Handig met Polyester?

Greenhopper

Die hard MF'er
4 sep 2012
710
0
Nijmegen
Ik probeer met polyerster mijn zijkappen aan te passen, maar ben niet zo handig met polyester.
Is er iemand die hier wel handig mee is en mij zou kunnen helpen hiermee?
 
Ok. Ze zijn idd van ABS. Nou als dat niet hecht dan heet het geen zijn om met polyester aan de gang te gaan.

De kappen zijn niet kapot. Ik heb van mijn motor een naked gemaakt en heb een stuk van de kappen afgezaagd. Nu sit ik in een gapend gat te kijke die ik dicht wil maken.

Maar idergeval bedankt voor de info.

Zijn je kappen wel van polyester!

De meesten zijn van kunststof (ABS) en daar hecht polyester niet aan vast!

(verder gaat mijn kennis echter niet :-) )
 
Zijn je kappen wel van polyester!

De meesten zijn van kunststof (ABS) en daar hecht polyester niet aan vast!

(verder gaat mijn kennis echter niet :-) )

Dadelijk gaat de TS EPP proberen te repareren met ABS (Lego) blokjes óf MEK..... Én dan?

Maar ik lees net dat de TS zeker weet dat z'n Yamaha kuipdelen van ABS zijn, dus dat komt dan vast wel goed :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het dan met ABS plastic maken. Nu moet ik natuurlijk ABS platen hebben. Iemand hier een idee waar ik dit kan kopen? Het gaat om 2 stukkjes plaat van 30 bij 30.

Je kunt het proberen bij een auto demontage bedrijf of een auto reparatie/spuit bedrijf.
Die hebben doorgaans bakken vol staan met ABS bestemd voor recycling.
Misschien vind je hier zelfs voorgevormde bruikbare delen.
 
De platen ABS zijn besteld nu wachten tot ze binnen zijn.
Misschien wel handig als ik mallen maak van karton.

IK heb gezien dat ze aceton gebruiken om het plastic te smelten om daar de lijm van te maken.
Iemand daar ervaring mee of moet ik echt MEK. (Methyl Ethyl Ketone) gebruiken hiervoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan