NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

.
full
 
Van de week maar even Hoegee bellen voor het vervangen van ketting en tandwielen ;( de ketting is nu echt op.. had hem vandaag gesteld maar waar hij op het ene punt 25mm speling heeft, zit hij 20cm verder bijna strak.. ik heb nu dus maar op het strakste punt 25mm gedaan maar verder hangt hij er dus maar slapjes bij :N kan hem nu ook een beetje van het tandwiel af trekken dus dat is denk ik game over.

Achterband is binnenkort ook weer aan vervanging toe. Lekkere timing allemaal net een eigen paleisje gekocht dus heb al genoeg onkosten -O- o ja en de vloeistoffen kunnen ook wel weer vervangen worden :+
 
Als je dan toch al de arbeid laat doen dan kun je beter direct je band mee laten wisselen, scheelt weer demontage/montage tijd van het wiel.
 
Van de week maar even Hoegee bellen voor het vervangen van ketting en tandwielen ;( de ketting is nu echt op.. had hem vandaag gesteld maar waar hij op het ene punt 25mm speling heeft, zit hij 20cm verder bijna strak.. ik heb nu dus maar op het strakste punt 25mm gedaan maar verder hangt hij er dus maar slapjes bij :N kan hem nu ook een beetje van het tandwiel af trekken dus dat is denk ik game over.

Achterband is binnenkort ook weer aan vervanging toe. Lekkere timing allemaal net een eigen paleisje gekocht dus heb al genoeg onkosten -O- o ja en de vloeistoffen kunnen ook wel weer vervangen worden :+

Proficiat met je eigen stekkie :t

Zou ff rondbellen wat setje erop leggen kost en welk merk TW en ketting, kan aardig verschil in zitten.
En met een nieuw setje rijdt ie een stuk fijner :)
 
Dat nou net een Erummer het nijmegen topic wakker trapt :W

Hoest met 666 ??

Laat ik dan maar niet verklappen dat ik gisteravond nog een koud biertje heb gedronken op de waalkade.

2 undercover motoragenten op donker blauw motoren. Stonden tussen de terrasjes opgesteld wachtend op de eerste vilgende die gas zal geven langs de terasjes. Uiteraard gebeurde dat en daar gingen ze direct achteraan.
 
Laat ik dan maar niet verklappen dat ik gisteravond nog een koud biertje heb gedronken op de waalkade.

2 undercover motoragenten op donker blauw motoren. Stonden tussen de terrasjes opgesteld wachtend op de eerste vilgende die gas zal geven langs de terasjes. Uiteraard gebeurde dat en daar gingen ze direct achteraan.

Tering, hebben die niks beters te doen :? Had ff een foto van de motoren gemaakt , weet ik waar ik op moet letten.
 
Kon 1.2.3 niet zien welk merk.
Zijkoffers en koffer achterop, volgens mij geen enkele stickers aanwezig.
Heeeeel donkerblauw.

Weekend eifel :) hopen dat het weer morgen mee zit..... ene site zegt droog en de andere paar drupjes. Maarja met 7 personen zal het wel goedkomen qua gezelligheid.
360.jpg
 
Kon 1.2.3 niet zien welk merk.
Zijkoffers en koffer achterop, volgens mij geen enkele stickers aanwezig.
Heeeeel donkerblauw.

Weekend eifel :) hopen dat het weer morgen mee zit..... ene site zegt droog en de andere paar drupjes. Maarja met 7 personen zal het wel goedkomen qua gezelligheid.
[afbeelding]

Veel plezier, ik ga morgen ff stukje rijden.
maar niet te ver van huis, heb weer klotestoringsdienst |(
 
:( radiateur lek. Geen steenslag niks te zien .
Gelukkig tot uur of 6 kunnen sturen, maandag dealer bellen garantiewerk.....
 
Laatst bewerkt:
:( radiateur lek. Geen steenslag niks te zien .
Gelukkig tot uur of 6 kunnen sturen, maandag dealer bellen garantiewerk.....

Kut KTM's ook -O-

Vandaag ook niet gereden :X

Ouwe ford olie en filter vervangen en nieuwe schokkers erop gezet, moto GP gekeken, ff visite gehad en toen was de zondag alweer om...........
 
Vandaag op een 2010 GSX-R750 gereden. Zat er aan te denken om volgend jaar weer iets nieuws te kopen en daarbij zat een supersport in m'n achterhoofd. Bij Hoegee de situatie uitgelegd (en dus ook aangegeven dat ik nu niets ga kopen) en een test ritje was geen probleem. Toffe lui :]

Ondanks dat ik de zithouding wel erg agressief vond, beviel het wel :) je voelt je op zo'n ding wel stuk sportiever dan op mijn Z en merk ook wel dat je veel meer de neiging hebt om door te gassen.. Vermogenscurve was ook wel duidelijk te merken, onder de 6K deed ie niet zo veel maar daarboven als een speer :+



Toch maar eens een wintertje over slapen :z
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op een 2010 GSX-R750 gereden. Zat er aan te denken om volgend jaar weer iets nieuws te kopen en daarbij zat een supersport in m'n achterhoofd. Bij Hoegee de situatie uitgelegd (en dus ook aangegeven dat ik nu niets ga kopen) en een test ritje was geen probleem. Toffe lui :]

Ondanks dat ik de zithouding wel erg agressief vond, beviel het wel :) je voelt je op zo'n ding wel stuk sportiever dan op mijn Z en merk ook wel dat je veel meer de neiging hebt om door te gassen.. Vermogenscurve was ook wel duidelijk te merken, onder de 6K deed ie niet zo veel maar daarboven als een speer :+

[~[url="https://s15.postimg.org/oat388q2v/IMG_1164.jpg"]afbeelding~][/url]

Toch maar eens een wintertje over slapen :z

_O- zomer is net begonnen lult Erik alweer over de winter.
Als je meer koppel wil, probeer zijn groter broertje maar eens.
Maarre ik zou zeggen doen :t

Vandaag ff nieuw voorbandje laten leggen, oude begon flink te cuppen.
ff a73 naar Roermond afgeragd om hem ff goed warm te rijden en binnendoor terug lekker bochten rijden. Altijd weer lekker sturen nieuw bandje :9 en heerlijk temperatuurtje 8-)
 
Laatst bewerkt:
Welke route binnendoor pak je dan terug vanaf Roermond?

Vanavond nog een stukje gereden, vond het rond het middaguur veel te warm. Misschien morgenvroeg nog een ritje maken voor de tropische hitte.
 
Welke route binnendoor pak je dan terug vanaf Roermond?

Vanavond nog een stukje gereden, vond het rond het middaguur veel te warm. Misschien morgenvroeg nog een ritje maken voor de tropische hitte.

heythuizen, helden, sevenum, horst, maas oversteken, well en oude weg langs de maas omhoog en via heijderbos, ottersum. milsbeek en groesbeek weer naar Malden.

Ik vond het een aangenaam temperatuurtje, korte doorwaai handschoenen, mouwritsen half open en voila; rijwindkoeling ;)

edit; heb vaak geen vaste route. rij gewoon een eind weg waarbij ik alle binnendoorweggetjes pak. Soms geen idee waar ik uithang :+ maar zie vanzelf weer een bordje met een bekende plaatsnaam :)
 
Laatst bewerkt:
edit; heb vaak geen vaste route. rij gewoon een eind weg waarbij ik alle binnendoorweggetjes pak. Soms geen idee waar ik uithang :+ maar zie vanzelf weer een bordje met een bekende plaatsnaam :)

Dat zijn vaak de meest verrassende ritjes :t
 
Jup, goed plan! Ik sluit graag aan. Mag ook iets eerder. Hoe laat en waar spreken we af?
Uur of half 8 op de waalkade? Anac kan evt ook als dat dichterbij is. Ik weet niet echt lekkere routes rondom Nijmegen, tips?
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gereden gisterenavond. Bij thuiskomst waren mijn pak en helm wel echt een massagraf _O- Wat rijdt dat heerlijk in Duitsland zeg, al die boerenweggetjes met mooie bochten waar je gewoon 100 mag :9

Was zelf om 23:00 thuis en zelfs toen was de temperatuur nog heerlijk.. Nog veilig thuisgekomen met je zonnebril Peter?
 
Heerlijk gereden gisterenavond. Bij thuiskomst waren mijn pak en helm wel echt een massagraf _O- Wat rijdt dat heerlijk in Duitsland zeg, al die boerenweggetjes met mooie bochten waar je gewoon 100 mag :9

Was zelf om 23:00 thuis en zelfs toen was de temperatuur nog heerlijk.. Nog veilig thuisgekomen met je zonnebril Peter?

Ja man, was echt lekker weer om te touren later op de avond. En bij de oosterburen was het niet druk. Op het dijkje richting Millingen nog wel even in het begin. En het halve brandweercorps van DL. was uitgerukt voor een ongeval. En ja ik ben nog veilig thuis gekomen en mijn zonnebril ook :) :t :]

Nu wordt het een zondagje Giro, F1, Superbikes en de Indy500 kijken :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan