Hét toertopic voor motorvrouwen

Hallo dames :W

Zit ik na jaren weer eens op MF, zie ik dat er na het 'supersportmeiden' topic een heus toertopic is bijgekomen! wat leuk! En bekende namen zie ik ook, maar ik zal me even opnieuw voorstellen. :$

Ik ben Susan, 41 jaar en woon sinds een jaar in Apeldoorn. Zat een paar jaar zonder motor, maar heb sinds oktober vorig jaar weer een motor gekocht! Een Honda CB1000R :]
Superblij mee en ik hoop dit jaar behoorlijk wat km's te maken en het motorgevoel weer helemaal terug te krijgen. Lijkt me ook gezellig om weer eens aan te haken bij een leuke rit! :)
 
Welkom Susan, zal vast niet heel lang meer duren voordat er weer gereden wordt.

Het is dat de motorbroek van onze zoon nog bij de motorzaak ligt... anders had ik de motor gisteren graag even naar buiten geschoven. :P
 
Hey Suus! Dat is lang geleden. Leuk om je hier weer tegen te komen! Hoop je inderdaad te zien bij een rit.

Mijn motor staat al veel te lang stil....weer of geen weer, binnenkort trek ik de Tiger toch maar eens uit de schuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk met angst naar buiten..... het gaat toch potjandorie niet weer sneeuwen he....
Daar is het nu wel even te laat voor.... ben er wel klaar mee.

Als het even kan geen pekel meer.... zou top zijn! :P
 
dank voor het welkom AdventureGirl en Drakie!
ja he, Drakie, inderdaad lang geleden. :$

mijn motor staat nu nog lekker warmpjes in de woonkamer 8-)
maar als het weer niet snel opknapt, denk ik dat ik 'm nog even laat staan. Kan ik zelf ook lekker warm nog wat dingetjes eraan doen i.p.v. in de schuur.
 
Wat een leuk topic dit. ;)
Ik houd wel in de gaten als er ritjes zijn, dan stuur ik Vonne wel een keer mee. :]
 
Dag dames,

Een paar maanden geleden heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Zelf heb ik een Yamaha R3 gekocht om wat km te maken en meer ervaring op te doen. Maar sinds ik bijna niemand ken om samen te rijden, rij ik ook niet so vaak. Dus misschien kan ik een keertje met jullie mee touren.

Groetjes
 
Dag dames,

Een paar maanden geleden heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Zelf heb ik een Yamaha R3 gekocht om wat km te maken en meer ervaring op te doen. Maar sinds ik bijna niemand ken om samen te rijden, rij ik ook niet so vaak. Dus misschien kan ik een keertje met jullie mee touren.

Groetjes
Hoi hoi :W welkom hier, uit welke regio kom je zelf?
Er zijn op het forum ook regionale topics namelijk, van daaruit worden vaak ook ritjes georganiseerd. Dat is ook handig wanneer je op een mooie zomeravond vanuit je werk nog effetjes wil rijden :] :)


Oh, enne..
ZONDAG MEER DAN 20 GRADEN!!!! *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan