Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

En daar gaat het tenslotte om Mart en Keesjan. Weer GSX1400 rijders erbij.

Nieuwe eigenaar is zeker blij met de 1400 :) Droop van z'n gezicht af :) En dus 2 nieuwe gelukkige eigenaren van een 1400. Hoop ik toch... Misschien komen ze ooit hier voorbij.

Inmiddels heb ik al een andere motorfiets op het oog. Heel wat anders.... :) Ik ga morgen 'even' naar het verre Limburg om te kijken... Geen haast want ik heb de RT natuurlijk nog. Die gaat zeker niet weg. Vandaag weer even een slordige 400 km's weggereuteld. Ruim 35000 km's inmiddels in 2 jaar. Zegt iets.....

Ik heb nog wat 1400 onderdelen liggen die uiteraard weg mogen. Zal ze eerst hier neer zetten. O.a. een PowerCommander non-usb en een setje Campbells Sidewinder prototype.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook heel benieuwd waar mijn Bull gaat opduiken. Die is in "de handel" terecht gekomen, na inruil.
Was niet gemakkelijk. Je weet dat je een 'speciale' GSX rijdt, maar voor "de handel" is het gewoon een bike uit 2001. Dat doet een beetje pijn.
Ik heb overigens nog een behoorlijke hoeveelheid reserve-delen liggen, dus heb je iets nodig, laat het even weten. Alles moet weg.
 
Zeg maar gerust pijn hoor Louis. Je weet dat je nooit het geld ervoor krijgt wat je erin heb gestopt maar om zoiets als een “ gewone uit 2001” te beschouwen? Waarschijnlijk is het met de verkoop dat er een waslijst aan accesoirez opgenoemd gaat worden, maarja dat is handel he.
 
Gelukkig een heel goede prijs voor mijn (on) gewone 2001 gekregen. Bijna de prijs die ik er 11 jaar geleden ook voor betaald heb. Uiteraard is er in die tijd wel wat geld ingestoken. Tuurlijk krijg je dat niet volledig terug maar ik heb daar ook van genoten dus .....

Inmiddels ook een andere fiets gekocht.
Iets heel anders. Maar ik vind het mooi en big-fun om te rijden :) Kortom errug blij mee.




full



 
Net terug uit de Vogezen lkr wezen sturen met de gsx , blijft machtig om je de bocht uit te laten sleuren pakt ook super op met de pc V vering door Hyperpro af laten stellen na montage van de prog veertjes voor
Koste af en toe moeite om mijn helm nog af te krijgen :)
Zo maar eens weer een positief berichtje na al die verkochte 1400 s
full
 
@Martin: mooie fiets hoor!!!!

@louis: Kijk niet raar op als hij in onderdelen op de markt komt, is met mijn 2e 1400 ook gebeurt.

Mijn 1400 wordt tegenwoordig vaker gepakt, want de kleine man is bijna 8 en kan nu ook achterop. Is toch leuker dan met z'n 2en in de auto. *O*
Er staat nu zo'n 67dkm op de teller, en ben benieuwd wat ik dit jaar extra op de klok kan zetten.
 
Nieuwe koplampunit erin, rem/schakel setje gemonteerd en de al jaren in de kast liggend aluminium duo-steps. Komende winter gaat het nieuwe alu naar de poedercoater of ik laat het anodiseren.
full
 
Gelukkig een heel goede prijs voor mijn (on) gewone 2001 gekregen. Bijna de prijs die ik er 11 jaar geleden ook voor betaald heb. Uiteraard is er in die tijd wel wat geld ingestoken. Tuurlijk krijg je dat niet volledig terug maar ik heb daar ook van genoten dus .....

Inmiddels ook een andere fiets gekocht.
Iets heel anders. Maar ik vind het mooi en big-fun om te rijden :) Kortom errug blij mee.




[afbeelding]







is inderdaad iets heel anders maar toch weer old school. veel plezier ermee :t
 
Nieuwe koplampunit erin, rem/schakel setje gemonteerd en de al jaren in de kast liggend aluminium duo-steps. Komende winter gaat het nieuwe alu naar de poedercoater of ik laat het anodiseren.[afbeelding]

Beetje laat, maar ziet er gaaf uit, die nieuwe lamp! Ook met xenon, of gewoon halogeen bolletjes achter de lenzen?
(En als t xenon is, bixenon of xenon voor dimlicht en halogeen voor grootlicht? (omdat xenon niet geschikt is ivm opwarmingstijd, bijv. bij signaal geven)
 
Is een LED unit waarbij de bovenste ronde en twee kleinere aan de zijkanten branden. Bij grootlicht komt de onderste er ook nog bij. Geeft iig mooi breed en helder licht.
 
Oh nice. klinkt goed in ieder geval!

(Moet echt eens naar n tour of meet komen.... Kan ik al dat moois van jullie ook bekijken. Ben alleen altijd veel te druk met andere dingen...)
 
Meet? 😂
Gaat hem niet worden denk ik. Vorig jaar zijn er 3 pogingen gedaan waarvan er eentje in Zeeland is doorgegaan met maar liefst 5 GSX 1400’s. Dit jaar is er 1 poging gedaan, weliswaar redelijk last minute, daar waren er twee. Bijna niemand neemt de moeite meer om iets te organiseren, het zijn altijd dezelfde mensen die het proberen en het zijn altijd dezelfde rijders die er dan zijn. Iedereen heeft het druk met andere dingen en dat is ieders goed recht natuurlijk. Forums leven niet zo heel erg meer zoals je hier al ziet aan het aantal geplaatste berichten en op het GSX1400 forum zijn de meeste berichten van een moderator, 1 GSX 1400 rijder en twee ex 1400 eigenaars en dat terwijl er ruim 60 leden zijn. Maar wie weet, tijden kunnen veranderen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt t zelfde als dat t met RX8'en in NL jaren zo is geweest...
Je ziet ze NOOIT op n meet, en als je ze zag, altijd dezelfde.
Vorig jaar, n meet & tour gehad, met maar liefst 30!!! stuks. Inderdaad, heeft door degene die t georganiseerd hebben n hoop tijd gezeten in het plannen van de route, zoeken van mooie foto-locaties en organiseren van de BBQ achteraf.
Enige voordeel dat we daar hadden was dat er een erg levendige "community" is op Feestboek, waar alles dus goed geadverteerd kon worden, Poll's met data waarop de meeste mensen kunnen, presentielijsten, (zien gaan, doet gaan)

En wat je zegt over forums, klopt zeker... RX8 forum is dood, enige waar nog wat gebeurt is af n toe op de FB pagina.
Voor de oude volvo's 240/740/940 idem ditto.
Enige waar nog wat te beleven is is v70 forum, met eigen pagina's, subtopics etc. Maar de enige meets die daaruit voortkomen zijn sleutelbijeenkomsten, uitdeuk dagen etc.

Toen ik begon met motorrijden was t denk ik t laatste jaar dat bijvoorbeeld de Motor Forum Mega Meet nog leuk was.
daarna nog 1x geweest, maar de gezellige rijders haakte af, "doen hun eigen ding wel".

Maar idd, iedereen is erg druk tegenwoordig. Ik reed jaren lang dagelijks motor weer, wind, regen en sneeuw, maar als ik kijk naar dit jaar.... Heb denk ik 8x op de bull gereden en de gs nog niet aangeraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan