~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

hallo, ik ben op zoek naar een achter remklauw voor een xt600e van '99

weet iemand een adres, of heeft iemand zelf wat liggen ??
 
Pff das lang geleden dat ik hier gepost heb :P

XT500tje staat meer stil dan dat er op gereden wordt. Toch wat te lastig een kickstart fiets als woon werk brommer.

Anyways, ik heb nog een tank en een zadel liggen van een eerste model XT500. Die van mij is van 1980. Die zaten er op toen ik hem van Bolski overgenomen had, alleen het past niet. Tank is wit maar dient een likje verf te krijgen. Zadel is nog netjes meende ik. Mocht er interesse zijn laat het ff weten :)
 
Laatst bewerkt:
Pff das lang geleden dat ik hier gepost heb :P

XT500tje staat meer stil dan dat er op gereden wordt. Toch wat te lastig een kickstart fiets als woon werk brommer.

Anyways, ik heb nog een tank en een zadel liggen van een eerste model XT500. Die van mij is van 1980. Die zaten er op toen ik hem van Bolski overgenomen had, alleen het past niet. Tank is wit maar dient een likje verf te krijgen. Zadel is nog netjes meende ik. Mocht er interesse zijn laat het ff weten :)

Heppie een foto vd tank. ?
 
Bij deze :)
full
 
15178301_1217936848292452_137017793921166409_n.jpg


Hi mannen! of ook dames?

Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu dan officieel.
Ik heb een TT350 :)
 
Volgens mij is hij inderdaad van staal. Maar hij paste toch echt niet, en het zadel wat er bij zit ook niet. Vandaar dat ik andere moest kopen.
 
Deze is gemaakt in hengelo, OTR dus :)

altijd zelfde verhaal: oh die is toch veel te zwaar én dat rijdt toch niet?
lol gullie kennen gwn niet rijden. Gaat helemaal prima :)

Dat had ik ook altijd met mijn XR400. En dan gasten op een gloednieuwe KTM sixdays uitvoering eruit rijden op singletracks... :+ *D
 
Dat had ik ook altijd met mijn XR400. En dan gasten op een gloednieuwe KTM sixdays uitvoering eruit rijden op singletracks... :+ *D

ja ben niet de snelste, maar zeker niet de langzaamste.
en als je de mijne vergelijkt met een moderne CRF250 doet hij her weinig aan onder behalve dat ie wat oud oogt. Naja boeie. De veering is meer dan op orde (aangepast) snelgas, snelle nokkenassen. niets mee mis! en de mijne hoef je niet elke zoveel uur te reviseren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook van de ouwe prullen tegenwoordig, maar dat reviseren van een crf250 valt bij (niet competitief) enduro gebruik heel erg mee hoor.
Anderhalf jaar op rondgekard, kleppen 6 keer moeten controleren in die tijd, nooit hoeven stellen.
En met de hoeveelheid olie die erin moet, komt het nu ook niet op een wisseltje meer. Ik vond het best meevallen, in tegenstelling tot de reputatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan