Suzuki Gsx 550 EF - '84

Ronny3850

Rookie
25 aug 2015
11
0
NIEUWERKERKEN
Heb deze kunnen afstellen,zodat hij onmiddelijk start!Na een tijdje opstarten,valt deze stil en is zeer moelijk terug aan te krijgen!Krijg de dubbele Carbu's niet afgesteld,zodat deze blijft starten,blijft draaien en goed reageerd bij gas geven!!!Iemand enig idee,wat ik kan doen?Heeft deze nog platinnen?Denk het niet he...De Gasnaalden hebben al op P3 - P2 en nu op P1 gestaan!Bougies blijven mat zwart!!!Pff...hoe ver dienen de luchtschroeven open te staan?Wanneer ik het toerental omhoog draai,valt hij op een bepaald moment tijdens draaien stil....moeilijk terug aan te krijgen!!!Dringend!!!! *D
 
Heb deze kunnen afstellen,zodat hij onmiddelijk start!Na een tijdje opstarten,valt deze stil en is zeer moelijk terug aan te krijgen!Krijg de dubbele Carbu's niet afgesteld,zodat deze blijft starten,blijft draaien en goed reageerd bij gas geven!!!Iemand enig idee,wat ik kan doen?Heeft deze nog platinnen?Denk het niet he...De Gasnaalden hebben al op P3 - P2 en nu op P1 gestaan!Bougies blijven mat zwart!!!Pff...hoe ver dienen de luchtschroeven open te staan?Wanneer ik het toerental omhoog draai,valt hij op een bepaald moment tijdens draaien stil....moeilijk terug aan te krijgen!!!Dringend!!!! *D

Zal toch iets met je benzine aanvoer te maken hebbeb..
Kraantje schoongemaakt?
Anders carbs eraf en helemaal schoonmaken, nieuwe naalden en toestanden erin.. pakkingen.. rubbertjes etc..
Weer monteren...
t is toch bijna winter... dus tijd zat om te sleutelen... ;)
 
Benzinekraan,carbu's werden gereinigd!Lf & bougies zijn nieuw!Zonder Lf valt hij ook stil...Zou het iets met de Vacumleiding op kraantje te maken hebben of de afstelling van de gaskleppen?Kan ik ergens de afstelling voor de Carbu's terugvinden op't internet?Is heel vervelend...ken ook niemand,die dit voor mij kan doen...België!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan