GTScheffers#10 , snart ferdig

weer wat verschillende CNC functies uitgevogeld vandaag

17990947_1870224656532546_6429203151192808755_n.jpg
 
Is probeersel, had eigenlijk een ei houder voor in de garage moeten zijn, maar ontwerp was niet genoeg doordacht haha.. Maar mer voor de verschillende vormen frezen dus..

Mooi werk, maar wat moet je eigenlijk met een ei houder in de garage...? :P Is het al zo erg gesteld met de relatie.
 
Dacht dat het iets voor een motorfiets was : houder voor 6 koplampje's !

_O- , met je motorfiets....

Maargoed, eerste motorfietsdelen staan in "bestelling onder voorbehoud". Set kroonplaten en luchtfilter kastjes.
Vandaag materiaal en een lintzaag bestellen :)
 
Thanks :) Kleine (sommige iets grotere, faktuur aluminium :X ) stapjes vooruit. :)
Maar al deze kleine stapjes moeten het tot wat moois maken later, heb nu iig een goed adres voor aluminium. Behulpzaam volk, ook in de toekomst, geen probleem met kleine kollie, dus als ik wat nodig heb wat ik niet heb liggen regelen ze dat ook. Is veel waard :) Blijkt nog niet makkelijk/vanzelfsprekend te zijn hier, bestellingen, afspraken etc..
 
Het is gewoon lekker af en toe wat aan je werkomgeving te verbeteren en daarmee je mogelijkheden te verruimen. Toch?
 
Mooi om deze vooruitgang te zien. En mooi om nu een adresje te weten voor een setje speciale kroonplaten voor mijn dragstyle project ;) Zal m'n ontwerp eens gaan afmaken en kijken of je er iets mee kunt.
 
Laatste aanwinst... 65cm lang, 160 breed en bek-opening van 300mm (heb er nu een die 100mm open gaat en dat is eigenlijk net te klein)
Als het goed is komt hij in Juni mee naar Noorwegen als ons pa hem de camper ingetild krijgt... _O- _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan