Hét toertopic voor motorvrouwen

Voor mij geen bezwaar om die kant op te komen. Dagje km vreten is ook wel eens leuk :]

Als je dan maar niet om 10 uur wilt gaan rijden ;)
 
Assen is voor mij 1 uur en 40 minuten over de snelweg en een uur extra binnendoor. Als ik een beetje van beide doe dan ben ik 2-2,5 uur bezig. 11 uur verzamelen met een sterke bak koffie is voor mij prima, 12 uur top.
Ik weet niet hoe noordelijk we willen gaan. Mogelijk is een start iets ten zuiden van Assen een optie en vandaar uit richting noorden?

Ik heb ook geen idee hoeveel noorderlingen er mee gaan, meestal moeten de noorderlingen vroeg op omdat ritjes vaak onze kant op zijn, mogen wij ook wel eens vroeg uit de veren ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het noorden geen probleem als geboren Groningse,maar misschien is een rit vanaf Zwolle een optie? Voor de meesten onder ons is dat al aardig noordelijk denk ik.
 
Ik vind het noorden geen probleem als geboren Groningse,maar misschien is een rit vanaf Zwolle een optie? Voor de meesten onder ons is dat al aardig noordelijk denk ik.


Zoiets kan wel.... nu is Zwolle voor mij een iets minder bekend gebied, maar de IJseldijk weet ik wel te vinden.... ik ga wel wat in elkaar bakken. *D
 
Hallo dames!

Ik meld mij hier even, ik ben een meid van 26 met een kawasaki Z750 en vroeg mij af zijn er ook dames zijn die uit Assen of omsteek komen om gezellig motor te rijden of een clubje te maken om zo af en toe eens eens leuke ritjes te maken, en terrasjes te pakken?
Lijkt mij erg leuk om hier in de omgeving wat meer mensen te leren kennen die ook motorrijden en om gezamenlijk de hobby te delen :]

Ps ik last dat jullie binnenkort een rit gaan maken met zn alle richting het noorden, en dat er nog iemand uit Assen komt? Misschien mag/kan ik mee rijden en kunnen we samen vanuit Assen naar het verzamelen punt te rijden, dacht Zwolle te lezen? ( of is die al gereden?).

Hier mijn monster:
full
 
Laatst bewerkt:
Ik woon een paar kilometer verderop... Zeijen om precies te zijn. ;)
Combineren kan altijd, ritje kan ook, al is het bij mij soms puzzelen met de wisselende diensten van mijn echtgenoot.

Verder druk bezig met het maken van routes... ik moet er eens een keer heel veel tijd in gaan steken want ik begin erg achter te lopen op wat er allemaal nog gefabriekt moet worden.
 
Lijkt mij leuk om eens een ritje te maken, want Zeijen is dichtbij! En het lijkt mij ook gezellig samen die kant op te rijden, van die ene rit waar jullie het hierover hebben gehad:) Gaat die nog door?
Zelf werk ik ook wisselende diensten dat wordt dan misschien even puzzelen, maar moet vast goed komen.
 
Ha dames! Ondanks het mooie weer is het rustig in dit topic. Daar ben ik mede schuldig aan; een combinatie van drukte rondom nieuwe baan, vakantie en reizen voor werk. Komend weekend ben ik in de Eifel, maar daarna is mijn weekendagenda heerlijk rustig. Binnenkort eens een ritje plannen? @Adventuregirl, prik jij een datum?
 
Hier ook druk met nieuwe baan, moeder in revalidatiecentrum, ze mag morgen weer naar haar eigen huis en het voorbereiden van een Eifel weekend waar wij de organisatie van hebben.

Vandaag nieuwe banden gekregen, werd voor mij geregeld daar ik 2 dagen trainingen had. Wel vanavond meteen maar de eerste laag er af gereden. Leuk om binnenkort te rijden, ik ben het eerste weekend van juli op pad, dus als daar rekening mee gehouden kan worden...
 
Datum prikken..... oke.... nou, komend weekend rij ik een rondje van 4 dagen Vogezen/Schwarzwald.
Het weekend daarna heeft mijn man dienst.
Wat mij betreft kan het op zaterdag/zondag:
2,3 juli, 16,17 juli.

Nou weet ik dat Caroline op vakantie gaat in juli en Boxerdame al aangegeven heeft dat het eerste weekend niet heel goed uitkomt.. maar afhankelijk van animo moeten we maar gaan prikken.

Geven jullie de voorkeur aan? Dan pakken we aan de hand daarvan door.
 
Hoi Hoi,

Het is even geleden dat ik op dit forum heb gezeten, heb inmiddels zwaar rijbewijs en zwaardere motor.. Ik zou het leuk vinden om met een groepje te gaan rijden, ken alleen niet zoveel mensen die rijden. Misschien dat ik is mee kan gaan met een tourtocht die hier georganiseerd word?

Is er binnekort weer een tocht?
 
Jaaaa ik leef ook nog 😂 Ben vreselijk druk geweest met vanalles en nog wat, heb MF helemaal verwaarloosd :$

Als er een ritje wordt gepland, dan probeer ik ook mee te gaan!!
 
Even resumeren:

2 juli
Drakie
Adventuregirl

3 Juli
Kea
Drakie
Adventuregirl

16 juli
Boxerdame
Adventuregirl

17 juli

Boxerdame
Adventuregirl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan