Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

mmmm, volgens deze kaart niet actief hier maar ik zag ze vanochtend dapper rondrijden... -O-

ik zou me hier niet te blind op staren maar zelf ff op straat kijken...
 
Ik wilde net gaan kijken op het clubforum. Zie ik tot mijn schrik dat deze opgeheven is. Er komt een nieuw forum aan?
Mijn bull is al een tijdje kaduuk (waarschijnlijk iets in het laadcircuit).
Ik heb nog mijn laser uitlaatsysteem te koop, deze wil ik graag verkopen, zodat ik centjes heb m'n bull op te knappen. pm me bij interesse

Groeten Pjotr
 
Ik wilde net gaan kijken op het clubforum. Zie ik tot mijn schrik dat deze opgeheven is. Er komt een nieuw forum aan?
Mijn bull is al een tijdje kaduuk (waarschijnlijk iets in het laadcircuit).
Ik heb nog mijn laser uitlaatsysteem te koop, deze wil ik graag verkopen, zodat ik centjes heb m'n bull op te knappen. pm me bij interesse

Groeten Pjotr

op de site heb ik het wphb geupload. misschien kan je daar uithalen wat het probleem is.
 
Ik wilde net gaan kijken op het clubforum. Zie ik tot mijn schrik dat deze opgeheven is. Er komt een nieuw forum aan?
Mijn bull is al een tijdje kaduuk (waarschijnlijk iets in het laadcircuit).
Ik heb nog mijn laser uitlaatsysteem te koop, deze wil ik graag verkopen, zodat ik centjes heb m'n bull op te knappen. pm me bij interesse

Groeten Pjotr

wellicht je regelaar? die is bij mij ook eens opgefikt destijds (enigste keer dat de bull me heeft laten staan...letterlijk)
 
Als hij erg het word, toch even doormeten hoeveel weerstand de kabels richting de accu (vanaf de regelaar) meten.

En anders als kan je nog gaan voor een mosfet regelaar, die worden minder heet.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp de eeuwige "drang" naar een eigen domein / gsx1400 forum niet zo?

Wat is mis met MF :?

Elk bericht wat je hier plaatst zal publiek trekken vanuit andere MF topic's ! En hierdoor zal de GSX1400 club weer kunnen gaan groeien. Jezelf opsluiten in een hokje middels een klein forumpje zal de 1400 helpen uitsterven.

Maar goed jullie keuze. :t

Beste Willem/broer,

Er is geen drang om een eigen forum te beginnen, maar het gevoel van alles op een rijtje.
Nu is er een MF forum wat leuk is, maar een echt forum kan je het niet noemen. Het is net een chatbox. Wat heel gezellig kan zijn.
Als je wat wilt terug zoeken dan wens ik je veel suc6 met alle berichten te doorspitten.
Een forum gerelateerd aan het merk daar staat dan alles in hokje wat het makkelijker maakt om iets terug te vinden.
En tuurlijk ik weet precies wat je bedoeld, daar hebben wij vaak over gepraat en helaas kan ik je het niet uit je hoofd praten.
Maar je kan het wel proberen broer. Of ben je nog steeds het eigenwijze broertje? *D *D
Je weet dat je altijd welkom bent (maar dat wist je al).
Ik hoop je gauw weer te zien en te horen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan