Zijspiegel kogelbevestiging "strakker"maken

DennisTw

MF'er
4 sep 2014
65
0
Hallo, was ik weer.

Heeft hier misschien iemand een tip om de kogelbevestiging van een zijspiegel strakker te maken?
-7-8-Pair-Gold-Universal-Motorcycle-Motorbike-Bike-Black-Bar-End-Rearview-Mirrors-New.jpg

Het gaat dus om dit systeem. De spiegels zitten nu wat losjes.
Lijm is geen optie. Ze moeten nog wel kunnen draaien
 
spiegels van Ebay ? ;)
Ik had soortgelijke, het spiegelglas zit gemonteerd met smeltlijm, tijdje een föhn of verfbrander erop en het spiegelglas valt er zo uit.
waarschijnlijk vind je dan de onderdelen die het kogelgewricht vasthouden, meestal met 2 boutjes vastgezet, dan kan je wat verder rommelen. :Y
 
aha ken ze alie express :Y en idd als je flink optrekt trekken de spiegels krom bij de kogel . heb ze vastgezet door met vulkaniserende tape op het kogelpunt vast te zetten .
 
Laatst bewerkt:
Of een druppeltje superlijm erop. Werkt prima.

Zitten ze dan niet muurvast? Om een beetje door de deurpost van de schuur te kunnen moet ik ze naar binnen klappen.

En idd Alie expres. Goedkoop is duurkoop ;) blijkt wel weer. Maar ze staan zo goed met dat goud. En naast de kogelbevestiging valt me verder de kwaliteit niet tegen voor zo'n lage prijs.
 
Zitten ze dan niet muurvast? Om een beetje door de deurpost van de schuur te kunnen moet ik ze naar binnen klappen.

En idd Alie expres. Goedkoop is duurkoop ;) blijkt wel weer. Maar ze staan zo goed met dat goud. En naast de kogelbevestiging valt me verder de kwaliteit niet tegen voor zo'n lage prijs.

Nee ze zitten niet vast maar gaan wel zwaarder en dat is net wat je wilt toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan