Hét toertopic voor motorvrouwen

Hey ladies!

Leuk, nu ik eindelijk m'n eigen fiets heb — rijdt toch relaxter dan steeds te lenen — ga ik graag een keertje mee als dames onder elkaar. Doorrijden vind ik leuk, maar zoals meer hier zeggen hoeft dat dwaze gejaag van mij niet zo...

Ik ben wel in voor een leuk tochtje met mooi weer, vertrek omgeving Zwolle / Meppel. Ik hou dit topic in de gaten!
 
Was een lekkere dag he!?

Ik snap eindelijk hoe je een foto kan plaatsen..

1k0.jpg
 
Ik mag me hopelijk binnenkort hier ook aanmelden, ben ook van het vrouwelijke geslacht en rijd ook motor - hopelijk haal ik in de zomer mijn rijbewijs zodat ik ook in Nederland kan rijden (ik woon in Zwitserland en hier "leer" je zelf rijden door met een L te rijden).

Ik heb inmiddels 1500km gereden, begonnen in november vorig jaar, met mijn MT-07. Plan is om in 2018 een BMW S1000R te halen, mocht die bevallen en ik iets anders wil na de MT-07 :)

Als er iemand richting Zwitserland / Zurich komt, laat het me weten! Leet graag rijdende dames kennen :]
 
Hallo allemaal,

Zijn er dames die in Eindhoven wonen en het leuk vinden om er een keer samen op uit te gaan met de motor? Ik woon sinds een jaar in Eindhoven en zou het leuk vinden om op mooie zonnige dagen mijn oude honda cb550f van stal te halen.

let me know!

Karin
 
Ik mag me hopelijk binnenkort hier ook aanmelden, ben ook van het vrouwelijke geslacht en rijd ook motor - hopelijk haal ik in de zomer mijn rijbewijs zodat ik ook in Nederland kan rijden (ik woon in Zwitserland en hier "leer" je zelf rijden door met een L te rijden).

Ik heb inmiddels 1500km gereden, begonnen in november vorig jaar, met mijn MT-07. Plan is om in 2018 een BMW S1000R te halen, mocht die bevallen en ik iets anders wil na de MT-07 :)

Als er iemand richting Zwitserland / Zurich komt, laat het me weten! Leet graag rijdende dames kennen :]
Wat leuk, ik heb vroeger ook zo gereden, een 'proefrijbewijs' noemden ze dat destijd in '82 . Met een xl 125 Honda off the road reed ik binnen de gemeentegrenzen. Je moest wel les hebben bij een rijschool en moest wel binnen de gemeente blijven.Goede herinneringen aan!
 
Hey allemaal!

Het is al erg lang geleden dat ik me op MF gemeld heb. De laatste 2 jaar ben ik het motorrijden weer steeds meer aan het oppakken. :]
Na 9 jaar eigenaar te zijn geweest van mijn (zeer geliefde) CBR 600 RR heb ik besloten dat het tijd is voor iets anders. Daarom ben ik vanaf overmorgen trotse eigenaar van een Yamaha MT-09 Tracer *D

Mochten jullie een keer een ritje rijden, dan wil ik graag mee!

P.s. Is dit het enige damestopic tegenwoordig? Kon niks vinden verder... ook niet met zoekfunctie :?
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal!

Het is al erg lang geleden dat ik me op MF gemeld heb. De laatste 2 jaar ben ik het motorrijden weer steeds meer aan het oppakken. :]
Na 9 jaar eigenaar te zijn geweest van mijn (zeer geliefde) CBR 600 RR heb ik besloten dat het tijd is voor iets anders. Daarom ben ik vanaf overmorgen trotse eigenaar van een Yamaha MT-09 Tracer *D

Mochten jullie een keer een ritje rijden, dan wil ik graag mee!

P.s. Is dit het enige damestopic tegenwoordig? Kon niks vinden verder... ook niet met zoekfunctie :?

:W
Ik heb ook geen ander topic voor specifiek dames kunnen vinden. Welke omgeving rijd je meestal?
 
:W
Ik heb ook geen ander topic voor specifiek dames kunnen vinden. Welke omgeving rijd je meestal?

Hmmm jammer! Is MF tegenwoordig niet meer hip meer? Zitten we allemaal op facebook?

Maar ik kom uit omgeving Eindhoven. Ik rij meestal in Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en op andere plaatsen waar bochten zijn. :+ In Nederland eigenlijk heel weinig.

Om een keer af te spreken voor een ritje lijkt me ook leuk :)
Jij komt uit Tilburg zo te zien?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm jammer! Is MF tegenwoordig niet meer hip meer? Zitten we allemaal op facebook?

Maar ik kom uit omgeving Eindhoven. Ik rij meestal in Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en op andere plaatsen waar bochten zijn. :+ In Nederland eigenlijk heel weinig.

Om een keer af te spreken voor een ritje lijkt me ook leuk :)

Ik rijd nog niet zo lang (vorig jaar maar een paar ritjes ivm gebroken schouder midden in het seizoen), maar ik kom uit omgeving Tilburg en ik werk in Eindhoven :).
 
Oooo hi :W
Wat toevallig (of eigenlijk niet zo heel erg in een MF-weekend-app).
Dan zie ik je in ieder geval in mei 2018 toch? :+
Ja zeker! Bedje is betaald :] . Heb er nu al weer zin in *D Leuk dat je meegaat!

Kom je ook naar de aftermeet in Vianden dit jaar?
 
Ja zeker! Bedje is betaald :] . Heb er nu al weer zin in *D Leuk dat je meegaat!

Kom je ook naar de aftermeet in Vianden dit jaar?

Weet ik nog niet. Ik moet 1 oktober smiddags muziek maken, dus dan moet ik zaterdagavond of zondag heel vroeg al in een rechte lijn naar huis rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan