Stroomuitval

15 mei 2015
7
0
Heerlen
Hallo, ik heb een kawasakiz750 2007 en mij is nu al voor de 2e keer de motor uitgevallen tijdens het rijden, het gebeurde altijd na het schakelen (4e,5e versnelling). Dan zet ik de motor vlug aan de kant, wacht enkele seconden, zet hem met de sleutel uit en weer aan en dan doet hij het weer. Kan het aan de versnellingsindicator liggen? Mvg John
 
Alles, de hele stroomvoorziening en motor. Het lijkt alsof ik de sleutel onder het rijden omdraai en alles uitvalt. De sleutel staat dan gewoon op contact (zoals hij staat voor het starten) en het hele dashboard is uit en het rode lampje (van de olie) rechts brandt dan wel.
 
als oilelampje blijft branden kan het niet het kontaktslot of een losse batterij-pool zijn (of iets gelijkaardigs kwa algemene stroomvoorziening.

denk eerder aan een dashboard-probleem, en dat als ECU het dashboard niet meer ziet, deze ook uitgeschakeld wordt (weet nu wel niet of dat bij een Z750 zo is).
 
Ik heb het (vermoedelijk) al gevonden. Enkele weken geleden heb ik een USB adapter voor mijn navigatie aangesloten op een dikke bruine schakelkabel. Vermoedelijk zat hier een kabel niet goed vast, heb ze nu aan elkaar gesoldeerd en ga er van uit dat het nu goed is. Bedankt voor jullie informatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan