Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

gelefeliciteerd dan maar zou ik zeggen.. *O*

Heb al een idee wat je nu gaat rijden of houdt je ermee op?

Stop er zeker niet mee, wil meer en verder gaan rijden dan dat ik nu kon op de GSX. De 1200RT spreekt me erg aan, maar ook de 1200GS, proefrijden is ook wel wat. We zullen zien wanneer dat gaat gebeuren. Laat het zeker even weten hier en ondertussen lees ik gewoon nog mee natuurlijk. :t
 
Ik leef ook nog:) Sfeer fototje van afgelopen zomer..
27231033tj.jpg
 
Ik heb afgelopen jaar vanwege medische problematiek ook niet veel kunnen rijden, maar de laatste weken toch nog even van de Bull kunnen genieten. Hij rijdt als vanouds, rustig toeren en als de brandweer als het moet!
27232791db.jpg


27232792pe.jpg


27232793mv.jpg


Een paar keer met de maten op stap geweest: oa. naar classic races, de Intermot in Keulen, Toerrit door het westen van België. Het gaat weer redelijk goed, heb vertrouwen in mijn gezondheid en we zien wel wat volgend jaar brengt...
 
Laatst bewerkt:
Het begin is er mannen....het domein GSX1400club.eu is van ons....nu nog effe forumpje bouwen. Zal wel niet heel snel klaar zijn maar het begin is er in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen jaar vanwege medische problematiek ook niet veel kunnen rijden, maar de laatste weken toch nog even van de Bull kunnen genieten. Hij rijdt als vanouds, rustig toeren en als de brandweer als het moet!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar keer met de maten op stap geweest: oa. naar classic races, de Intermot in Keulen, Toerrit door het westen van België. Het gaat weer redelijk goed, heb vertrouwen in mijn gezondheid en we zien wel wat volgend jaar brengt...
Das n tof groepke :}
 
Het begin is er mannen....het domein GSX1400club.eu is van ons....nu nog effe forumpje bouwen. Zal wel niet heel snel klaar zijn maar het begin is er in ieder geval.

Goed om te horen Harold....Maar is het nu WEL of NIET heel snel klaar :? _O-
 
Ik heb afgelopen jaar vanwege medische problematiek ook niet veel kunnen rijden, maar de laatste weken toch nog even van de Bull kunnen genieten. Hij rijdt als vanouds, rustig toeren en als de brandweer als het moet!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar keer met de maten op stap geweest: oa. naar classic races, de Intermot in Keulen, Toerrit door het westen van België. Het gaat weer redelijk goed, heb vertrouwen in mijn gezondheid en we zien wel wat volgend jaar brengt...

De GSX ziet er strak uit Louis. :t . Goed om te horen dat je gezondheid in de goede flow zit. :Y
 
Nu je zegt dat je een forum moet gaan bouwen........begrijp ik het dan goed dat je niet de site over kon nemen van Maurice of de heer Beuk?? Dus deze heren gaan tzt weer hun forum opstarten???
 
Ik begrijp de eeuwige "drang" naar een eigen domein / gsx1400 forum niet zo?

Wat is mis met MF :?

Elk bericht wat je hier plaatst zal publiek trekken vanuit andere MF topic's ! En hierdoor zal de GSX1400 club weer kunnen gaan groeien. Jezelf opsluiten in een hokje middels een klein forumpje zal de 1400 helpen uitsterven.

Maar goed jullie keuze. :t
 
Laatst bewerkt:
Nu je zegt dat je een forum moet gaan bouwen........begrijp ik het dan goed dat je niet de site over kon nemen van Maurice of de heer Beuk?? Dus deze heren gaan tzt weer hun forum opstarten???

Ja bouwen Tonie. Die van Beuk schijnt niet meer toegankelijk te zijn. Die van Maurice zag er toen wel gaaf uit maar Maurice wist niet meer of hij hem nog had. Komt nog bij dat er toen bepaalde mensen waren die niets van de site van Maurice wilden weten en hem onheus hebben bejegend. Zou best begrijpen als hij hem daarom ook niet beschikbaar zou stellen, maar daar is al genoeg over gezegd.
 
Ik begrijp de eeuwige "drang" naar een eigen domein / gsx1400 forum niet zo?

Wat is mis met MF :?

Elk bericht wat je hier plaatst zal publiek trekken vanuit andere MF topic's ! En hierdoor zal de GSX1400 club weer kunnen gaan groeien. Jezelf opsluiten in een hokje middels een klein forumpje zal de 1400 helpen uitsterven.

Maar goed jullie keuze. :t

Ja idd Willem, een keuzewaar iedereen vrij in is. Is niet zozeer een drang hoor....vond het toen wel leuk en informatief. Denk dat de info op een eigen forum iets uitgebreider en specifieker zal zijn dan op het MF, waar mijns inziens totaal niets mis mee is. Het zal een open forum worden...niet alleen voor GSX 1400 rijders, iedereen zal welkom zijn.
 
In dat geval wens ik jullie allen veel plezier en ook succes toe Harold :t

Mocht je mij zoeken , ik zwerf ergens rond op MF :+
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk is MF niet verkeerd. ik heb diverse pagina's open staan maar het voordeel van een site is dat je info over techniek reparaties ed bij elkaar hebt. die dingen zullen hier ongetwijfeld ook besproken zijn maar dan moet je 17 topics doorspitten. en daar gaat heel veel vrije tijd in zitten. en die vrije tijd gaat nu helaas op aan iets wat men werk noemt.
 
tuurlijk is MF niet verkeerd. ik heb diverse pagina's open staan maar het voordeel van een site is dat je info over techniek reparaties ed bij elkaar hebt. die dingen zullen hier ongetwijfeld ook besproken zijn maar dan moet je 17 topics doorspitten. en daar gaat heel veel vrije tijd in zitten. en die vrije tijd gaat nu helaas op aan iets wat men werk noemt.

:Y
 
Ik heb afgelopen jaar vanwege medische problematiek ook niet veel kunnen rijden, maar de laatste weken toch nog even van de Bull kunnen genieten. Hij rijdt als vanouds, rustig toeren en als de brandweer als het moet!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar keer met de maten op stap geweest: oa. naar classic races, de Intermot in Keulen, Toerrit door het westen van België. Het gaat weer redelijk goed, heb vertrouwen in mijn gezondheid en we zien wel wat volgend jaar brengt...

De Bull ziet er goed uit Louis,ik had hem nog niet gezien in deze kleuren....veeeeel mooier als dat oranje ;)
 
Stop er zeker niet mee, wil meer en verder gaan rijden dan dat ik nu kon op de GSX. De 1200RT spreekt me erg aan, maar ook de 1200GS, proefrijden is ook wel wat. We zullen zien wanneer dat gaat gebeuren. Laat het zeker even weten hier en ondertussen lees ik gewoon nog mee natuurlijk. :t

denk ook eens aan een xr1000r als je into bmw-s bent... :Y
snelle alles kunner waar je prima mee kan toeren (en rammen)
ik zelf heb niet zoveel met bmw uitgezonderd de s1000rr, xr1000r en/of r nine-t (in deze volgorde :+ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan