Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Balans opmakend....
Mart - Ewijksluis
Aart - Haarlem
Victor - Spijkenisse
Harold - Avenhorn
Yannick - Druten dacht ik

Nog niet echt veel animo zo te zien. De Meern is wel centraal maar wel saai. Iemand anders een idee?
 
Laatst bewerkt:
Zo best is de weersverwachting niet dus maar even "on hold" houden tot betere tijden (my 2 cents....)
Dat houdt ons natuurlijk niet tegen om alvast een locatie te kiezen.
Ideeeeeeeen tot nu toe:
- de Meern
- Spaarnwoude
- Kennemerland
- Utrechtse heuvelrug
- GrossGlockner.... :)
- Hochkönig Straße.... :)
- wvnttk.....
 
Veel animo.... We moeten ergens de draad weer oppakken. Was namelijk "vroeger" heel gezellig :) En in mijn ogen is iedereen meer dan welkom....
 
Klopt Mart, was altijd heel gezellig. Helaas is het er de laatste tijd te vaak bij ingeschoten om even bij elkaar te komen een of twee keer per jaar.
 
Meer animo is altijd beter..
Dus zondag gaat m niet worden? Plan ik vast andere dingen ;) nog zat aan mn koekblik te doen...
 
Wie van jullie heeft er al eens ooit een andere oliekoeler moeten plaatsen? Vanwege lekkage of design.
Ik weet dat Diego een HEL koeler heeft en er is zelfs een GSX-rijder, die er een gebogen oliekoeler (erg mooi en goed ontwerp) met bijbehorende leidingen op heeft zitten (dat model wordt helaas niet meer gemaakt).
Ik vrees dat ik nu definitief ook aan een andere toe ben....

Na mijn omval-aktie een aantal weken geleden, moest ook het schakelpedaaltje vervangen worden. Het nieuwe pedaaltje wordt inmiddels alweer voorzien van mini-lagertjes, want dat schakelt vele malen fijner, dan die plastic-busjes (junk) van Suzuki.
 
gespot in the uk door onze conculega van de kuch kuch honda cb 1300 club

29104053gu.jpg


29104054bh.jpg


29104055po.jpg


29104056ke.jpg


29104057gz.jpg


29104058ud.jpg


29104059kz.jpg


29104060uz.jpg


29104061ou.jpg
 
Goede morgen ik ben nieuw hier en stiekem toch wel verliefd geworden op de gsx 1400. Ik rij nu ongeveer 4jaar op een rf 900 ( ligt gekieteld) maar loop nu al een tijdje naar een gsx1400 te kijken. Nu staat er 1 op mp bij hp motoren is er iemand van hier bekend met die motor , ik lees namelijk veel slecht verhalen over die firma.
Ik moet wel bekennen dat ik nog niet op een gsx heb gereden en dus niet weet dat als ik daar een proefrit ga maken dat ik niet van alles over het hoofd zie.
 
ik ken de zaak niet maar de motor ziet er keurig uit. ook de prijs is niet al te gek.

Ik wel,dus neem iemand mee die de GSX heel goed kent en ook technisch de kennis heeft van deze motor.Zal niet zeggen dat alles zooi is van hun,maar aan het merendeel wat er vandaan komt mankeert wel wat.( schade gehad ed.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan