerust met wat KIT delen, ohlins voor en achter en 127 achterwiel pk's. Kon hem niet laten staan nadat ik het geluid gehoord had |(

211j42x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat de reacties over het algemeen juist best genuanceerd.

En stel dat ze motorrijders verbieden om ergens te rijden. Dan ga ik daar gewoon rijden en als ik een boete krijg die aanvechten. Ik heb namelijk gewoon een volledig goedgekeurde motor, waarom zou ik dan ergens (waar ik gewoon moet zijn) niet mogen rijden (waar auto's etc wel mogen komen).

Dat zou ik ook doen op de dijk van Lingewaard, als ik daar moet zijn in het weekend. Alhoewel dat volgens mij nog steeds niet is ingegaan.
 
Ik vind dat de reacties over het algemeen juist best genuanceerd.

En stel dat ze motorrijders verbieden om ergens te rijden. Dan ga ik daar gewoon rijden en als ik een boete krijg die aanvechten. Ik heb namelijk gewoon een volledig goedgekeurde motor, waarom zou ik dan ergens (waar ik gewoon moet zijn) niet mogen rijden (waar auto's etc wel mogen komen).

Dat zou ik ook doen op de dijk van Lingewaard, als ik daar moet zijn in het weekend. Alhoewel dat volgens mij nog steeds niet is ingegaan.

Een verbod voor de binnenstad zie ik niet zo snel gebeuren. Zou zo lullig zijn voor de plaatselijke motordealer _O-

Maar extra controles, fuiken, etc. zie ik er wel van komen.
 
ach ik rijd nu toch op een standaard gs500 :X

Nieuwe motor word volgend jaar geleverd, zal maar even wachten met een akra erop te schroeven als ik dit zo lees -O-
Toch jammer... Bij ons in de buurt staan de zwarte drift strepen ook overal op de weg.... het is inderdaad een kleine groep die het verpest...

Maar ik hoor liever een motor dan een oude golf 2 met open uitlaat die niet vooruit komt...
 
Een verbod voor de binnenstad zie ik niet zo snel gebeuren. Zou zo lullig zijn voor de plaatselijke motordealer _O-

Maar extra controles, fuiken, etc. zie ik er wel van komen.
Prima hoor. Ik verwelkom die extra controles, fuiken, etc.
Ik ben in mijn leven nog nooit(!) aan de kant gezet voor een controle. De pakkans is gewoon erg klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan