GTScheffers#10 , snart ferdig

Hetzelfde artikel stond ook in MR Motorrijder en dat vind ik zeker een goed blad ook al komt uit Belgenland👍
Mooi stukje Roel😀
 
Voor wat dan precies? Voor dit kleine stukje staat er genoeg online (de bron staat er bij, tweemaal zelfs), je krijgt allebei netjes credits where credit's due -inclusief het advies Roel op Facebook te zoeken- en het staat je nog altijd vrij om contact met hun op te nemen als je er meer mee zou willen doen.

Het is 'slechts' een nieuwsberichtje he, voor een uitgebreide(re) reportage was dat heus wel gebeurd. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan nog vind ik het raar in mijn ogen. Het is geen nieuws, een nieuwe motor van Suzuki of een nieuwe helm van Shubert is in mijn ogen nieuws.

Dat de bron erbij staat is mooi meegenomen, uiteraard, maar dan nog komt het raar over dat dege die het het gemaakt of gefotografeerd hebben niet even een berichtje krijgen. Als je dan toch de gehele tekst op BE leest en hier een verkorte versie van maakt kan die 2 minuten er ook wel even bij om beide partijen een berichtje te sturen.

Maar dat is mijn insteek ;)
 
Magazines zijn het nieuwe internet Mark, dat moet jij toch wel weten ondertussen. :+
 
ik weet niet of kixkstart jullie heeft gecontacteerd, maar dat zijn dezelfde mensen als MR motorrijder, gewoon even ter info *:)
 
ik weet niet of kixkstart jullie heeft gecontacteerd, maar dat zijn dezelfde mensen als MR motorrijder, gewoon even ter info *:)

Klopt ja, veel bladen vallen onder dezelfde uitgever en her en der wat gedeeld personeel.

@Corneoo, goed idee. Nog eentje uit de ouwe doos :9

RoelGTS.jpg
 
Gewoon weer effe omhoog. Zeg Roel, hoe is het er mee?
Druk met een project of zin het buitenboordmotoren en scooters op het moment?
Groeten uit Biddinghuizen.

60HxDSrhCeUCpquvAnnI1fR-pWwh5eoh1deH0BP5bdKIil4nHxebO_HWTmVKO0tsT0mCXWTCliYw0GUbkghxKfiprU4UsG6cCiTqSTw8x2yQ1iKwiF-gwTJssavKCAe7qSXw-wxNd4oEVQGBiwVyiDm-BxJ0RLHBuK7JSIFgGzMFfJGedRsceSN0yk_Q91AxIV-FAck48uojeekBfiu2At0uFOnU1vGrjqlbwd0aZthy-c_H0B97n58QYKi4AYiX8UF9H6KLcCTI4h-QJDpbwzR-PE9b-Qz5FiLdIvVmBMJ95biMtqK8bnfMr_kfL91BUBJk0FRunDPAv2XJ5nO5j7Ew9HruzzLspqqAWAiQnwtJHfILdIVZibUtJ0j08DNHSTDKF_2ITGqfjca3QxbxK8wKVmIgxwmielssa7yxZPYqB47fTLsAEOazzOv8oYgO2zOVqvRcowdL0psknRcqmVjcn6SESHFxdqZWXtBG_EZLzs_DvojOS3OA1ZAxRFQn6qVMfBkyTKWsQZm3Fn0hGX0JQ2EKT6Lm75HnV4Mmw7gxY66jF3X_LfOS5vYUVEeNyQnq1k4ERF9QR262if4yH6xVhEV6Vz9Tia4iVocf7AuGWjP3=w1244-h933-no

Nog even een prachtig plaatje van jou fantastische land.
 
Hey Hey Hey Leon,

Druk idd met sneeuwscooters, bootmotoren, koeienstallen, miniloaders, klantenmotoren en dan nog wat..

Gister wel weer even motivatie voor het nieuwe project gekregen! Ik sta op de voorpagina van een van de grote Noorse Custom bladen, zo!!

Nu zijn we even twee weken in NL met de hele bende, voor familie en feesten en bruiloften .

14457435_1236675989718617_8748131142221372364_n.jpg
 
Hey Hey Hey Leon,

Druk idd met sneeuwscooters, bootmotoren, koeienstallen, miniloaders, klantenmotoren en dan nog wat..

Gister wel weer even motivatie voor het nieuwe project gekregen! Ik sta op de voorpagina van een van de grote Noorse Custom bladen, zo!!

Nu zijn we even twee weken in NL met de hele bende, voor familie en feesten en bruiloften .

[afbeelding]

Dat is wel vet op de voorpagina, volgens mij heeft Noorwegen een aardige custom scene, dus dat betekend dan wel wat

gefeliciteerd
 
Dat is wel vet op de voorpagina, volgens mij heeft Noorwegen een aardige custom scene, dus dat betekend dan wel wat

gefeliciteerd

Jup, maar voornamelijk longforks en echt alleen maar HD's.. extra byzonder dus!
 
Jup. Alles is te koop ;) maar zou deze graag wel eens naast mijn nieuwe chopper project zien staan volgend jaar, gewoon voor de lol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan