NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Man, wat heb ik zondag heerlijk gereden. Afgesproken op de waalkade, naar Grave, terrasje pakken aan de dijk in Ravenstein, verder dijkjes pakken richting Lith, daar weer terrasje en daarna via nog meer dijkjes naar huis. Heerlijk. :]

Ook nog even een stukje mogen sturen op een Super Tenere, gaaf hoor! Wat een verschil met mijn Z. Ik zie mezelf ook ooit wel een allroad modelletje aanschaffen voor woonwerk ritjes.. :)

IMG_0954.jpg
 
Heerlijk weer om motor te rijden.
En ja, uit ervaring kan ik zeggen dat een allroad heerlijk rijdt... ook met minder lekker weer en/of temperaturen ;)
 
Zeker lekker gereden. Begin er nu veetje aan te wennen na 2 jaar op 140kg supermotard te hebven gereden :] .
:Y inmiddels 550km :t af en toe effe doortrekken :9 indrukwekkend hoe het vermogen afgegeven word . Heel wat anders dan zo'n 4 pitter.

Binnenkort maar keer ritje doen kun je het even ervaren :t

Man, met zo'n berg koppel moet dat zeker indrukwekkend zijn, heel wat meer dan mijn blade.

Blade heeft weer meer koppel dan mijn 600, in het begin dacht ik ook van wow, gaat als een speer met relatief lage toeren. Nu schakel ik een tikkie terug om de gang erin te houden, alles went ;)

Ritje moeten we zeker doen, alweer lang geleden. Aankomend weekend helaas niet, kudstoringsdienst :X
 
Man, wat heb ik zondag heerlijk gereden. Afgesproken op de waalkade, naar Grave, terrasje pakken aan de dijk in Ravenstein, verder dijkjes pakken richting Lith, daar weer terrasje en daarna via nog meer dijkjes naar huis. Heerlijk. :]

Ook nog even een stukje mogen sturen op een Super Tenere, gaaf hoor! Wat een verschil met mijn Z. Ik zie mezelf ook ooit wel een allroad modelletje aanschaffen voor woonwerk ritjes.. :)

[afbeelding]

Kiek em lache _O-


Hahaha, niet mijn type motor.........misschien als ik te oud wordt voor een supersport ;)
 
Man, met zo'n berg koppel moet dat zeker indrukwekkend zijn, heel wat meer dan mijn blade.

Blade heeft weer meer koppel dan mijn 600, in het begin dacht ik ook van wow, gaat als een speer met relatief lage toeren. Nu schakel ik een tikkie terug om de gang erin te houden, alles went ;)

Ritje moeten we zeker doen, alweer lang geleden. Aankomend weekend helaas niet, kudstoringsdienst :X
_O- had toen die fijn sturende z750 die keer dat wij hadden gereden. Stuurde en remde slecht!.

Jij boft wel met al die extra weekend diensten! Volgend jaar zal er wel weer een nieuwe cbr komen *O* .
Duimen voor mooi weer! Dit is mijn eerst weekend na een maand of 2 dan ik keer niet hoef te werken zaterdags (hoop ik! Ligt aan de momende 2 dagen)
 
Weet ik nog, stuurde niet fijn, veel te harde voorkant.
Was verder wel een mooi fietsje.

Wordt niet rijk van die storingen. Maar krijg tijd voor tijd, lekker uurtjes sparen en van de zomer opnemen :]
 
Weet ik nog, stuurde niet fijn, veel te harde voorkant.
Was verder wel een mooi fietsje.

Wordt niet rijk van die storingen. Maar krijg tijd voor tijd, lekker uurtjes sparen en van de zomer opnemen :]

Dan heb ik het nog niet zo slecht getroffen met mijn overuren / standbydienstregeling.
 
Laatst bewerkt:
hi hi, oude bekende hier. Even topic bookmarken.

Hoe is het hier? :W

Zijn er nog oude bekende of is het MFNijmegen topic overgenomen door een nieuwe lichting? Welke 'oude' vraag je je af? Nou:

- De Groesbeker?
- Duitser?
- Artikel5 rijder?
- Lord uit L'holt?
- BOA?
- En al die blonde kooi danseressen :Y natuurlijk die altijd meegingen?
 
Hi adiMoto, ik weet niet wie je allemaal bedoelt (ik ben van de "nieuwe" lichting :+ ) maar volgens mij zijn er vast nog bekenden voor je. Welkom terug in ieder geval!

En uh, er gaat dit weekend wel gereden worden neem ik aan toch hè? Zondag schijnt heerlijk te worden. Heb afgesproken met iemand uit Cuijk, dus als er nog geïnteresseerden die mee willen (die ook een leuke route weten :+ :+ ) ....
 
Meld me hier ook maar weer is een keer.
heb dus voor jaar mijn Tuono V4R verkocht en een 2011 CBR1000RR race klaar van ten Kate voor het circuit rijden ervoor terug gekocht, maar toch ging het rijden op de obw kriebelen en nu heb ik een aprilia tuono gekocht van de eerste generatie.
Want die tuono had ik nog niet gehad!
Was een opknapper maar nu rijd die eindelijk weer.

Maar goed ik meld me ook wel als ik ga rijden. Alleen duik ik steeds vaker Duitsland in naar de Eifel, zoveel beter rijden daar.
 
Hi adiMoto, ik weet niet wie je allemaal bedoelt (ik ben van de "nieuwe" lichting :+ ) maar volgens mij zijn er vast nog bekenden voor je. Welkom terug in ieder geval!

En uh, er gaat dit weekend wel gereden worden neem ik aan toch hè? Zondag schijnt heerlijk te worden. Heb afgesproken met iemand uit Cuijk, dus als er nog geïnteresseerden die mee willen (die ook een leuke route weten :+ :+ ) ....

Ga zeker de blade lekker uitlaten zondag, eerst morgen eens kijken of mijn gixxer scheurmaatje al uit zijn winterslaap is ;)
Mocht ik meegaan dan app ik ff.
 
hi hi, oude bekende hier. Even topic bookmarken.

Hoe is het hier? :W

Zijn er nog oude bekende of is het MFNijmegen topic overgenomen door een nieuwe lichting? Welke 'oude' vraag je je af? Nou:

- De Groesbeker?
- Duitser?
- Artikel5 rijder?
- Lord uit L'holt?
- BOA?
- En al die blonde kooi danseressen :Y natuurlijk die altijd meegingen?

Vergeet johnny blaze op zn scooter niet :W
 
Vergeet johnny blaze op zn scooter niet :W

MFN verworden van rijd- en elkaar kwijtraaktopic naar zwaaitopic. Zal het amber alert, wat sinds 2012 open stond voor Adimoto maar intrekken :W
 
Laatst bewerkt:
Hi adiMoto, ik weet niet wie je allemaal bedoelt (ik ben van de "nieuwe" lichting :+ ) maar volgens mij zijn er vast nog bekenden voor je. Welkom terug in ieder geval!

En uh, er gaat dit weekend wel gereden worden neem ik aan toch hè? Zondag schijnt heerlijk te worden. Heb afgesproken met iemand uit Cuijk, dus als er nog geïnteresseerden die mee willen (die ook een leuke route weten :+ :+ ) ....

Inderdaad jou ken ik nog niet, aagenaam itsLochii, leuk dat je ook Software engineer bent :W

Vergeet johnny blaze op zn scooter niet :W

Nee, inderdaad, hi Mr. Blaze. Scheur je nog steeds naar Den Bosch (dacht ik) voor je security job?

MFN verworden van rijd- en elkaar kwijtraaktopic naar zwaaitopic. Zal het amber alert, wat sinds 2012 open stond voor Adimoto maar intrekken :W

Pff, ja je hebt gelijk NR34 :$ . Rijd jij nog steeds die gele Suzuki? Ik heb mijn Kawa verkocht maar met dit mooie zonnetje krijg ik weer de kriebels. Had een tijd geleden een naked bike gehuurd en moet zeggen dat in vergelijking tot een supersport heerlijk stuurt :] Prijstechnisch zijn ze ook aantrekkelijk 8-)


Iedereen die gaat rijden vandaag veel rijplezier en gas veilig *O* *O*

PS: waar is onze duitser? Rijdt hij nog steeds op zijn paarse bike? })
 
Pff, ja je hebt gelijk NR34 :$ . Rijd jij nog steeds die gele Suzuki? Ik heb mijn Kawa verkocht maar met dit mooie zonnetje krijg ik weer de kriebels. Had een tijd geleden een naked bike gehuurd en moet zeggen dat in vergelijking tot een supersport heerlijk stuurt :] Prijstechnisch zijn ze ook aantrekkelijk 8-)


Iedereen die gaat rijden vandaag veel rijplezier en gas veilig *O* *O*

PS: waar is onze duitser? Rijdt hij nog steeds op zijn paarse bike? })

Als je weer gaat rijden, dan zien we het wel, Adi. Nee bijna niemand rijdt nog. En die Duitser heeft inmiddels al een paar Appie's gehad en weer weg gedaan en rijdt bijna ook niet meer. Lochi rijdt hier momenteel de meeste kilometers.

En die gele Soes..... lang verhaal. Die is in 2012 ingeruild, zie mijn onderschrift. Genoeg over geschreven. Indien je meer wilt weten: Zoek op "geel" en "kleurverschil" in de oude MFN topics _O-
 
Laatst bewerkt:
Als je weer gaat rijden, dan zien we het wel, Adi. Nee bijna niemand rijdt nog. En die Duitser heeft inmiddels al een paar Appie's gehad en weer weg gedaan en rijdt bijna ook niet meer. Lochi rijdt hier momenteel de meeste kilometers.

En die gele Soes..... lang verhaal. Die is in 2012 ingeruild, zie mijn onderschrift. Genoeg over geschreven. Indien je meer wilt weten: Zoek op "geel" en "kleurverschil" in de oude MFN topics _O-

Hmm, inderdaad. Zie je onderschrift nu ook.

Jordy rijdt blijkbaar toch nog, maar nu even niet dan:
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl :X _O-

_O- Ik wilde niet zelf beginnen over een 'scooter', heeft hij die 3-wieler nog steeds? :]

En hoe ist met Ramon en Gwen? Zijn ze nog getrouwd of zit Ramon thuis met zijn poesjes te speulen? :X B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan