Bmw S1000r de koning van de nakeds

Zoek trouwens nog een goede tankpad of set, iemand een goede tip?

Wie heeft zijn frame beschermd t.h.v. de stepjes? Of is dat helemaal niet noodzakelijk?

Ik heb zelf voor mijn rode motografix tankpad gekocht. Ziet er mooi uit.

Mijne heeft inmiddels meer als 17.000 km op de teller en geen beschadigingen op het frame t.h.v. de stepjes. Dus is niet nodig denk ik.

Zelf heb ik nog een comfort zadel erop zitten. Ben daar zeer over te spreken. Langer vol te houden en een hogere zit. Mijn vrouw overigens wat minder blij want voor haar is de motor nu iets te hoog, waardoor ze er niet mee wilt rijden.
 
Paar vraagjes;

Weet iemand of de slipon van een RR 1 op 1 gaat passen op een R? Zijn daar nog beperkingen aan het modeljaar van de R en de RR (rr denk ik tot 2014).

Heeft er hier al iemand xenon of led gemonteerd op de R? Ondanks dat ik niet veel 's avonds rijd kan het IMHO geen kwaad om een goeie bak licht erop te hebben.
 
Paar vraagjes;

Weet iemand of de slipon van een RR 1 op 1 gaat passen op een R? Zijn daar nog beperkingen aan het modeljaar van de R en de RR (rr denk ik tot 2014).

Heeft er hier al iemand xenon of led gemonteerd op de R? Ondanks dat ik niet veel 's avonds rijd kan het IMHO geen kwaad om een goeie bak licht erop te hebben.
ik had xenon op mijn vorige, ga nu led lopen
 
willen jullie een foto plaatsen met de specs eronder zodat ik de openingspost weer uptodate kan maken ;)
 
ik had xenon op mijn vorige, ga nu led lopen

Heb nog een Akrapovic short te koop voor de geïnteresseerde
full


Ondertussen Verkocht!!!!
 
Laatst bewerkt:
@VR6 - heb je toevallig een foto waar je de ballast gelaten hebt/had.

Is LED nu echt beter dan Xenon, heb op youtube verschillende recensies gezien, maar die waren niet echt positief.

Dan voor de OP

s1000r

Nog geen mods - heb wel tankpad, maar nog niet erop gezet. Alleen full factory.
 
full



Mods:
Rizoma engine guards
Comfort Seat
HP bobbins
Akrapovic demper

Heb in de schuur nog rizoma bar end spiegels liggen en de wishlist bestaat voor nu nog uit:
Andere rem- en koppelingshendels, onderkuipje van TECbike om de Kat de camoufleren en twijfel nog over een ander kuipruitje, tanktasje en stuurrisers.
 
@smannuh - merk je nu echt verschil in geluid met de akra ten opzichte van stock.

Ik heb een beetje het idee dat het weinig tot geen verschil maakt zolang die kat er tussen zit. Die dempt toch al het meeste van het mooie of niet soms?
 
Ik heb zelf voor mijn rode motografix tankpad gekocht. Ziet er mooi uit.

Mijne heeft inmiddels meer als 17.000 km op de teller en geen beschadigingen op het frame t.h.v. de stepjes. Dus is niet nodig denk ik.

Zelf heb ik nog een comfort zadel erop zitten. Ben daar zeer over te spreken. Langer vol te houden en een hogere zit. Mijn vrouw overigens wat minder blij want voor haar is de motor nu iets te hoog, waardoor ze er niet mee wilt rijden.

Heb je daar toevallig ook een foto van?
 
Laatst bewerkt:
@smannuh - merk je nu echt verschil in geluid met de akra ten opzichte van stock.

Ik heb een beetje het idee dat het weinig tot geen verschil maakt zolang die kat er tussen zit. Die dempt toch al het meeste van het mooie of niet soms?

Hij klinkt zeker wel wat zwaarder ja. Veel is het inderdaad niet maar ik vind hem er ook vele malen beter uitzien met de akra.
 
Gisteren toevallig een set nieuwe lampen besteld:

Low beam - OSRAM Night racer 110 H7 55/60w 12v
High Beam - OSRAM Night Breaker Unlimited 9005/HB3 12v

Tevens voor de stadslichten LED voor Canbus besteld.
Advies van deze verlichting kwam van een ander forum af.

Ik wilde geen LED of Xenon ombouw doen, maar wel goede lampen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan