Kabelboom stekker

Tomva

MF'er
25 mei 2015
245
5
Centraal Nederland
Hallo,


Ik ben op zoek naar een kabelboom stekkertje. 9 tot 12-polig.

(zie hieronder voor voorbeeld)

50-sets-2-8mm-9-Way-pin-font-b-Electrical-b-font-Connector-font-b-Kits.jpg


Maar ik heb echt geen idee waar je zoiets kan kopen.
Bij de motorzaak zeiden ze wel dat het lastig is om aan zo'n stekkertje/connector te komen. Ik zie zat staan op internet, maar ik heb geen zin om van een of andere gare site dingen te bestellen met te hoge leverkosten met een groot risico dat mn kabeltjes niet passen.
Ik ga liever even naar de winkel.

Hebben jullie misschien enig idee bij welke winkels ik terecht kan voor zulke stekkertjes?

Bij voorbaat dank!
 
stekker is niet zo'n probleem om aan te komen maar de tang die je nodig hebt om de stekkerpennen aan de draden te krimpen kost een veelvoud van de stekker. dit soort dingen is tegenwoordig wel het makkelijkste online te kopen. de meeste elektronica winkels die dit soort dingen nog wel eens leverden zijn steeds verder uitgeroeid door de concurrentie met internet. waar ik nog wel eens kom voor componenten is hec in delft. maar dat is niet erg in de buurt voor je en ik weet ook niet zeker of die het heeft maar dan zou je hem even moeten bellen. Site stelt niet veel voor. maar conrad en RS online zijn gewoon goede zaken maar je betaald bij kleine bestellingen wel bezorgkosten (en terecht anders kunnen ze niet leven).
 
Gereedschap is het probleem niet. Ik wil het liefste gewoon naar een winkel in de omgeving waar ik op mn gemak heen kan. Ik woon in Hilversum dus rond Amsterdam, Amersfoort en Utrecht moet toch wel een winkeltje zitten? haha.
Maar bedankt voor de reacties, als iemand nog suggesties heeft, graag :}
 
Laatst bewerkt:
stekker is niet zo'n probleem om aan te komen maar de tang die je nodig hebt om de stekkerpennen aan de draden te krimpen kost een veelvoud van de stekker. dit soort dingen is tegenwoordig wel het makkelijkste online te kopen. de meeste elektronica winkels die dit soort dingen nog wel eens leverden zijn steeds verder uitgeroeid door de concurrentie met internet. waar ik nog wel eens kom voor componenten is hec in delft. maar dat is niet erg in de buurt voor je en ik weet ook niet zeker of die het heeft maar dan zou je hem even moeten bellen. Site stelt niet veel voor. maar conrad en RS online zijn gewoon goede zaken maar je betaald bij kleine bestellingen wel bezorgkosten (en terecht anders kunnen ze niet leven).

Ik heb het indertijd gewoon gesoldeerd. Is ook een goede verbinding
 
Radio Centrum in de Vinkenburgerstraat in Utrecht. Heb ik er zelf ook een vandaan gehaald!
Dat is echt typisch zo'n winkel waar ze dit soort dingen hebben :} Al ging ik er laatst heen voor ongeisoleerde AMP stekkertjes en die hadden ze niet. Dus ik betwijfel of ze de specifieke stekker uit het plaatje wel hebben, want die gebruikt hetzelfde systeem.

TS, als je eenmalig een AMP tang nodig hebt, mag je die van mij wel even lenen, woon bijna naast Utrecht CS. Die krengen kosten zo 40 euro ofzo B|

Overigens heb ik zelf stekkers van RDAE gebruikt, prima spul en betrouwbaar, wel iets ander kliksysteem dan in bovenstaand plaatje (iets minder stabiel denk ik)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de vele reacties allemaal! Hier kom ik voorlopig wel even mee verder. Ik wil toch minimaal elf draadjes doorverbinden. Dus 12 polig lijkt me het meest logische.
En vooralsnog lijkt een audio zaak dus de beste optie. Dat wordt even rond bellen dus haha
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan