~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Dat was nog een oude foto, tegenwoordig sleutel ik in de garage van een vriend van mij, die mag ik na sluitingstijd lenen als ik alles maar opruim.

IMG_1682.jpg


IMG_1683.jpg
 
dat is mannentaal
leuk dat je zelf ook op de foto staat
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe stickers (Yamaha en Dakar), bar end spiegels en de knipperlichten wat donkerder gemaakt :]
full
 
Zo de heidenau erop gepoft,als er nog iemand belangstelling heeft voor de enduro bandjes die erop lagen.laat maar weten,maten zijn 110-80/18en 90-90/21
Bridgestone en pirelli.
 
Heb ik wel interesse in Jan, om daar spijkerbanden van te maken deze winter voor op het ijs :]
 
Euvel gevonden.
Zoek overigens nog wel een carb,voor de andere xt

De carb op fabriek spec ingesteld en terug gemonteerd.

Maar het luchtfilters bestaat uit een stalen korfje,waarover 2 schuim sokken over elkaar geschoven worden.
Die schuim filters ben ik gewoon om in te olieen met spec olie.

Blijkbaar loopt zoon ding dan voor geen meter meer.
Uiteindelijk 1 sok er af gehaald,en de ander schoon gewassen.
Nu loopt hij veel beter,al loopt hij op zijn best zonder heel dat filter........maar goed,zal yamaha zo wel bedacht hebben...
 
Recentelijk een nieuwe faptiendehands xt350 gekocht. Starte prima. Naar huis vervoerd en tank/zadel er weer op. Starte prima, klein rondje gereden in de weide, verzekering gebeld en na een regenbuitje nog eens geprobeerd te starten. En toen deed hij het niet meer.


En ik zie het probleem, gasslangetje ligt los. Wat ik niet zie is, waar deze nu weer terug in moet. -O- :$
full
 
Laatst bewerkt:
Gasslangetje?

Ik zie wel vloeistof in de bovenste doorzichtige slang die naar je achterbrug gaat.
Dat lijkt mij niet ok.
 
Ik meld me hier ook even!

Vandaag proefritje gereden op een XT600e uit 2002. Woensdag ga ik hem ophalen. Foto's volgen dan.
 
Ik meld me hier ook even!

Vandaag proefritje gereden op een XT600e uit 2002. Woensdag ga ik hem ophalen. Foto's volgen dan.
Gefeliciteerd!
Foto's altijd goed, lezen kunnen de meesten hier niet, maar plaatjes kijken lukt meestal wel.
 
Gefeliciteerd!
Foto's altijd goed, lezen kunnen de meesten hier niet, maar plaatjes kijken lukt meestal wel.

Meestal koop ik meteen bij aanschaf van een voertuig (motor, blik) een haynes, zodat ik duidelijke uitleg heb over het sleutelen (en ook hoeveel moment alles vast moet enzo). Alleen voor de xt600e is er geen haynes. Welk alternatief is er?
 
Meestal koop ik meteen bij aanschaf van een voertuig (motor, blik) een haynes, zodat ik duidelijke uitleg heb over het sleutelen (en ook hoeveel moment alles vast moet enzo). Alleen voor de xt600e is er geen haynes. Welk alternatief is er?

Ik heb deze, weliswaar voor een 2KF. Miss hier is die er ook voor die van jou?
full
 
Heeft iemand een achterrekje voor een TT600R ter overname liggen?
Broempie ligt nu uit elkaar, zien dat ik voor de winter nog een rondje kan sturen.
3e versnelling giert btw wel een beetje, is dit een bekende kwaal bij een XT600/TT600?
 
Terug
Bovenaan Onderaan