Hét toertopic voor motorvrouwen

Hallo allemaal,

Ik kom hier ook eens even kijken.
Ik heb sinds januari mijn rijbewijs en rij op een CBR1000RR uit 2006.
Ik kom uit omgeving Tilburg - zijn er hier nog meer mensen uit het Zuiden?

full
 
Heftig brommertje Chantal!

Ja, maar omdat de vorige eigenaar er een tandwiel van 6 tanden groter heeft opgezet achter, is hij ook wat zenuwachtig. Ga hem morgen wegbrengen om de tandwielen/ketting te laten vervangen naar de originele verhoudingen.
Dan lijkt het tenminste niet meer alsof ik een anker uitgooi elke keer als ik 2mm minder gas geef haha.
 
Mijn buurman heeft er ook een, erg snelle brommert. Hij heeft er al twee aan snot gereden, de ene keer kreeg hij geen voorrang van een petje en de tweede keer reed hij in een sloot in slootdorp. Hoe bedenk je het.

Ik wil er wel eens een stukkie mee knallen, zal dat eens regelen. 171 pk lijkt me wel spannend.
 
Mijn buurman heeft er ook een, erg snelle brommert. Hij heeft er al twee aan snot gereden, de ene keer kreeg hij geen voorrang van een petje en de tweede keer reed hij in een sloot in slootdorp. Hoe bedenk je het.

Ik wil er wel eens een stukkie mee knallen, zal dat eens regelen. 171 pk lijkt me wel spannend.

Mijn 180pk is inderdaad ook wel spannend als je goed gas geeft - maar wel leuk :]
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto van je Blade voor de ingang van het Trappistenklooster Koningshoeve. ;) Een zelfde, ook in die kleurstelling was mijn vorige. 75.000 plezierige km op gereden. Ik zal zwaaien als ik je eens in de buurt van Tilburg zie rijden. :W
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto van je Blade voor de ingang van het Trappistenklooster Koningshoeve. ;) Een zelfde, ook in die kleurstelling was mijn vorige. 75.000 plezierige km op gereden. Ik zal zwaaien als ik je eens in de buurt van Tilburg zie rijden. :W

Daar rijden we regelmatig dus wie weet. Wat rijd je nu?
 
Ik ga hopelijk morgen mijn (A2) rijbewijs eindelijk halen. Heb ook al een motor, een Honda cbr250R uit 2012. Dus als er weer een paar meiden gaan toeren ga ik heel graag mee, heb wel een paar mannelijke motor vrienden maar die rijden allemaal 1000's en zijn echte dwazen met hun bochtenwerk. Ik houdt ook wel van vlot rijden, maar dat ga ik nooit en te nimmer bijhouden :+ .

I'll keep u guys posted *O* .
 
Machtig mooi ding <3 . Wel een beetje mijn droomfiets hoor..!

Tegen de tijd dat je je vol rijbewijs haalt wil ik misschien wel wat anders ;)
Heb sinds vorige week ook zo'n mooi pak erbij. Maar de kneesliders zijn nog erg maagdelijk hoor (en zullen dat voorlopig wel blijven schat ik in).
 
Ik ga hopelijk morgen mijn (A2) rijbewijs eindelijk halen. Heb ook al een motor, een Honda cbr250R uit 2012. Dus als er weer een paar meiden gaan toeren ga ik heel graag mee, heb wel een paar mannelijke motor vrienden maar die rijden allemaal 1000's en zijn echte dwazen met hun bochtenwerk. Ik houdt ook wel van vlot rijden, maar dat ga ik nooit en te nimmer bijhouden :+ .

I'll keep u guys posted *O* .

Succes met je examen!

En Idem - ik heb ook wel een keer zin in een damesritje.
Ligt er wel even aan waar ergens... niet zo'n zin om er eerst voor naar Groningen te rijden.
 
Succes met je examen!

En Idem - ik heb ook wel een keer zin in een damesritje.
Ligt er wel even aan waar ergens... niet zo'n zin om er eerst voor naar Groningen te rijden.


Een tijd geleden had ik een keer geopperd om wat te maken met een vertrek vanuit regio Zwolle. Daar kwam toen zo weinig animo op dat het niet doorgegaan is. Jammer overigens want ik had er wel zin in.

Komende week aan het sturen in de Alpenregio. Zin in. *O*
 
Klik.... even het topic een beetje wakker schoppen. :P

Goed plan!
En nu we weer wakker zijn, wie is er al weer aan het rijden of is er helemaal niet mee gestopt?

Mijn laatste ritje was 23 oktober. Ik kan niet wachten tot deze herfst omslaat in voorjaar. O ja dan moet dat ook nog in het weekend gebeuren.
 
Hey allemaal, jullie kennen mij vast niet maar ik ga dit topic in de gaten houden! Lijkt me leuk om met mooi weer eens een rondje te rijden!
Ik heb trouwens geen typische scheurbike zoals velen(?) hier maar een heerlijke mt03-660 met een enorm hoge funfactor :D

Groetjes uit Zwolle!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan