NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Haha het is ook altijd hetzelfde :p.

Vandaag via snelweg naar lommel, naar op leuke speelplaats geweest en binne door weer terug. Waren de nodige uren wel weer.
 
Zijn er nog wat Maas en Waalers present in dit topic eigenlijk? Zie regelmatig een GS500 langs rijden in Ewijk en ben benieuwd of het een MFer is :]
Kan zelf helaas nu even niet rijden omdat m'n vader mijn motor heeft omgetikt met de heftruck :')
 
Zijn er nog wat Maas en Waalers present in dit topic eigenlijk? Zie regelmatig een GS500 langs rijden in Ewijk en ben benieuwd of het een MFer is :]
Kan zelf helaas nu even niet rijden omdat m'n vader mijn motor heeft omgetikt met de heftruck :')
Druten hier :)

Omgetikt door een heftruck dan zit het je wel mee ja _O-
 
Zijn er nog wat Maas en Waalers present in dit topic eigenlijk? Zie regelmatig een GS500 langs rijden in Ewijk en ben benieuwd of het een MFer is :]
Kan zelf helaas nu even niet rijden omdat m'n vader mijn motor heeft omgetikt met de heftruck :')

omtikken die heftruck _O-

itslochi komt uit die buurt, rijdt een Z 1000.
 
Zijn er nog wat Maas en Waalers present in dit topic eigenlijk? Zie regelmatig een GS500 langs rijden in Ewijk en ben benieuwd of het een MFer is :]
Kan zelf helaas nu even niet rijden omdat m'n vader mijn motor heeft omgetikt met de heftruck :')

Dat is nog eens een binnenkomer! _O-
Als je het doet, moet je het goed doen. Maar welkom.
 
Omloop van terlaemen, oftewel het circuit van Zolder :)

waarom R1 niet opknappen ? is minder snel geld maar wel meer ;)
Ga voor de weg met de minste weerstand, ik hoef er niet van te leven gelukkig haha.
ALS het goed is gaat die donderdag ingeruild worden op een bmw e46 2.5l cil. ringtool van knutselen 8-)
 
En, gelukt :?

Ringtool, mmm, zal wel weer het nodige getjoend worden ;)

Gvd bijna gelukt...... elkaars voertuig bekeken,proefgereden,deal kortgesloten op naar postkantoor met tenaamstellingscode deel 1 en 2 en pasje.....volgens het systeem klopt de tenaamstelkingscode niet. Wtf zaterdag nog bij het postkantoor geweest met de oude eigenaar van de motor. Nu online maar nieuwe code aangevraagd en afwachten of de deal nog doorgaat het zal niet aan mij liggen , bmw *O* fun op de ring. Zat al beetje te snuffelen voor iets voor de ring en dit kwam zo op mijn pad. Wordt vervolgd haha
 
Gvd bijna gelukt...... elkaars voertuig bekeken,proefgereden,deal kortgesloten op naar postkantoor met tenaamstellingscode deel 1 en 2 en pasje.....volgens het systeem klopt de tenaamstelkingscode niet. Wtf zaterdag nog bij het postkantoor geweest met de oude eigenaar van de motor. Nu online maar nieuwe code aangevraagd en afwachten of de deal nog doorgaat het zal niet aan mij liggen , bmw *O* fun op de ring. Zat al beetje te snuffelen voor iets voor de ring en dit kwam zo op mijn pad. Wordt vervolgd haha

klotepostkantoor ook |(
 
Slecht nieuws voor de MFMM bezoekers: McD Veenendaal mag de MFMM na ruim 10 jaar zonder incidenten niet meer ontvangen. "Dit wegens verantwoord ondernemen, bla, bla" De werkelijke reden is dat een autoclubje het verpest heeft. Het goede nieuws voor de posers uit de regio: De nieuwe locatie wordt Arnhem. Dus minder kans om elkaar kwijt te raken tijdens de rit.
 
Slecht nieuws voor de MFMM bezoekers: McD Veenendaal mag de MFMM na ruim 10 jaar zonder incidenten niet meer ontvangen. "Dit wegens verantwoord ondernemen, bla, bla" De werkelijke reden is dat een autoclubje het verpest heeft. Het goede nieuws voor de posers uit de regio: De nieuwe locatie wordt Arnhem. Dus minder kans om elkaar kwijt te raken tijdens de rit.

Ja las het al op de app, Nederland politiestaat, kunnen we niet handhaven dan verbieden.
 
Slecht nieuws voor de MFMM bezoekers: McD Veenendaal mag de MFMM na ruim 10 jaar zonder incidenten niet meer ontvangen. "Dit wegens verantwoord ondernemen, bla, bla" De werkelijke reden is dat een autoclubje het verpest heeft. Het goede nieuws voor de posers uit de regio: De nieuwe locatie wordt Arnhem. Dus minder kans om elkaar kwijt te raken tijdens de rit.

WTF |( op de waalkade die MFMM ;)
 
WTF |( op de waalkade die MFMM ;)

Ooit toen hier nog menig enthousiasteling kwam werden er Waalkade meetings georganiseerd vanuit MFN en met flyers bij Anac en Termaat met als resultaat een mooie opkomst:

11-9 Motor meeting@Nijmegen: The "Cooling down" edition
10 Juli Motor meeting Waalkade Nijmegen !!!

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan