GTScheffers#10 , snart ferdig

Inderdaad extra leuk en waardering!!
Alleen wegdoen als het moet, Roel. Maar wel vaker op rijden als tot nu toe.
Mijn Blauwe wordt door mij in ieder geval niet verkocht. Zet hem in mijn "Testament", drie zonen met een motorrijbewijs, wordt waarschijnlijk een familie-stuk.
 
Laatst bewerkt:
wereldnieuws voor deze jongen zijn kleine wereldje!
full
 
Binnenkort op transport! Gister 420KM in de auto gezeten om de machine aan te kijken en de deal rond te maken. Nu dus transport aan het regelen en plaats aan het maken in mn nieuwe garage .
 
rond de 22.... honderd.. :$ , hij vroeg 16... dus ik ben er gister heen gereden om te kijken, en wat doorvragen over waarom die weg ging en hoe en wat met die kast met houders en frezen... uiteindelijk kwam het er uit dat hij naar een kleinere garage ging en nog geen zin had om de CNC mee te nemen, maar misschien later wel een nieuwe zou willen kopen, vandaar dat hij de werktuigen zou willen houden. Dus op dat moment was ik een beetje huiverig, wellicht dat ie al iets niews had gekocht en van deze oude gare (met eventuele verborgen gebreken oid) af zou willen. Maar na wat gezellig op en neer ouwehoeren bood hij mij de machine + de kast met houders en frezen aan voor 22.

Kerel was ook geen echt CNC'er, of althans, het enige wat hij er mee had gedaan was een aantal van de commandos van de oude besturing gebruikt om gaten en sleuven te frezen. Nog nooit een CAD tekening geupload. PC en programmatuur hiervoor zit er wel bij *O*

Uiteindelijk moet dit hier wel een adresje worden ja.... maar denk dat ik eerst nog eens veel te leren heb! _O-
 
Laatst bewerkt:
Sodeknetter, das een flinke jongen!!!
Je moet m maar kwijt kunnen.

Klinkt als een goede deal.
En een leuke uitdaging om onder de knie te krijgen
 
ben bezig.. groene ruimte word eigenlijk mijn nieuwe werkplaats in de garage..
full
 
Dat zijn goede ontwikkelingen, worden je mogelijkheden voor hobby en beroepsmatig een stuk uitgebreider.
Op het huidige adres, Roel, of op een nieuw adres?

Huidig adres, maar dan een huisje opgeschoven zeg maar.. boven op de bult :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan