NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Posbank is erg smal en het is er vooral veel te druk met overig verkeer. Daar dien je gewoon rekening mee te houden. Heb er in het verleden wel eens gereden, maar als ik af en toe zag hoe snel daar door sommige motorrijders gereden werd.... Hopelijk komt het goed met de betrokkenen.

Posbank is leuk om ff rustig overheen te rijden en een bakkie te doen, lekker bochten rijden kan daar niet.
Kom er daarom eigenlijk nooit meer.
 
supervet!!! Velgbedstickers laten maken

360.jpg

360.jpg
 
Posbank is leuk om ff rustig overheen te rijden en een bakkie te doen, lekker bochten rijden kan daar niet.
Kom er daarom eigenlijk nooit meer.

Ben toen vorig jaar er nog geweest met 2 jongens van hier(weet even niet meer de namen) was een door de weekse dag s'avonds en er was toen niks te doen en we zijn hem toen 2x op en neer gereden! Maar op zondag moet je daar niet komen.
 
Haha ouwe rocker!!!

Wat een pokke weer :(. Gelukkig maar, kan dinsdag pas mijn motor ophalen. Ben benieuwd naar het geluidje en of ik het merk dat die nog mooier op pakt van onderuit :).

Iedereen druk met pimpen en poetsen?
 
Hey Djef,

Ja weer is kut met dit lange weekend.
Ik ga er maar een heel rustig lang weekend van maken en een beetje bijslapen :Z
Volgende week nog ff en dan een weekje vrij :) Schuurtje schilderen en hopelijk mooi weer om een dagje te gaan rijden :]

Binnenkort Apfelstrüdel - Sushi shoot out _O-
 
hoop dat je de schuur al af hebt, het weer wordt niet zoo best komende dagen.

Ik wil ook een dyno in mijn garage haha.

 
hoop dat je de schuur al af hebt, het weer wordt niet zoo best komende dagen.

Ik wil ook een dyno in mijn garage haha.


Voor een nieuwe mapping, rijd je naar Ritzen in Weert. Vakman! Ook op het gebied van KTM.
 
Voor een nieuwe mapping, rijd je naar Ritzen in Weert. Vakman! Ook op het gebied van KTM.
voor nu zet JTX er een full akra mapping in en gaat die de dyno op voor de A/F ratio te bekijken. mocht blijken dat die niet mooi is dan kan er altijd nog een powercommander op en mapping laten schrijven, powerpoint in Tiel heb ik goede ervaring mee.

Hoop stiekem dat die wel goed staat _O- valt niet tegen te werken zulke uitgavens haha.
 
voor nu zet JTX er een full akra mapping in en gaat die de dyno op voor de A/F ratio te bekijken. mocht blijken dat die niet mooi is dan kan er altijd nog een powercommander op en mapping laten schrijven, powerpoint in Tiel heb ik goede ervaring mee.

Hoop stiekem dat die wel goed staat _O- valt niet tegen te werken zulke uitgavens haha.

Moet je ook maar niet voor J&R gaan werken ;)
 
Haha daar heb je ook een punt! Maar dan nog :p heb ik dure smaak. Achja zolang het kan lekker genieten :) heb wel DE motor die ik graag wil!
 
Haha daar heb je ook een punt! Maar dan nog :p heb ik dure smaak. Achja zolang het kan lekker genieten :) heb wel DE motor die ik graag wil!

Precies, gewoon omdat het kan :)

Krijg het idee dat deze bike langer blijft dan je andere speeltjes ;)

muv het vrouwtje...misschien
 
Laatst bewerkt:
voor nu zet JTX er een full akra mapping in en gaat die de dyno op voor de A/F ratio te bekijken. mocht blijken dat die niet mooi is dan kan er altijd nog een powercommander op en mapping laten schrijven, powerpoint in Tiel heb ik goede ervaring mee.

Hoop stiekem dat die wel goed staat _O- valt niet tegen te werken zulke uitgavens haha.

JTX heb ik iets minder ervaring mee. Maar idd, nu je het zegt Powerpoint Tiel heeft ook een goede naam :Y Overigens heb ik niks teveel gezegd met het in de winterstalling zetten van mijn brommer :X
 
Laatst bewerkt:
Precies, gewoon omdat het kan :)

Krijg het idee dat deze bike langer blijft dan je andere speeltjes ;)

muv het vrouwtje...misschien
Ik weet gewoon niet wat ik hierna zou moeten kopen :X zolang ik dat niet weet zal deze blijven.

Er is één motor waar ik binenkort een keer proefritje op wil maken en dat is de kawa h2 :$
 
Die is byiten budget haha.
H2 is mapping aan te passen naar 224pk(wiel dacht ik) als ik het goed heb gelezen
 
Bijna klaar. K&N inlegfilter is nog onderweg en de SAS afdekplaatjes (soort egr systeem wat er vanaf gaat).
De uit eindelijke dynosheet laat nog op zich wachten, tot nu toe 8pk winst geboekt
360.jpg
 
Bijna klaar. K&N inlegfilter is nog onderweg en de SAS afdekplaatjes (soort egr systeem wat er vanaf gaat).
De uit eindelijke dynosheet laat nog op zich wachten, tot nu toe 8pk winst geboekt
[afbeelding]

EGR ?? is dat net zoiets als PAIR , lucht bij de uitlaat kleppen erin pompen ??

8 pk erbij is al netjes, maar als ie ook nog eens fijner aan het gas hangt en minder bokt is het helemaal mooi meegenomen. Ben benieuwd naar de uitdraai .

wat met die bezemsteel :?
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat ze wat extra lucht er in pompen daardoor krijg je mooie ploffen uit de uitlaat. Het titanium systeem is zo dun dat de middendempers op den duur uit elkaar knallen bij deze motoren,mede daardoor wed het verwijderd.

Die bezensteel? Teveel vermogen, moesten hem extra afstempelen haha.
Geen idee denk uitlaat gastester slang ofzo bij het wiel vandaan houden? Ben er niet bij geweest.
 
Denk eerder dat ze daar de buis voor het afvoeren van de uitlaat gassen mee op zijn plek houden? Ten minste daar lijkt het op!
Maar mooie bike hoor, zal ook wel lekker lopen nu die goed is afgesteld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan