6e BMW GS topic allroad rit 18 oktober

DetoX

Dictator in opleiding
29 sep 2007
19.014
3.127
NO Veluwe
6e BMW GS rit / meating van het o zo populaire, leuke en boeiende GS topic

Net zoals afgelopen 4 jaar gaan we weer een bakkie doen en een rondje Veluwe, op zowel verhard als onverhard. Dit jaar hopen wij dat het 18 oktober een beetje knap weer is.

DSCN5933_zps8cf30240.jpg


De doelgroep

Het bejaarde clubje BMW GS bezitters, met een enkele jongeling die de weg kwijt is en ook een GS gescoord heeft. Whatever, rijstkokers en pastavreters worden alleen geaccepteerd als hun partner wel zo'n Beiers hok heeft. Er zitten 2 KTM's in de gedooghoek.
Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als ook de meelezers/gluurders zich zouden willen aanmelden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

IMG_2607_zps00329422.jpg


De insteek

Een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is.

DSCN5916_zpsb2623ee2.jpg


Waar?
Veluwe. Start McDonalds Nijkerk, einde Mc Donalds Barneveld op de kruising A1 - A30.

IMG_2598_zps398a35ce.jpg


Wanneer?
Zondag 18 oktober 2015 vanaf 10.00
Verzamelen bij de MacDonalds Nijkerk en 10.30 uur (ofzo) rijden.

Route

http://1drv.ms/1LgMcGt

Maak gebruik van de track en converteer deze naar route in Basecamp. Mocht je kaart 2015.4 gebruiken, dan kan je de route uploaden.

IMG_2599_zpsc2635a8b.jpg


Samenvatting van de rit in 2014;

Disclaimer

Als er al sprake is van een organisatie, dan accepteert deze geen aansprakelijkheid in welke vorm dan ook. :/

Wie gaan er mee;

Detox
Fast'nSweet
Mr Maniac
Ms Maniac
Boxerdame
Boxertall
Solex (ovb)
Motorduiveltje
DonDalton (ovb)
The Little
Xtra
Ellen 1190
F800 (ovb)
Erwin met aannemer
Happily forever after
Kwiedo
Achileos (ovb)
Ingrid (ovb)
Reeskees
1100 (ovb)
Nog een 1100 (ovb)
TenCats (ovb)
 
Laatst bewerkt:
FF de agenda checken, maar anders zijn wij er ook weer bij.

Wel notitie maken voor mezelf: wel de goede Mac opzoeken. :+
 
Hmpf, moet ik eerst mijn valbeugels maar eens monteren.... Het is net zoiets als wel of geen paraplu meenemen. Als ze d'rop zitten val je tenminste niet..... :)
 
Hmpf, moet ik eerst mijn valbeugels maar eens monteren.... Het is net zoiets als wel of geen paraplu meenemen. Als ze d'rop zitten val je tenminste niet..... :)
Dus je gaat mee. :Y

Valbeugel zou ik iig erop schroeven, de klepdeksels zijn duur en kwetsbaar op een 1200.
 
Weet het nog niet. Is een eindje rijden daarheen. Zal de agenda moeten raadplegen.
Mocht je willen meerijden, dan hebben we optioneel een logeerkamer. Op één dag heen en weer en de route is best veel. ;)

Misschien kan je gezellig lepeltje lepeltje met Slijkie. *O*
 
Ik heb begrepen dat Slijk zijn hond rond de 18 oktober last krijgt van obstipatie, dus hij zal wel niet kunnen........
-O-








Cabaret Slijk, cabaret. :+
 
He leuk dat er weer een rit georganiseerd is! Ik meld me bij deze weer aan!
Vorig jaar was een mooie rit, ik heb er zin in!
 
Laat 'm een weekje later beginnen. ;)

Happily, leuk dat je meegaat. Ieder jaar weer gezelligerderder.........
 
Is je motor ondertussen een keer op orde dan? Na je asfalt inspectie was het even stil.
Maar uiteraard, ik zet je erbij. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan