Premeet; Hét MF Motorweekend 2016. MidWinter-BBQ

FF-Junior

MF veteraan
17 apr 2006
1.232
0
Zonnedael, Amstelhaeghe
motorstek_99153_large_zpsp1taedoh.jpg


Dit is de eerste pre-meet van Hét MF Motorweekend 2016 waar we elkaar lekker gaan maken en een hoop voorpret beleven in de aanloop naar het echte weekend. Napraten over de vorige MF weekenden, de bijbehorende pre- en aftermeets. Dit evenement is in eerste instantie bedoeld voor alle deelnemers van Hét MF Motorweekend. MAAR geïnteresseerden in Hét MF Motorweekend 2016 zijn uiteraard óók welkom, ter kennismaking.

Wanneer
Zaterdag 30 januari 2016

Waar

Scouting Assendelft "de Wilde Wacht"
Veenpolderdijk 23
1566PH
Assendelft

Locatie; KLIK HIERRRR



Wat
Een gezellige BBQ, kampvuur, de geur van het buitenleven, mogelijkheid tot kamperen of binnen slapen.
Mits er geen dik pak sneeuw ligt, een ritje vanaf een uur of 10 á 11 (?). Details volgen later.
Voor de internet/GSM verslaafden, er is wifi beschikbaar.

Betreft de bbq zijn jullie vanaf 15:00 welkom. Er is mogelijkheid voor een overnachting. Geef dit alsjeblieft even aan. Wel zelf je slaapspullen / verschoning mee nemen en voor een ontbijtje gaan we ook zorgen. Er zijn zelfs twee douches beschikbaar (en een derde buitendouche, deze is trouwens best koud rond januari).
Zondag begin van de middag zorgen we dat het gebouw weer netjes is en vertrekken we.

De BBQ & drank worden verzorgd, de kosten worden verdeeld onder het aantal deelnemers. Ter indicatie: gebaseerd op eerdere ervaringen €20,- pp. Er bleef wel wat over en dat is in de pot van Het MF Weekeinde gegaan.

Deelnemers
(belangrijk voor de inkopen van vlees, drank en ontbijt):

En geef even aan of je blijft slapen.


Definitief: *O*
FF-Junior (slapen)
veermitch en nienke (slapen)
Ted
FastFriend (slapen)
Flowergirl
eddytoo
Optimum (slapen???)
KingCoder (slapen. Wilma en de kids OVB)
V FRed S (slapen)
wimmel_1
Hansss
Kevinsfanclub
E®nst (slapen)
db-Tops
Flooriz
F800_rijder
edraket* (slapen)
pluche_pluus
Kevjan
Clown683
Shadowski en Chopperholic
Hansteren!
Stefan-- (slapen)
fzr 600rw
FrankFJR
Quin-tus
pscl-szk
GI-Jane (slapen)
blihi (slapen)
Wuppie (slapen)
Scammie en YOUDID
pilatus (slapen)


OVB: :/
Nocturna
Jeff1978
WalterB
 
Laatst bewerkt:
top *O*

Zet mij maar op " definitief" :Y
Weet niet of ik blijf slapen, maar regel voor mij maar geen ontbijt dan ( want daarom zal t wel gaan, toch?)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zeker, Wilma ovb en kids geen idee nog maar ik denk het niet.
In elk geval blijf ik slapen gezien de afstand!
 
Ik ben er definitief.
Ik blijf ook slapen.

(Ontbijt mag je op bed serveren. Graag met koffie (zwart met suiker) en jus d'oange erbij)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook (als 't mag) maar blijf niet slapen. Als er mensen uit de regio mee op en neer willen rijden met de auto dan hoor ik 't wel weer.
 
Lijkt me weer gezellig. Ik ga erbij proberen te zijn en ga 's avonds niet terug hoor, drink gezellig een biertje mee!
 
Laatst bewerkt:
Hulde voor de organisatie.

En leuke foto uit de oude doos!

Ik ben er niet bij, ik ben dan in een andere tijdszone.
 
Gezellig!
Wel nog even OVB vanwege werk.
Ik blijf niet slapen, maar dan graag een bijrijdersplek bij Wimmel in de VW ;)
 
Gezellig!
Wel nog even OVB vanwege werk.
Ik blijf niet slapen, maar dan graag een bijrijdersplek bij Wimmel in de VW ;)

Waaaat rijd wimmel zo'n milieuonvriendelijke stinkerd? Die zijn geen stuiver meer waard!
 
Gevonden. En onder voorbehoud van skivakantie of andere plannen. Als ik kom zal het hoogst waarschijnlijk met de wagen zijn (is een hele saaie rit) en zal ik blijven overnachten.
 
Leuk! Ik heb eerst nog een andere verjaardag. Ik BBQ dus niet mee en sluit wat later aan, maar vind het wel leuk om langs te komen en te overnachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan