Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

ach ja sommige mensen hebben het voorrecht om grijs te kunnen worden O-) O-)


Hier een bevoorrechte mens die allang grijs is :+

mq39f8zcceok8.jpg


Wat leuk is dat bij de club waar ik (soms) een circuitdag boek er altijd eentje rond knalt op een GSX1400 :] :9

Volgend jaar gaan we ook hier rijden })

 
welke bandjes heb jij op die gsxr willem????

ik heb de s20 bridgestones nagenoeg kaal met 3000km...
ik zoek bandjes met iets meer levensduur zonder al teveel aan grip op te geven (willen we allemaal natuurlijk)
 
welke bandjes heb jij op die gsxr willem????

ik heb de s20 bridgestones nagenoeg kaal met 3000km...
ik zoek bandjes met iets meer levensduur zonder al teveel aan grip op te geven (willen we allemaal natuurlijk)


Op deze de circuitmotor Hessel, ligt de Dunlop Sportmax GP Racer D211 . Deze kunnen meer hebben als de S20 en ik kan ze rijden op 1,4 bar.


full


Op de andere SRAD daar ligt ook de S20 bridgestone op en die gaan idd niet lang mee.Heb op de andere GSXR de nieuwe versie bridgestones s20 evo liggen maar vind ze niet prettig rijden.Deze bridgestones evo zouden ook langer mee moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
het is lastig...
ik zoek banden die een 6 tot 8000km straat gebruik halen op mijn cbr...
eigenlijk is 6k prima....
wat moet je dan? t30 evos??? die sport toerband??
ik ben nogal van de bridgestones en waarschijnlijk gaat ieder ander merk bij mij tussen de oren niet werken (ik ken mezelf wel een beetje onderhand _O- )
ik zat al aan s20 evos te denken omdat men claimed dat die langer meegaan dus wat vind jij er niet prettig aan dan willem????

s20 doe ik niet weer hoewel ze super rijden..
slijtage achter is belachelijk en de voorband cupped als een malle....
een beetje als die bt014 die ik destijds op de sp1 had.... -O-

ik hoef geen 10k uit een band maar gewoon iets meer voor langere toerritten...
 
ok dit helpt,

s20evo dus niet (ik vertrouw je wel aardig in je oordeel :))
s21 denk ik ook niet (ik heb net ff gegoogled en lees verscheidene gebruikers die ook niet verder komen dan zo n 3000/3500 km) levensduur valt toch wat tegen klaarblijkelijk..

resumerend kun je denk ik stellen dat sportbandjes met 3a4 k gewoon weg zijn dus als je eens wilt toeren en een paar 1000km in een weekje wilt doen ontkom je denk ik niet aan sport toerbandjes (ten koste van tractie dan waarschijnlijk)

het seizoen loopt op het eind dus dan de wieltjes er maar uit en een setje t30 evos eronder...
ik ga het wel zien, het is altijd een trade off.
als het echt ruk is dan weet ik dat en kan ik altijd terug naar sportbandjes....
 
het is lastig...
ik zoek banden die een 6 tot 8000km straat gebruik halen op mijn cbr...
eigenlijk is 6k prima....
wat moet je dan? t30 evos??? die sport toerband??
...

Das echt een ... band, zodra je een beetje vermogen op die dingen loslaat dan gillen ze het uit. En als ze water tegenkomen, dan glijden ze direct zonder waarschuwing.

Dat is mijn ervaring ermee, gaan ook niet lang mee trouwens 4k op een speed triple met moeite ...

Rosso 3 zweer ik inmiddels bij, die zijn in alle omstandigheden echt goed.
Slijten netjes rond af, en gaan zelfs op een Tuono lang mee.

Of wellicht iets uit de Metzeller lijn, maar das ook gewoon Pirelli toch?
 
Laatst bewerkt:
Das echt een ... band, zodra je een beetje vermogen op die dingen loslaat dan gillen ze het uit. En als ze water tegenkomen, dan glijden ze direct zonder waarschuwing.

Dat is mijn ervaring ermee, gaan ook niet lang mee trouwens 4k op een speed triple met moeite ...

Rosso 3 zweer ik inmiddels bij, die zijn in alle omstandigheden echt goed.
Slijten netjes rond af, en gaan zelfs op een Tuono lang mee.

Of wellicht iets uit de Metzeller lijn, maar das ook gewoon Pirelli toch?

hoelang gaan die pirellis mee dan?
 
Me hier maar ook weer eens melden...
Na de verkoop van de Bull een tijd chopper gereden en nu een supermoto!
Maar moet zeggen dat ik alles aan de Bull toch wel mis,de looks,de power,gewoon het lekkere touren...
Dus ben u toch weer een beetje aan het kijken voor een Bull,alleen het probleem is de centen.
Dus hoop dat ik in de winterperiode de supermoto kan verkopen of ruilen voor een knappe Bull.
Dus als er nog mensen zijn die iemand weten of zelf de overstap willen maken,keep me in mind.
Het is een witte Yamaha XTX660X,met gouden velgen,renthal stuur,korte kentekenplaat,en dikke Akrapovic erop,9800 km gelopen en is in absolute nieuwstaat!

20160711_180519 by MDL-Motografie

2 by MDL-Motografie
 
Me hier maar ook weer eens melden...
Na de verkoop van de Bull een tijd chopper gereden en nu een supermoto!
Maar moet zeggen dat ik alles aan de Bull toch wel mis,de looks,de power,gewoon het lekkere touren...
Dus ben u toch weer een beetje aan het kijken voor een Bull,alleen het probleem is de centen.
Dus hoop dat ik in de winterperiode de supermoto kan verkopen of ruilen voor een knappe Bull.
Dus als er nog mensen zijn die iemand weten of zelf de overstap willen maken,keep me in mind.
Het is een witte Yamaha XTX660X,met gouden velgen,renthal stuur,korte kentekenplaat,en dikke Akrapovic erop,9800 km gelopen en is in absolute nieuwstaat!

[~[url="https://c3.staticflickr.com/9/8824/28229227866_c457f09b0e_z.jpg"]afbeelding~][/url]20160711_180519 by MDL-Motografie

[~[url="https://c8.staticflickr.com/9/8843/27694636943_83d5c374a7_z.jpg"]afbeelding~][/url]2 by MDL-Motografie

Hey Marco, leuk je hier ook te zien. Via marktplaats hadden we al even contact. ;) Hopelijk verkoop je je motor snel en kan je weer terug naar zo'n buffel.
:+
 
even voor de volledigheid..

ik heb peter lakerveld gesproken over banden en die heeft afgelopen zomer gereden met een setje bridgestone s21..
naar alle tevredenheid...6500km en de achterband is nog niet op... (zrx1200 getuned 160pk/ahw)
laat ik met de cbr dan 5-6000km doen...dat is prima...
sport toerbandjes rade hij me af (grip wordt toch wel een dingetje met kouder weer als je lekker losgaat)
hoe dan ook,ik moet iets kiezen dus nog een paar weekjes rijden en dan gaat de cbr toch op stal vermoed ik en kunne de wieltjes ff los voor een setje s21...
hij heeft me een mooi prijsje gemaakt op losse wieltjes dus dat komt goed... *O*
 
hoelang gaan die pirellis mee dan?

Op een Tuono, met een idioot erop doet hij ruim 4500km
Voorband slijt nauwelijks ....

Slijten erg mooi af, en doen het in alle condities goed.
Zo heb ik ze ingereden in de regen met 7graden celcius, geen krimp in te krijgen.

(sorry voor de late reactie, ff overheen gelezen.)
 
Heren.....De blauwe is verkocht, aan Bruce Ramp....zoon van Louis Ramp. Hij is daar in goede handen, top. Bedankt voor de fijne jaren hier en voor een aantal de gezamenlijke ritten. :] :W
 
Heren.....De blauwe is verkocht, aan Bruce Ramp....zoon van Louis Ramp. Hij is daar in goede handen, top. Bedankt voor de fijne jaren hier en voor een aantal de gezamenlijke ritten. :] :W

gelefeliciteerd dan maar zou ik zeggen.. *O*

Heb al een idee wat je nu gaat rijden of houdt je ermee op?
 
Kon de mijne laatst ook verkopen & toch niet gedaan.Had al meer hele goede aanbiedingen gehad maar tja wat moet je dan gaan rijden? Ben van plan om er volgend jaar ook meer ermee te gaan rijden het ding start en loopt als een kanon perfect afgesteld PC3 met nog de eerste accu erin.
 
ik zou hem lekker vasthouden dan willem.
ik kijk zelf tegenwoordig ook rond naar iets toeristisch weer. (me betere helft zeurt over duo toeren enzo _O- )
ben een beetje huiverig om weer een bull te zoeken.
ik weet nu wat me niet aanstaat aan een bull en dus ook wat het kost om hem naar de zin te maken.
zal dus sterk van de prijs afhangen of er weer een 14 komt.
bovendien denk ik dat wanneer je voor de 2e keer aan dezelfde motor begint valt dat vaak.
 
Heren.....De blauwe is verkocht, aan Bruce Ramp....zoon van Louis Ramp. Hij is daar in goede handen, top. Bedankt voor de fijne jaren hier en voor een aantal de gezamenlijke ritten. :] :W

Gefeliciteerd Tonie,ik zag hem al niet meer op MP staan.....helaas voor mij,super voor jou ;)
 
ik zou hem lekker vasthouden dan willem.
ik kijk zelf tegenwoordig ook rond naar iets toeristisch weer. (me betere helft zeurt over duo toeren enzo _O- )
ben een beetje huiverig om weer een bull te zoeken.
ik weet nu wat me niet aanstaat aan een bull en dus ook wat het kost om hem naar de zin te maken.
zal dus sterk van de prijs afhangen of er weer een 14 komt.
bovendien denk ik dat wanneer je voor de 2e keer aan dezelfde motor begint valt dat vaak.


Voor het geld dan.......dan moet iemand een echt goed bod naar pimp-waarde doen dan mag hij vertrekken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan