Bmw S1000r de koning van de nakeds

Je gaat langs de motorwinkel om even lekker te kijken. En opeens ga je naar huis met een revit 3-seizoenen jas en een arai rx7-v. B| Worden jullie ook altijd zo genaaid?
 
Je voelt je vast verschrikkelijk ;)

ik durf niet meer een winkel in te gaan waar de schubert c3pro op voorraad is ;)
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig een installatie handleiding voor de door BMW geleverde akrapovic slip on? Kan er misschien een voor een leuk prijsje over nemen, maar wil dan graag weten of ie compleet is. Kwa boutjes enz.
 
Iemand toevallig een installatie handleiding voor de door BMW geleverde akrapovic slip on? Kan er misschien een voor een leuk prijsje over nemen, maar wil dan graag weten of ie compleet is. Kwa boutjes enz.


Ik denk dat er niet veel verschil zit in de installatie de BMW geleverde akrapovic uitlaat of de eigen slip on van akrapovic.
Hier de handleinding van Akrapovic zelf:
https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/1078821aca724a17a9d0e913a4ecd0b6.pdf
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig een installatie handleiding voor de door BMW geleverde akrapovic slip on? Kan er misschien een voor een leuk prijsje over nemen, maar wil dan graag weten of ie compleet is. Kwa boutjes enz.

Je hebt een aparte uitlaatklem om ook t carbon kapje op vast te maken. En een aparte bout+moer om de demper vast te maken aan je footpeg. Voor de rest heb je eigenlijk niks nodig.
 
Ohjaaaaa, hier wat foto's *O* *O* :W

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 
mooie helm, maar die jas......je reed toch alleen met mooi weer :?

Klopt, maar bij deze jas kan je het regen membraan & warmte voering eruit ritsen. Waardoor je een super tochtig jasje overhoud.
Je hebt een aparte uitlaatklem om ook t carbon kapje op vast te maken. En een aparte bout+moer om de demper vast te maken aan je footpeg. Voor de rest heb je eigenlijk niks nodig.

Thanx!
Ligt inmiddels in de schuur 😀 Samen met een comfort Seat en radiator guards. Hopelijk komende week, tussen werk door tijd om het erop te zetten.

Als je de demper gaat bevestigen en je hebt geen uitlaatpakking dan lekt die wat condensaat in het begin. Maar dat stopt vanzelf na een ritje ;)
 
Wat hebben jullie allemaal aan de S1KR veranderd?

Hier mijn lijstje:

* HP rem/koppeling hendel
* Wunderlich sportscreen
* Wunderlich tankbekleding carbon
* Yoshimura bobbins
* Yoshimura kentenhouder
* Sokje voor over de rempot :P
* 2D infrarood ontvanger voor laptimer(moet ik nog installeren :Z )
 
Wat hebben jullie allemaal aan de S1KR veranderd?

Hier mijn lijstje:

* HP rem/koppeling hendel
* Wunderlich sportscreen
* Wunderlich tankbekleding carbon
* Yoshimura bobbins
* Yoshimura kentenhouder
* Sokje voor over de rempot :P
* 2D infrarood ontvanger voor laptimer(moet ik nog installeren :Z )


Nog niet zo heel veel 😉

Maar HP bobbins en comfort buddy.
Maar wat er nog ligt..... Rizoma engine guards, evotech radiator en oliekoeler bescherming en de Akrapovic demper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan