Bmw S1000r de koning van de nakeds

Wat hebben jullie allemaal aan de S1KR veranderd?

Hier mijn lijstje:

* HP rem/koppeling hendel
* Wunderlich sportscreen
* Wunderlich tankbekleding carbon
* Yoshimura bobbins
* Yoshimura kentenhouder
* Sokje voor over de rempot :P
* 2D infrarood ontvanger voor laptimer(moet ik nog installeren :Z )

Ben je niet iets vergeten, je vergeet het orkest!
 
Mijn brommer heeft

*Ilmberger tank side panels
*Ilmberger hugger
*Akra schoorsteen
*Rizoma rempot
:W
 
Laatst bewerkt:
Ff vraagje... Over de montage van de akrapovic demper, hebben jullie de beugel weke vast zit aan de demper voor de heelplate of achter de heelplate (zoals de originele demper) gemonteerd?

full

full


Achter de heelplate raakt ie zoals jullie kunnen zien de achterbrug, maar zit het netjes. Voor de heelplate zit er een paar mm speling, maar moet de beugel verbogen worden
 
Ik had hem zoals op de éérste foto(zoals de originele demper). Maar bij jou zit die dan om een of andere vage reden tegen je achterbrug. Kan je de steun niet iets verbuigen, zodat je weer met speling hebt met je brug? :?
 
Laat het even weten als je wil.

Afgelopen week meer als 3000 km en 26000 bochten gemaakt in de Ardeche (Zuid Frankrijk) met de S1000R

Het zadel heeft zijn werkt gedaan. Ik heb nergens last meer van gehad. Het geld was het zeker waard voor mij
 
Ff vraagje... Over de montage van de akrapovic demper, hebben jullie de beugel weke vast zit aan de demper voor de heelplate of achter de heelplate (zoals de originele demper) gemonteerd?

[afbeelding]
[afbeelding]

Achter de heelplate raakt ie zoals jullie kunnen zien de achterbrug, maar zit het netjes. Voor de heelplate zit er een paar mm speling, maar moet de beugel verbogen worden

Hij hoort achter de steun gemonteerd te worden:
d8f3114f8df145739d0586bc066c6a76_HIRes.png

Dat zit bij jou niet helemaal goed nee :N
 
Heb je de slangenklem al aangedraaid op die foto's? Dat deel wat je op je voorbochten schuift?
 
hmm :/

Enige wat je zou kunnen doen als je 'm er per sé op moet hebben is een stel ringen achter je schetsplaat zetten _O-

Maar das een beetje beun :P

De montagesteun/schetsplaat ziet er ook niet krom uit oid? Fiets neu gekocht of gebruikt?
 
Heb afgelopen week de rest erop gezet, met meer succes 😀. Was eventjes pielen voor de radiator guards.
Ben nu een paar daagjes ertussen uit, maar kan waarschijnlijk komende week even wat gereedschap van mijn pa lenen om de beugel op een nette manier iets te verbuigen.
 
Nog mensen die ervaren dat de diablo rosso corsa's een beetje durven schuiven in de regen?

Ondertussen hebben m'n rosso corsa's zo'n 4000km erop staan, vorige week reed ik op het circuit van Zolder en had ik (na het uitkomen van een bocht) een mooi zwiep van m'n achterband, oke het waren erg natte omstandigheden.
Afgelopen weekend, beetje vlot tempo aan het rijden, vlot bochtjes aan het nemen, wat zegt de achterband in een bochtje....jawel, zwiep.

Hmmm...

Hiervoor reed ik dus op een R1 zonder al die electronische hulpmiddeltjes, ik heb me al zitten afvragen als hij nu al zo doet, wat moet hij wel niet doen zonder al die hulpmiddeltjes?
Op de R1 reed ik altijd met de michelin pilot power 2 en 3, zodra de rosso corsa's versleten zijn keer ik dus terug naar de power's.

Heb al gehoord van iemand dat de rosso corsa's beginnen glijden als ze bijna versleten zijn, maar profiel is nog dik oke, daar ligt het niet aan.
Bandenspanning ook oke.

Of misschien toch maar eens kijken naar de bridgestone s20? Hmmm....
 
Nog mensen die ervaren dat de diablo rosso corsa's een beetje durven schuiven in de regen?

Ondertussen hebben m'n rosso corsa's zo'n 4000km erop staan, vorige week reed ik op het circuit van Zolder en had ik (na het uitkomen van een bocht) een mooi zwiep van m'n achterband, oke het waren erg natte omstandigheden.
Afgelopen weekend, beetje vlot tempo aan het rijden, vlot bochtjes aan het nemen, wat zegt de achterband in een bochtje....jawel, zwiep.

Hmmm...

Hiervoor reed ik dus op een R1 zonder al die electronische hulpmiddeltjes, ik heb me al zitten afvragen als hij nu al zo doet, wat moet hij wel niet doen zonder al die hulpmiddeltjes?
Op de R1 reed ik altijd met de michelin pilot power 2 en 3, zodra de rosso corsa's versleten zijn keer ik dus terug naar de power's.

Heb al gehoord van iemand dat de rosso corsa's beginnen glijden als ze bijna versleten zijn, maar profiel is nog dik oke, daar ligt het niet aan.
Bandenspanning ook oke.

Of misschien toch maar eens kijken naar de bridgestone s20? Hmmm....
of metzeler m7rr!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan