Bmw S1000r de koning van de nakeds

Goed, dealers geslore op 2e pinksterdag.
Dus nog een week extra wachten.

Nu had ik bij BMW motorrad nederland ook een berichtje achtergelaten op facebook.
Ofdat ze even konden kijken of er ergens in nederland een S1000R van 2017 in motorsportkleuren staat. Blijkt ook niet het geval. :(
 
Goed, dealers geslore op 2e pinksterdag.
Dus nog een week extra wachten.

Nu had ik bij BMW motorrad nederland ook een berichtje achtergelaten op facebook.
Ofdat ze even konden kijken of er ergens in nederland een S1000R van 2017 in motorsportkleuren staat. Blijkt ook niet het geval. :(

Vanmiddag bij MR motoren geweest. Daar staat een 2017 in motorsport kleuren.
 
Dat is maar de vraag... op hun site staat dat ze standaard op maandag (!) open zijn en er staat nergens dat ze 2e Pinksterdag gesloten zijn (stond er wel op voor 2e Kerstdag 2016)...

Heb je het ze gevraagd?

Ik heb de dealer in DenBosch gebeld (motoport). Die gaven aan dat ze gesloten waren op 2e pinksterdag. Ik zal voor de voorzichtigheid ook even naar Barendrecht bellen morgen. Dan weet ik het idd zeker. Maar tweede pinksterdag is gewoon een zondag, dus ik maak me geen illusies ;)
 
Ik heb de dealer in DenBosch gebeld (motoport). Die gaven aan dat ze gesloten waren op 2e pinksterdag. Ik zal voor de voorzichtigheid ook even naar Barendrecht bellen morgen. Dan weet ik het idd zeker. Maar tweede pinksterdag is gewoon een zondag, dus ik maak me geen illusies ;)

Bijna alle motorzaken zijn op maandag gesloten maar deze dus kennelijk niet! (heel goed om te weten trouwens)

Ook op hun FB-pagina wordt niet gemeld dat ze dicht zijn maandag. Ik weet het ook niet hoor, ben er nog nooit geweest misschien heb je mazzel...
 
Dan zal '17 nog wel niet weg zijn hoor... ;)

Die nog wel, maar de witte 2015 is verkocht.
Motorsport kleurtje op de 2017 is erg mooi, BMW moet alleen wel een TFT scherm gaan ontwikkelen, om de lettertjes op het huidige LCD te lezen heb ik een microscoop nodig :+
 
Die nog wel, maar de witte 2015 is verkocht.
Motorsport kleurtje op de 2017 is erg mooi, BMW moet alleen wel een TFT scherm gaan ontwikkelen, om de lettertjes op het huidige LCD te lezen heb ik een microscoop nodig :+

Witte staat nog wel gewoon op de site. Beetje slordig. Een advertentie verwijderen kost 1 min werk.
Heb ook even telefonisch contact gehad, want op een online informatieaanvraag wordt ook niet gereageerd. Dat vind ik overigens een kwalijkere zaak. :?

Maandag dus ook gewoon gesloten helaas.
Weekje wachten dan maar.
 
Witte staat nog wel gewoon op de site. Beetje slordig. Een advertentie verwijderen kost 1 min werk.
Heb ook even telefonisch contact gehad, want op een online informatieaanvraag wordt ook niet gereageerd. Dat vind ik overigens een kwalijkere zaak. :?

Maandag dus ook gewoon gesloten helaas.
Weekje wachten dan maar.

Hij werd verkocht toen ik er rondliep (uurtje of 3 geleden) dus daarom staat ie nog op de site.
Reageren op e-mails is niet hun sterkste kant nee, maar een beller is sneller ;)
 
Hij werd verkocht toen ik er rondliep (uurtje of 3 geleden) dus daarom staat ie nog op de site.
Reageren op e-mails is niet hun sterkste kant nee, maar een beller is sneller ;)

Ik ga er as zaterdag gewoon naar toe. Kijken of ze een beetje fatsoenlijke prijs kunnen maken.

Nog een vraagje vwb accessoires voor de S1000R.
Ik zie redelijk wat verschillende hebbe-dingetjes voorbijkomen, maar ik wat ik totaal niet kan vinden voor de S1000R is een seatcover. Het lijkt wel of dat gewoon niet bestaat voor de single R. Of moet ik er maar blindelings vanuit gaan dat een cover van een RR moet passen?

Mijn korte to-do lijstje voor een eventuele S1000R:
-Korte kentekenplaathouder
-BMW Tankpad
-Seatcover??
-Full akra systeem
-Carbon hugger/voorspatbord


Maar wat ik in dit topic mis zijn foto's!! _O-
Laat al dat mooie spul eens zien :Y
 
@roderik wel eens op een demodag geweest :P

Eind van de straat hoor je de begrenzer al aangetikt worden ;)
 
Raar dat er op heel google geen fatsoenlijke foto van te vinden is.. :?
Althans, niet van een S1000R met een seatcover gemonteerd.

Zie hieronder een voorbeeld (plaatjes van internet).
rocket1_zps5895efaa.jpg

DSC01001_zps12496fcc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat was idd de enige foto die ik ervan kon vinden :Y
Blijf het vreemd vinden. Als je voor elke andere motor zo'n ding zoekt wordt je er mee doodgegooid. :?
 
Ik ben afgelopen weekend wezen sturen in de vulkaan eifel, mooi gebied.. :t

Wel zag ik dat ik (rechts) wat spetters opgedroogd koelwater heb zitten op de kietilisator :+. OK motor is best warm geworden en temperatuur van het koelwater heb ik best een paar keer boven de 100graden heb gezien, maar is dit normaal?

Ik heb een beetje gekeken bij de waterpomp, maar hier zie ik verder geen sporen, maar wel bij ik denk een soort ventiel helemaal onder bij de waterpomp.
 
Mijn koelwater temperatuur word geregeld 100+. Zekers als ik stil sta voor t stoplicht of file etc. Ik schrik er niet van :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan