NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Kijk... je bent al op de goede weg...
Nu de Engelse motoren nog ;)

Tjah,

Deze lijnen, ga je nooit in een motor terug vinden:

jaguar_e_type_pic2_by_siegfried_ukr-d4h9qdo.jpg


En als er in Grave niet zo'n pannekoek had gestaan, dan was de kans groot geweest dat ik nu op een Tiger reed ipv op een Fazer.
 
Zondag offroad ritje in Veghel, als jullie daar nu gaan kijken. Raken jullie misschien wel besmet met het gezonde virus 😁
 
Tjah,

Deze lijnen, ga je nooit in een motor terug vinden:

[afbeelding]

En als er in Grave niet zo'n pannekoek had gestaan, dan was de kans groot geweest dat ik nu op een Tiger reed ipv op een Fazer.


Tsja.... autolijnen in een motorfiets.... da's een lastige combinatie...

Wat pannekoek betreft, daar zijn er meer, toegankelijker en lekkerder van in NL. Voordeel van een dealer niet naast de deur is een lekkere rit er naar toe.
Het is mooi rijden vanuit onze regio naar bijvoorbeeld Eibergen of Leusden :)

Zo, sporttas is ingepakt... nu met zoonlief naar Oosterbeek voor een potje voetbal.
Het blijft droog vandaag dus diegene die op de motor van de herfstkleuren gaan genieten wens ik veel plezier.
Kijk wel uit met nat blad op de weg...
 
Voor mij is er maar 1 klassieker en dat is een porsche 356 speedster, mooiste auto ooit gemaakt in mijn optiek. Als ik ooit nog eens tijd/geld teveel heb...
 
Heren..

Zoals ik gisteren noemde heb ik een Gipro gear indicator besteld. Nu wil ik deze vanochtend gaan monteren maar ik kom er echt niet uit. Is er hier toevallig iemand met meer verstand van zaken die zin en tijd heeft om met me mee te kijken? Ik kan eventueel langs komen.

Thanks
 


Ik vond het ook al een vreemde stelling, en ging ervanuit dat hij bedoelde in hedendaagse auto's...

De enige motor waarin je die E-type lijn terug ziet is de Honda NM-4 Vultus maar of je daar nou zo vrolijk van wordt...

honda_nm4_vultus_test_2014_2.jpg


HONDA_NM4__MG_6154.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is er maar 1 klassieker en dat is een porsche 356 speedster, mooiste auto ooit gemaakt in mijn optiek. Als ik ooit nog eens tijd/geld teveel heb...

:Y Staat ook hoog op mijn lijstje. In die periode zijn erg mooie auto's gemaakt: De E-type, de Gullwing, de Austin Healy, de 356,etc.

Maar leg maar een ton neer voor een goed exemplaar vd 356.
 
:Y Staat ook hoog op mijn lijstje. In die periode zijn erg mooie auto's gemaakt: De E-type, de Gullwing, de Austin Healy, de 356,etc.

Maar leg maar een ton neer voor een goed exemplaar vd 356.

Ik denk nog wel meer, gelukkig zijn er ook replica kits te krijgen, heb je gelijk een leuk projectje ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk nog wel meer, gelukkig zijn er ook replica kits te krijgen, heb je gelijk een leuk projectje ;)

Dan kun je ook een kever kopen en een beetje verbouwen, heb je net zoveel schik :)
Zit net op de speedster te zoeken, die was enkele jaren geleden nog rond de ton. Maar die is idd alweer behoorlijk gestegen in prijs.
 
Laatst bewerkt:
Am I the only one that has problems not getting seen on Bike at these traffic lights or is there a trick to trigger the sensors so they see me

https://www.google.nl/maps/@51.8650...4!1sGYjdIMhQsC_2xPSQIy8NQA!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.nl/maps/@51.8509...4!1sBVQL60d6Xu9bGCd66F3yew!2e0!7i13312!8i6656

Late shift or early I have to wait on a car to come behind me
heading to centrum
so annoying ;(
Hm, I ride there on occasion but haven't had any issues so far. Had it once though, but not in Nijmegen..
 
1ste kampioenschap voor Yammie dit jaar is binnen! *O*
Nu Rossi nog...
 
Terug
Bovenaan Onderaan